Capitolul 9: Dave 💙 Si

555 29 11
                                    

Prieteni lui Dave au ajuns în sfârșit în Pranburi. Singh a condus mașina și a parcat în fața casei pentru  în timp straga la toți ca au ajuns . Dave l-a trezit pe Si să coboare din mașină. Pentru a duce lucrurile în casă

-Dave, ești obosit? a întrebat Si îngrijorat. Pentru că tocmai si-a dat seama că el a stat sprijinit de Dave tot drumul.

-Dacă sunt obosit, ai vrea să-mi faci un masaj? Dave s-a prefăcut că întreabă:

-Hei, băieți, aducem lucruri în casă. Casa are 3 dormitoare in fiecare cameră poate dormi două persoane. Cu cine te vei culca? Este alegerea ta. Singh a vorbit înainte ca Si să poată răspunde:

-Dave, mă culc cu tine. Si sa întors imediat și a vorbit cu Dave.

-Mă duc să mă culc cu Si Mama lui mi-la încredințat să am grijă de el, a răspuns rapid Dave.

Făcu o mutră tristă înainte de a se întoarce către Gap.

-Nu mă întrerupe. Îmi implor prietenii. Mă duc să mă culc cu Mail ,Îl întrerupse Gap grăbit primul.

-Te-ai culcat cu prietenul tău. Mă duc să mă culc cu Singh, a spus Maill. Gap a făcut imediat o mutră confuză.

-Nu, vreau să dorm cu tine. Singh la adus pe Buk să se culce cu el. Oh, mai e si Tit, acesta a spus Gap, pentru că erau 7.

-Fac rezervare în fața televizorului. Mă duc să mă uit la fotbal, a spus repede Tit când și-a amintit înainte de a merge și de a se întinde pe canapea.

-Atunci dorm în fața televizorului cu Tit. Mă voi uita și eu la fotbal. Voi lua perna. Poți să scoți o pătura și să dorm pe ea. Buk a răspuns oarecum pentru că nu plănuia să doarmă în aceeași cameră cu Singh.

-Ești supărat pe Singh? a întrebat Gap când a văzut că Buk avea o expresie sumbră pe față.

-Nu sunt supărat, la naiba, parcă aș fi o persoană cu mintea mică. A spus el, revenind, era foarte supărat pe prietenul său pentru că știu că prietenii lui probabil vor să se culce cu oamenii lor.

-Două camere la stânga, voi alegeți. Dorm în camera din dreapta aici, a spus Singh pentru că era cea mai mare cameră. Unde deseori doarme

Odată convenit așa Dave l-a dus apoi pe Si în prima cameră din stânga.

-De fapt, domnul Dave vă poate lăsa să veniți și să dormiți în această cameră. Mă duc să dorm afară. Spuse Si considerabil. Când văzu față îmbufnată a lui Buk.

-E în regulă. Nenorocitul ăla poate dormi oricum, cred că doar caută probleme pentru a scăpa de fața lui Singh. Spuse Dave în timp ce se gândea. Si părea confuz. Dave își ridică geanta cu haine și o puse în dulap pentru el.

-Mergi mai întâi să faci un duș. Vin să dorm mai târziu, spuse Dave, așa că a mers să ia niște haine. Apoi a intrat în baie. De îndată ce Si a terminat de făcut duș, Dave a trecut și a intrat pentru a continua să facă duș. Si a stat în așteptarea lui Dave pe pat. Pentru că era ceva ce plănuia să fac înainte de a merge la culcare.

-Încă nu dormi? a întrebat Dave când a ieșit din baie și a văzut că Si încă stătea rezemat de capul patului.

-Domnule Dave, vă rog să vă așezați aici, Si bătu pe pat lângă el, Dave ridică puțin din sprâncene, dar acceptă să stea.

-Întoarce-te, spuse Si din nou. Dave se mișcă să stea cu spatele la el înainte de a simți un masaj pe umerii lui puternici. Dave și-a întors imediat capul să se uite la el.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum