Capitolul 23

120 8 0
                                    

— E prea târziu să te răzgândești, spuse Gap din nou.

— Da, răspunse Mail pe un ton serios.

-Atunci haideți să anulăm întrebarea pe care mi-ați pus-o mai devreme. Pentru că eu vreau să fiu cel care vă cere să vă întâlniți mai întâi cu mine, a spus Gap, făcându-i pe Mail să râdă în gât, dar a dat din cap în semn de acceptare.

— Bine, răspunse Mail, iar Gap se uită la chipul lui intens. Mail stătea acolo cu inima bătând, așteptând să audă ce avea de spus Gap în continuare.

-Vrei sa te intalnesti cu mine? întrebă Gap. Mail a ridicat un zâmbet din colțul gurii înainte de a da din cap fericit.

— Da, răspunse Mail, făcându-l pe Gap să rânjească înainte de a alerga fericit în mare.

-Uau, deja mă întâlnesc cu Mail, strigă Gap, făcându-i pe cei din apropiere să se întoarcă și să-l privească confuzi.

-Deja am un iubit! Gap strigă din nou din răsputeri, de parcă ar fi vrut să afle întreaga lume.

Mail stătea pe plajă râzând și simțindu-se stânjenit în același timp, înainte ca Gap să alerge înapoi la el, unde corpul umed îl întâlni pe cel uscat de la săritul în mare cu o clipă în urmă. Gap sa mutat să îmbrățișeze Mail, dar Mail a dat înapoi.

— Nu, se opri Mail în grabă.

-De ce nu? Nu suntem iubiți acum? Nu poți să mă îmbrățișezi? întrebă Gap înapoi, cu buzele năpustind.

— Ești ud, spuse Mail, făcându-l pe Gap să se uite în jos la sine.

-Ei bine, vreau să te udă și tu , a răspuns Gap, înainte de a face o mișcare de a târî împreună Mail în mare.

-La naiba Gap, trebuie să-mi faci joc de mine, strigă Mail, zbătându-se.

Gap a reușit să-și tragă iubitul în jos, în timp ce Mail l-a lovit cu piciorul, dar nu prea tare pentru a se elibera între râsete care le-au umplut inima de bucurie. Până când Gap a târât cu succes Mail în apă.

Cei doi s-au jucat în apă împreună, dându-se cu piciorul, la fel ca bărbații normali.  Chiar dacă au fost de acord să fie într-o relație, erau totuși la fel. Nu erau prea dulci îndulciți. După un timp, Mail l-a invitat pe Gap să se întoarcă la vilă.

-Oh! Ați fost voi doi să înotați?Thit i-a salutat când i-a văzut pe Gap și Mail intrând în zona casei.

-Da, ce zici de Dave și Si? Nu i-am văzut pe plajă, l-a întrebat Gap pe prietenul său.

-Sunt acolo. Au intrat în cameră să se schimbe. Si pare să fie supărat pe Dave. Așa că Dave îl urmărea. Heh, heh, tocmai l-am văzut supărându-se pentru prima dată, a spus Thit în glumă .

-Hai să ne jucăm în piscină, l-a invitat Gap pe Mail, deoarece în cealaltă parte a casei era o piscină care nu era nici prea mică, nici prea mare.

-O, hai să mergem, deja suntem ud, a răspuns Mail.

-Si eu ma joc , a spus Thit si i-a condus sa se spele si au sarit imediat in piscina.

Cei trei își scoseseră cămășile și purtau doar pantaloni scurți pentru a se juca în apă. Deși Gap se simțea gelos pe Mail, oricum nu l-a forțat să poarte cămașă pentru că nu dorea ca Mail să simtă că îl tratează ca pe o femeie. În plus, toți cei din casă sunt prieteni. Este normal ca băieții să-și dea jos cămășile și să se joace împreună în apă. După un timp, Dave și Si au ieșit să stea și ei lângă piscină. Amândoi își schimbaseră hainele, dar Dave și-a scos cămașa și a intrat în piscină să se alăture celorlalți. Între timp, Si stătea lângă piscină, citind o carte pe care o adusese cu el.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum