Capitolul 11

156 8 0
                                    

După ce a făcut un duș și s-a îmbrăcat, Mail a ieșit cu fața dreaptă și s-a uitat la Gap care stătea pe podea și se uita la un film. Gap se întoarse să se uite ușor la Mail.

-Îți place să te uiți la filme cu zombi? întrebă Gap pe un ton normal.

Mail nu a răspuns nimic.

-Cred că îți va face plăcere să îl urmărești. Pentru că îți place un zombi până la urmă Haha! Îți place să faci o față calmă, fără emoții. Ca o persoană complet lipsită de viață sau un zombi, a încercat Gap să vorbească cu Mail.

-Dar nu vreau să mușc pe nimeni ca tine , a pufnit Mail înapoi, făcându-l puțin pe Gap să râdă.

Cel puțin ar putea să-l provoace pe Mail să răspundă.

-Poți să te culci mai întâi. O să fac un duș. Sau dacă nu poți dormi, poți să te uiți și la un film, a spus Gap în timp ce se ridica.

— Unde vrei să dorm? întrebă Mail în timp ce se uita prin camera lui Gap.

-Pe pat. Sau vei dormi pe podea? întrebă Gap înapoi.

— Pot să dorm pe podea , a spus Mail, pentru că nu a vrut să se încurce prea mult cu Gap.

Gap oftă puțin.

-Du-te și întinde-te pe pat, Mail. Nu-ți fie teamă, nu te voi lupta chiar dacă vreau să lupt ,  spuse Gap, ridicând din umeri provocator.

Mail scoase un oftat obosit înainte ca Gap să intre în baie. Mail luă o pernă de pe patul lui Gap și o așeză pe podea înainte de a adormi acolo. Gap nu a oprit filmul. Așa că Mail rămase nemișcat și se uită la ecranul televizorului. S-a uitat la zombii din film. Și-a amintit cuvintele lui Gap și s-a gândit că ar fi fost frumos dacă ar fi fost cu adevărat un zombi. Deci nu ar trebui să fie stresat sau rănit de nimic. Nu trebuie să te gândești să găsești mâncare . Când nu are nimic de mâncat, el se usucă singur.

După un timp, Gap a ieșit din baie purtând un singur prosop. Mail se uită puțin în jur înainte de a-și îndrepta atenția înapoi spre televizor.

-Hei, ce se întâmplă? Nu-ți pasă? Încerc să flirtez aici , a spus Gap zâmbind.

Mail s-a întors să se uite din nou la Gap, împreună cu privirea la Gap din cap până în picioare, cu fața dreaptă.

-Asta e tot ce am. Așa că nu te gândi deloc la flirt. Este o pierdere de timp și îmi pierd vederea , a răspuns Mail.

Dacă ar fi fost altcineva, Gap ar fi putut sări asupra lui. Dar cuvintele sau insultele lui Mail l-au făcut pe Gap să se simtă bine, deoarece l-au făcut să știe că și Mail este oarecum afectat de cuvintele sale.

-Huh, pe viitor, dacă vii și îmi ceri să mă dezbrăc, nu va fi atât de ușor, îți voi percepe bani ,  îl tachina Gap.



Apoi s-a dus să  se îmbrace. Mail s-a uitat la brațul lui Gap, care a fost lovit de cuțit, cu o privire fixă. Mail nu înțelegea de ce se simțea ciudat în inima lui. Era inconfortabil. Se simțea neliniștit când a văzut rana de pe brațul lui Gap.

— Atunci de ce dormi pe podea? Gap sa întors brusc și a întrebat.

-Voi dormi aici, a răspuns Mail, făcându-l pe Gap să se încruntă imediat.

— Ți-am spus să dormi pe pat, repetă Gap.

-Pot dormi aici, a răspuns Mail.

Gap oftă din greu din cauza încăpățânării lui Mail. Apoi se apropie de el înainte de a se ghemui și de a pretinde că îi prinde Mail în brațe. Mail l-a împins repede pe Gap.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum