Capitolul 21

115 9 0
                                    

Brown și Koco au stat la băut o vreme, apoi s-au despărțit și s-au dus să se odihnească în camera lor. Numai prietenii lui Mail și Gap au rămas pe scaun și să bea. Mail s-a întins pe șezlong și și-a ascultat prietenii vorbind. Vântul care sufla pe acoperiș împreună cu efectul medicamentului ingerat au făcut ca Mail să se simtă somnoros

-Esti somnoros?

Gap se întoarse să întrebe când îl văzu pe Mail aproape adormit.

-Hmm, a răspuns Mail din gât, dar a fost forțat să deschidă ochii.

-Vrei să te culci mai întâi în camera ta? În scurt timp, ne vom împrăștia și noi , a sugerat Gap pentru că dorea ca Mail să doarmă confortabil.

-Nu-i nimic, lăsați-mă să ascult despre ce vorbiți voi aici, a răspuns Mail, așa că Gap s-a ridicat și a luat niște haine și perne din cameră pentru ca Mail să se sprijine și să se acopere.

— Ai grijă de el, îl tachina Dit.

Gap zâmbi uşor. Mail nu a spus nimic. A închis imediat ochii pentru a nu mai fi tachinat.

- Mâine, am să-ți cer să iei concediu pentru Mail de la profesor pentru o altă zi, Singh. Îl voi duce la medic și o să fac un control , a spus Gap, dorind ca Mail să se odihnească încă o zi. .

-Bine, a răspuns Singh și a continuat să vorbească.

Mail adormise deja, Gap întorcându-se să se uite periodic. L-a ținut tot timpul acoperit în pătură pentru că a văzut că vremea era destul de rece.

— Gap, chiar vorbești serios cu prietenul meu? întrebă asta curios.

-Si ce crezi? întrebă Gap.

-Cred că ești destul de serios în privința lui , a fost Singh cel care a vorbit.

Gap se întoarse să se uite ușor la Mail care dormea adânc.

-Serios, nu mă întreba de ce îmi vine așa ceva. Nu am de unde să știu. Știu doar că vreau să am grijă de el. Vreau să facă parte din familia mea, a spus Gap cum credea el.

Singh și Buk s-au întors să se uite ușor unul la altul, dar nu au spus nimic pentru că au crezut în ceea ce a spus Gap. Dave a spus că îl va lua pe Si acasă. Așa că toți au fost de acord să se întoarcă și ei.

-Ajutati-ma si pe mine sa pun lucrurile inapoi in bucatarie. Nu vreau ca mama sa se planga prea mult. O sa vă ajut și eu, dar mai intai lasati-ma sa-l trezesc pe Mail pentru o secunda, a spus Gap, inaintea lui. prietenii au început să facă curățenie.

-Mail ...Mail , îi scutură Gap ușor de braț. Mail deschise în liniște ochii.

-Coborâți să dormiți în cameră. Nenorociții ăștia se întorc. O să cobor și o să-i trimit , a spus Gap pe un ton normal.

Mail dădu din cap în semn de acceptare înainte de a se ridica încet să stea. Gap a strâns perna și păturile și Mail a coborât mai întâi în dormitorul lui. Mail s-a întins instantaneu pe saltea. Gap s-a întors să-și ajute prietenii și apoi a coborât la ușa din față a casei ca să se oprească.

— Haide, ai grijă de Mail, spuse Singh, călare pe motocicleta lui.

-Ei bine, băieți, conduceți foarte bine. Buk, sunteți atât de beți, cum vă veți întoarce? întrebă Gap, văzând că Buk era mai beat decât ceilalți.

Plus că Dave trebuie să-l livreze și pe Si. Iar casa lui Dit era pe o altă cale.

— Îl voi conduce eu însumi, spuse Singh.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum