Capitolul Special 1: Sing 💙 Buk 🔥🔞⚠️

920 31 17
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

 
Singh stătea acum liniștit cu picioarele încrucișate. A stat acasă împreună cu Buk a doua zi. După ce și-a ajustat înțelegerea cu Buk, Cu Man și Big stând pe canapea, Man stă și zâmbește și il încurajează pe Singh. Cât despre Buk, el stătea și se uita la Singh cu ochii mari.

-De ce trebuie să mă faci să stau pe podea, Phi Big ? a întrebat Buk când propriul său frate i-a ordonat.

Cu Singh așezat pe podeaua casei în loc să stea pe canapea

-Dacă îți spun să faci ceva, fă-o. Big se întoarse să se uite la fratele său mai mic și se așeză, cu picioarele întinse în fața lui și lăsându-se pe spate. Cu ambele mâini sprijinindu-l, s-a ținut de o manieră relaxată.

-Phi Big, știu că ești supărat pe mine. Dacă spun ceva este ca o scuză. Dar mă simt cu adevărat vinovat, a spus Singh pe un ton serios.

-Știu că voi doi aveți vârsta voastră. Este o vârstă în care vreți să știti și vreti să încercați lucruri, dar curiozitatea voastră și dorința de a încerca lucruri îi fac pe adulții ca noi să stea, să sufere și să fie stresați. A spus Big cu o voce liniștită.

-De ce? Înainte de a face ceva, de ce nu te gândești mai întâi? Cum va fi impactul? Și dacă voi doi nu aveți sentimente bune unul pentru celălalt, credeți că va fi vreun impact? Nu spun că ești singurul vinovat, Singh. Și tu ești vinovat, ticălosule. Big se întoarse către propriul său frate.

-Ce este, phi Big ? Aceasta este fratele meu mai mic. La început erau unul de partea celuilalt. Buk  se plânse.

-Am luat parte pentru că am vrut să ajut. Și am văzut la ce s-a gândit  Singh altfel, Phi nu te ar ajuta, a răspuns Big înainte de a se întoarce către Singh.

-Singh, chiar întreb despre asta, așa că sunt sigur că-ți place cu adevărat de Buk, a întrebat Big, doar pentru a fi sigur.

-Da, phi, răspunse Singh pe un ton serios, Buk, iși ridică din sprâncene spre propriul său frate. Big nu putea decât să ofteze.

-Huh, chiar îmi pare rău pentru tine, Singh. Cum de nu știi asta? Știi cât de obraznic este si că plănuiește să te provoace? a spus Big, făcându-l pe Singh să ridice sprâncenele încurcat.

-Hei, phi Big, ce ai de gând să-i spui? strigă Buk tare. Singh s-a întors imediat să se uite la Buk.

-Ce este? a întrebat Singh.

-Voi doi veți fi împreună. Acum vino și vorbește cu mine. Big a intervenit după ce i-a aruncat grenada fratelui său mai mic.

-Micule Singh, dacă mă iubești, te iubesc cu adevărat. Nu ma deranjează, dar aș vrea să te întreb, dacă într-o zi, voi doi vă dați seama că nu puteți continua împreună sau ți-ai dat seama că voi doi nu vorbiți serios în aceasta relație Vreau să vă despărțiți definitiv. Să nu avem probleme. Chiar dacă probabil știi, Singh, că trebuie să fiu de partea fratele meu mai mic, a spus Big direct. Lăsându-l pe Singh să înțeleagă.

-Acesta este ca o mamă care își încredințează fiica ginerelui sau, a tachinat Man, care asculta în liniște, înainte ca Big să-l lovească piciorul o dată.

-Nu mă deranja acum. Vorbesc serios, spuse Big, nefiind atât de serios.

-De ce esti așa serios? E adevărat că acești doi nenorociți au făcut orice fără să se gândească la consecințe. Dar acum a trecut lasă-i pe cei doi să învețe singuri. Indiferent dacă este o greșeală sau nu, doar învață. Probabil că tu însuți știi mai bine decât oricine altcineva, a sugerat Man. Big putea doar să ofteze.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum