Capitolul 6

179 10 0
                                    

A trecut o săptămână și Gap nu a văzut deloc Mail pentru că era ocupat să lucreze la proiectele sale pe care să le prezinte profesorilor până nu a mai avut timp să urmărească Mail.

În plus, tatăl lui s-a plâns că nu a ajutat în magazin. Așa că a trebuit să se comporte ca un băiat bun. După școală, s-a dus direct acasă să ajute la muncă la rând timp de aproape o săptămână. În plus, s-a dus să-l întâlnească pe seniorul fratelui său mai mare care a venit să viziteze și casa. Ceva despre seniorul lui Koh l-a făcut pe Gap să se așeze și să se gândească la sine.

— Hei, idiotule, crezi că doi bărbați se pot iubi cu adevărat? l-a întrebat Gap pe prietenul său în timp ce stătea fumând o țigară în spatele școlii și se gândea la fratele său mai mare și la seniorul lui.

-Probabil că da. I-am văzut îndrăgostindu-se unii de alții peste tot, a răspuns Buk, înainte de a se uita imediat la fața prietenului său.

-De ce întrebi așa? Să nu-mi spui că și ție în secret îți plac bărbații? întrebă el repede cu deplină curiozitate față de Gap.

-Nu știu dacă se numește da sau nu. Dar mă interesează viața lui. Vreau să știu despre asta, a spus Gap în timp ce se simțea.



El este întotdeauna direct să recunoască orice simte sau gândește.





-Oh, asta e ceea ce ei numesc năzdrăvan, spuse Buk, apoi făcu o mișcare să se așeze în același loc.

Prin urmare, Gap a trebuit să-și strângă piciorul, nu prea tare.

Oftat!

-Nu așa. Adică vreau să-l cunosc, vreau să știu mai multe despre el. Înțelegi?

Gap a continuat să explice. Buk dă încet din cap.

-Oh, încă nu prea înțeleg. Să-l sunăm pe Dave să te ajute mai întâi să analizeze cealaltă persoană

Gap a răsuflat uşurat văzându-l sunând pe altul dintre prietenii săi. Dave trecu curând.

-De ce m-ai sunat? întrebă Dave, deoarece Buk nu-i dădea niciun detaliu la telefon.

Pe lângă faptul că spunem să ne întâlnim în spatele clădirii pentru că e ceva de discutat. Buk dădu din cap spre Gap care stătea cu o față supărată.

-Gap vrea să știe dacă îi plac bărbații sau nu , a spus Buk, ceea ce a făcut ca ochii lui Dave să devină mari.

-Ce?? Îți plac bărbații! Cine?? Ce?? Cum?? Spune-mi acum. Îmi lipsește ceva? Dave a strigat într-o serie de întrebări până când Gap a trebuit să ridice mâna pentru a-și freca fața de epuizare.





-Fiecare dintre prietenii mei sunt proști , a spus Gap, dar nu vorbea serios.

-Bine, spune-mi despre asta, a întrebat Dave din nou.

-Întotdeauna vreau să văd chipul unui bărbat. Vreau să aflu mai multe despre el Așa că stau și mă îndoiesc de mine. la ce mă gândesc exact despre asta?

Gap a spus-o cu voce tare. Dave se încruntă imediat.

-Cine este acest tip? Îl cunoaştem? Dave continuă și Gap dădu din cap.

— Mail, răspunse Gap, Dave și Buk gâfâiră șocați.

-Stai, vorbești despre același Mail la care ne gândim? Dave a întrebat doar pentru a fi sigur în cazul în care există o altă persoană cu același nume.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum