Capitolul 16

135 8 0
                                    

După ce au găsit o masă la care să stea, Gap și Mail au comandat imediat mâncare de mâncare.

-Nenorociții ăia au venit să flirteze cu fetele de aici. Nu sunt eu.

În timp ce aștepta mâncare, Gap a vorbit pe un ton serios. Ochii lui se uitau în gol la Mail. Mail ridică ușor o sprânceană înainte de a lua bețișoarele pentru a-l bate nervos în capul lui Gap.

-Glumesc doar. De ce devii atât de serios? O față ca a ta nu ar trebui să fie serioasă din cauza cuvintelor altora, a răspuns Mail.

-Cuvintele altora, nu le iau în serios. Dar dacă ești tu, vorbesc serios despre toate , a spus Gap din nou, făcând ca Mail să blocheze.

În ochii lui Gap nu era nicio urmă de joacă. Mail nu înțelege de ce Gap părea atât de serios cu el. Dar nu a spus nimic. Copiii din magazin au mers și au adus vasele de lut la masă și le-au servit treptat mâncare.

-Hai să încercăm, am auzit că sosul este grozav, sa oferit Gap înainte ca cei doi să pună legumele din oala de lut să se scufunde în sosul picant, urmate de diverse tipuri de carne care au fost comandate.

Mail amestecă sosul cu bețișoare  și gustă vârful betisoarei. A trebuit să-și ridice un zâmbet din colțul gurii pentru că sosul era la fel de delicios pe cât pretindea Gap că este.

— Haha, nu suge prea mult bețișorul spuse Gap, făcându-l pe Mail să-l privească confuz.

-De ce? a întrebat Mail înapoi.

— Mă faci să mă gândesc prea departe, spuse Gap zâmbind înainte ca Mail să-i arunce frunze de busuioc în cap. Gap râse puțin.

-Înțelegi? La ce mă gândesc? întrebă Gap râzând.

-Un ticălos excitat ca tine. La un singur lucru te-ai gândi, a înjurat Mail înainte ca ei doi să se așeze și să mănânce împreună.

-Cum este? întrebă Gap curios după ce s-a așezat să mănânce o vreme

-Mmm, este delicios. Sosul de pește miang este și delicios, a spus Mail direct pentru că era atras de Miang Pla. Gap zâmbi satisfăcut.

— Împachetează niște miang de pește pentru mine, a rugat Gap.

Mail îi aruncă o privire ușoară.

-Răsplătește-mă, te rog. M-am dus să te aduc aici să mănânci , spuse Gap din nou. Mail a zâmbit ușor.

-Ești sigur că vrei să mănânci ceea ce împachetez pentru tine? a întrebat Mail înapoi, iar Gap dădu din cap în semn de acord. Înainte ca Mail să înceapă să împacheteze Miang Pla pentru Gap.

-Hei, de ce este mușcătura atât de mare? Gap a protestat când a văzut Mail, învelit cu mult sos și o mușcătură foarte mare.

— N-ai de gând să mănânci, nu? întrebă Mail încet.

-Da, da, voi mânca, pentru că am văzut că mi-ai împachetat-o tu, a spus Gap, făcându-l pe Mail să sughițeze puțin. Dar împachetase deja miang pla pentru el.

-Ia-l și mănâncă-l pe tot, i-a înmânat Mail lui Gap placa Miang.

Gap a trebuit să folosească ambele mâini pentru a-l prinde și a-l ține în timp ce se uită înainte și înapoi pentru a decide cum să-l bage în gură. Mail a rămas uluit când l-a văzut pe Gap mâncând. Gap a mestecat miang-ul de pește , ambii obraji i s-au umflat înainte de a protona pentru a fi blocați în ai lui

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum