— Despre ce vrei să vorbești cu mine? întrebă Gap în seara noii zile.
Aseară, Mail l-a sunat pe Gap să vină să-l vadă acasă la Sing spunându-i că are ceva de discutat. Prin urmare, după școală. Gap și Dave au venit împreună la casa lui Singh, deoarece Dave i-a cerut lui Si să aștepte la casa lui Singh. Buk a fost și el târât. Gap a ridicat o sprânceană când l-a văzut pe prietenul lui Mail pe nume Nut stând cu el, iar starea lui Nut l-a făcut pe Gap să se încruntă chiar și suspicios.
-Ce s-a întâmplat? întrebă Gap, Mail se uită la Gap cu o expresie ușor stânjenită pe față.
-Hai să vorbim în fața casei ,a spus Mail înainte să se ridice și să-l conducă pe Gap afară. Gap îi aruncă lui Nut o privire ușoară înainte de a-și urma imediat iubitul.
-Prietenul tău pe nume Nut, ce caută el aici? întrebă Gap curios pentru că știa că Nut s-a dus să iasă cu grupul lui Ton.
-a fost bătut de Ton, a răspuns Mail, uitându-se la chipul iubitului său cu ochi serioși și severi. Gap se uită și la el de parcă ar fi ghicit ceva.
— Nu te mai gândi, Mail. Povestea despre care voi vorbi, este ceva despre prietenul tău, nu? Vrei sa te lupți ca inainte ?întrebă Gap cu o voce adâncă pentru că nu e greu de ghicit.
-Da, știu că s-ar putea să nu-ți placă Gap. Dar de data asta, trebuie să mă întorc la Ton. L-a rănit pe prietenul meu mai mult decât vezi tu. Dar nu vreau să detaliez ce i-a făcut acel ticălos prietenului meu, a spus Mail cu seriozitate.
Ochi duri se uitau la Mail. Gap știa că de data asta nu-i poate interzice iubitului său să facă ceva
— Știu că, chiar dacă ți-o interzic, tot vei insista să te întorci la ei, nu? întrebă Gap înapoi.
-Da, am vrut să-ți spun ca să știi, pentru că nu vreau să afli mai târziu și să vii să te lupți cu mine , răspunse Mail, iar Gap dădu din cap în semn de acord.
Pentru că și-a amintit când Mail a fost enervat pe el că nu i-a spus ca s- a bătut cu Chilli.
— Ești sigur că vrei cu adevărat să o faci? întrebă Gap din nou.
— Da, răspunse Mail, ca de obicei.
-Bine, vin și eu, a confirmat Gap, făcându-l pe Mail să se încruntă imediat când și-a auzit iubitul spunând asta.
-De ce te duci? Nu ai nicio treaba cu Nut , a spus Mail, pentru ca nu a vrut ca iubitul lui sa sufere implicandu-se. De asemenea, Gap nu era la fel de aproape de Nut precum Mail.
-Mă duc.....Nu din cauza prietenului tău. Dar merg cu tine pentru că ești iubitul meu. Crezi că o să-mi las iubitul să plece și o să riște singur? spuse Gap cu o voce severă, făcând Mail să înghețe puțin.
-Dar oricum nu vreau să vii cu mine, Gap. Tu ce crezi? Chiar acum, trebuie să fim față în față cu o chestiune terifiantă. De ce te-ai implica în asta?Mail a obiectat, nevrând ca Gap să se implice.
-Nu trebuie să încerci să mă convingi Mail. Dacă mergi, eu voi pleca și dacă pleci fără mine, te voi găsi ,arătă Gap mai întâi spre fața Iubitul său .
Fața lui Mail s-a stresat imediat înainte de a scoate un oftat de ușurare.
-Ei bine, dacă vrei să pleci, atunci în regulă, dar dacă te lași rănit, vei vedea tu , îi arătă Mail înapoi.
Gap a ridicat un zâmbet ușor din colțurile gurii înainte ca cei doi să se întoarcă în casă să-și găsească prietenii. Dave și Buk au auzit totul de la Singh între timp.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...