-Crezi că acesta este Chiang Mai?
Singh a întrebat imediat înapoi când Buk a spus că vrea să cumpere căpșuni.
-Atunci, căpșunile sunt forțate să fie vândute doar în Chiang Mai? se contrazise Buk indiferent.
— Bine, hai să mergem cu mașina și să găsim mai întâi un magazin de fructe pentru tine, spuse Singh fără tragere de inimă.
Buk nu mai spuse nimic în timp ce Sing mergea cu mașina prin piață pentru a găsi un magazin care vinde căpșuni.
-Cred că trebuie să mergem să-l cumpărăm de la magazinul universal. Acesta nu este un sezon de căpșuni. Nu ar fi niciuna pe piață de vânzare, s-a plâns Singh, deoarece a condus deja prin multe magazine căutând căpșuni, dar nu a putut. nu gasesc niciuna.
-În magazinul universal, este atât de scump, s-a plâns Buk de ceva vreme. De aceea a cumpărat-o mereu de pe piața generală.
-Ei bine, căpșunile de la magazinul universal sunt mult mai mari și mai dulci decât ceea ce cumperi și mănânci în fiecare zi, a răspuns Singh.
-Nu-mi pasă dacă este mare sau mic, foarte dulce sau mai puțin dulce. Să fie o căpșună și o pot mânca pe toate, a declarat Buk pentru că nu-i păsa cu adevărat de nimic. Dacă este o căpșună, poate mânca toate speciile.
-Serios intrebare, de ce iti place sa mananci atat de mult capsuni? întrebă Singh curios.
-Când mama m-a avut, mânca doar căpșuni, deoarece era alergică la alte fructe. Apoi m-am născut așa că și mie îmi place să mănânc, a răspuns Buk cu o voce calmă pe care Singh nu și-a putut spune dacă a răspuns sau nu tocmai mi-a făcut joc de el în ironie.
-Bine, hai să-l cumpărăm de la magazinul universal. Nu le poți cumpăra afară, a spus Singh pentru că, din câte arăta, nu a găsit nicio fructărie cu căpșuni.
— Am spus că e scump în magazinul universal, a răspuns Buk din nou.
Singh scoase un oftat puternic din cauza încăpățânării lui Buk.
-Oh, voi plăti pentru asta. bine? Gândiți-vă că am compensat pentru că v-am târât afară dimineața devreme, a spus Singh pentru a tăia scenariul.
Altfel, probabil că ar continua să stea și să se certe până când Dumnezeu știe cât timp.
-Atunci hai să mergem ,a venit răspunsul imediat. Singh se întoarse să se uite la Buk cu sprâncenele ridicate.
-Nu te gândești mai întâi la asta? Doar a spus „da” imediat, a întrebat Singha înapoi cu un chicotit ușor.
-L-ai oferit chiar tu. Nu eu l-am cerut, a răspuns Buk.
Acum a încercat să vorbească dezinvolt cu Singh. Cu toate acestea, în fundul minții lui, se simțea încă puțin stânjenit.
-OK, să trecem pe la Makro. Ar trebui să se vândă mult. Dar vreau să încasez mai întâi datoria , a spus Singh înainte de a conduce mașina la casa părinților debitorului, care era destul de departe în sat. Dar când a ajuns la casa părinților debitorului, ei au spus că fiul lor s-a culcat la casa unui prieten și i-a arătat drumul fără să știe că Singh venise să încaseze datoria.
Bufnitură!!!!
Buk a tresărit ușor când Singh a închis ușa mașinii cu o bubuitură puternică și a venit să se așeze cu fața tulbure.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...