-La naiba! De ce doare?
Gap mormăi când văzu vânătaia de pe brațul lui. Se întoarse să se uite la Mail zâmbind ușor, care îl privea cu ochi netezi.
-Cu cine ai avut o aventură? Mail a repetat pentru că Gap a spus că este student la aceeași instituție cu el.
-Nu știu , purta o cască. Nu i-am putut vedea fața, a mințit din nou Gap pentru că nu dorea ca Mail să aibă din nou probleme cu Chili.
-Și de unde știa că ești dintr-o altă instituție? Chiar dacă purtai o cască și ți-ai ascuns cămașa de la facultate, la întrebat Mail curios pentru că Gap își ascunde cămașa instituțională de fiecare dată când merge la colegiul lui Mail pentru că nu vrea să știe nimeni cine este.
— Nu ştiu, răspunse Gap indiferent. S-a purtat de parcă nu ar fi nimic grav.
-Ce mizerie! Parcă intru într-o problemă fără să fac nimic. Amuzant! Nu sunt prea rănit, a încercat Gap să-l convingă pe Mail să nu acorde prea multă atenție acestei probleme.
-Dar nu râd deloc pentru că dacă e așa, nu te voi mai lăsa să mă duci la facultate, Gap , a spus Mail serios în timp ce se uita la Gap intens.
-De ce? întrebă imediat Gap înapoi.
-Pentru că dacă te duci să mă trimiți și să fii lovit așa, de ce trebuie? Nu vreau să fii lovit , a spus Mail cu o voce întunecată. Gap îşi încruntă sprâncenele.
-Chiar dacă nu mă lași să te trimit, tot te pot găsi. Poți să nu te mai gândești prea mult la asta, Mail....Nu e nimic pot să am grijă de mine , a argumentat Gap cu o voce severă.
Nu-i plăcea că Mail vorbește de parcă s-ar învinovăți pentru tot. Mail rămase nemișcat privindu-și iubitul. Gap ținu una dintre mâinile lui Mail și o strânse ușor.
-Nu vreau să mă cert cu tine. Este normal ca un tânăr tehnician ca noi să aibă o luptă stupidă fără să cunoască cauza principală ca asta , spuse Gap înapoi cu o voce slabă.
Mail îsi scoase mâna din mâna lui Gap apoi rămase cu brațele încrucișate și se uită la Gap cu ochii ațintiți.
-Da, înțeleg, dar crezi că nu mă voi simți jignit de minciunile tale, Gap, repetă Mail nemulțumit.
Gap ridică ambele mâini într-un gest de predare.
-Bine, scuze, scuze, de acum înainte nu o să mai mint. Dacă am ceva, îți spun totul , a spus Gap zâmbind.
Mail scoase un oftat de ușurare. Nu era prea supărat pe iubitul său, ci doar puțin indignat în inima lui.
-La naiba!
Mail a înjurat, fără a lua asta în serios și a împinge capul lui Gap nu prea tare înainte de a merge înapoi în salon. Gap zâmbi și scoase un oftat simțindu-se ușurat că Mail nu era serios supărat pe el. Apoi Gap l-a urmat și el în salon
- Hei, am crezut că o să fii călcat în picioare de Mail în salonul meu, a tachinat Man când Gap intră înapoi. Mail stătea pe canapea. Gap se aşeză apoi lângă el.
-Cine va fi călcat în picioare? Noi doi suntem destul de îndrăgostiți unul de celălalt, nu-i așa? a spus Gap zâmbind să-l tachineze pe Mail într-o dispoziție bună, în timp ce își trage puțin la iubitul înainte de a fi flancat.
-Nu, vei muri în casa ta, a răspuns Mail.
Man și Big au râs și au râs înainte ca cei doi să continue să se uite la tatuaje. Mail a ajutat și la munca lui Man până la ora 21:00. Apoi amândoi au părăsit salonul lui Man.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...