⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️
-Cu e ar trebui să mă îmbrac? Si l-a întrebat pe Dave seara, pentru că astăzi el și Dave urmau să sărbătorească deschiderea magazinului de băuturi alcoolice al lui Singh și mai Este și ziua de naștere a lui Buk.
Acum Dave și Si lucrează ca parteneri în compania de producție de piese auto a lui Ram, pe care Ram a achiziționat-o și îi invită să lucreze împreună. După ce Ram a absolvit Am plecat să lucrez la compania familiei sale înainte de a se despărți pentru a-si deschide propria companie. Apoi a venit să-i invit pe Dave și pe Si să lucreze împreună. Dave și Ram sunt acum în relații bune. Parțial pentru că Ram are deja un iubit. Dave nu trebuie sa se mai gandasca la nimic. În plus, lucrul cu Ram este distractiv. Munca a fost o provocare pentru ei până când Singh a sunat să le spună despre magazin și data la care va fi deschis. Era ziua lui Buk, așa că urmau să sărbătorească împreună.
-Orice porți este drăguț. Dar nu fi prea drăguț, sunt posesiv, spuse Dave, întorcându-se, cu fața fierbinte deși sunt împreună de mulți ani.
-Mai sunt drăguț? a întrebat Si înainte de a se decide asupra unei ținute pe care să o poarte Dave se apropie și il îmbrățișă din spate. Cu un sărut blând pe gâtul lui.
-Ai fost întotdeauna drăguț cu mine. Chiar și Ram te laudă mereu pentru că ești atât de drăguță. Dacă nu ar fi faptul că avea deja un soț, l-aș lovi cu piciorul. S-a plâns Dave, nefiind serios și a râs ușor.
-Acela este șeful nostru, a spus Si, zâmbind când și-a dat seama că Ram era o persoană cool în ochii lui Si. Va fi soția unui tânăr om de afaceri Si s-a estompat timp de câteva zile.
-Oh, asta am spus. Nu vreau să fiu târât în apă de șeful mare, a spus Dave în glumă.
Din cauza marelui sef despre care vorbea el Este un iubitul lui Ram care ajută la îngrijirea companiei în culise. Dave și Si sunt ca proprietarii companiei. Dar nu există atât de mulți parteneri ca Rom. Dar cei doi erau mulțumiți cu ceea ce faci
-Dave se poate îmbrăca repede. Până acum, l-ai atacat și l-ai căutat, este foarte rău.” Si a vorbit pentru că a sunat să urmărească cu ceva timp în urmă. Dave sărută tare obrazul limpede al lui Sii. Încă o dată, m-am întors și s-a îmbrăcat.
Acum ambele familii s-au mutat deja împreună Întâmplător, casa de lângă casa lui Dave era de vânzare, așa că tatăl lui Dave a cumpărat-o. Apoi a spart gardul Pentru a face din ea o zonă mai mare și apoi lăsați părinții lui Si să se mute din vechea lor casă pentru a locui împreună aici.
La început, tatăl lui Si a vrut să ajute la plata banilor, dar tatăl lui Dave a spus că era considerată parte din zestrea pe care voia să o dea tatălui lui Si, așa că a trebuit să facă ce dorea el. Dave și Si au venit să facă legătura între cele două case. Unde locuiesc Dave și Si În camera din mijloc între cele două case. Părinții lui Dave și Si se invită adesea unul pe celălalt să călătorească și să petreacă timp împreună. Ca astazi atât părinții lui Dave, cât și ai lui Si au plecat într-o excursie într-o altă provincie, așa că Dave a rămas cu Si.
-Părinții noștri fug din nou, a spus Dave în glumă. În timp ce conduc departe de casă Această mașină este cea pentru care cei doi au făcut avansul și ratele încă de pe vremea școlii. De fapt, ar putea cumpăra una nouă. Dar amândoi încă folosesc această mașină.
-Asta e. Cine vine azi? a spus Si entuziasmată pentru că unii dintre prietenii lui nu se mai văzuseră de mult.
-Probabil sunt Gap, Mail, Tit, Dit, Para, Nut, iar fratele tău Ram este aici. L-am văzut vorbind ieri, a spus Dave când și-a amintit.
-Ti l-a dat prietenul lui Ram? a întrebat Si surprins. Dave a ridicat puțin din umeri.
-Nu sunt sigur, a răspuns Dave, înainte de a se uita în oglinda retrovizoare, daca a pus cadourile de ziua de nastere Obiectele au fost puse pe bancheta din spate a mașinii. Dave a zâmbit ușor.
-Înțeleg că ai ales un cadou pentru Buk, a spus Dave zâmbind. Si a zâmbit.
- Buk trebuie să-i placă foarte mult.” Si a răspuns cu încredere. Nu a durat mult și cei doi au sosit. Sunt destul de multe mașini parcate.
-Oh, au venit atât de mulți oameni. Este chiar prima zi în care s-a deschis magazinul? a întrebat Si, mai ales că era doar prima zi și deja venea foarte multă lume. Pentru că nu doar prietenii apropiați au venit, ci sunt și clienți care vin.
-Singh ăsta e grozav. În prima zi a deschiderii magazinului, au venit mulți oameni, a spus Dave gânditor, înainte de a ține talia lui Si aproape de sine
-Nu sta departe de mine în seara asta, înțelegi? a spus Dave serios.
- Magazinul lui Singh A răspuns Si zâmbind.
-Știu, dar nu suntem doar noi, spuse Dave din nou și zâmbi înainte ca ei doi să intre în magazin. Unde Singh și Buk stăteau să primească clienți și oaspeți.
-La naiba Dave, până ajungeti aici, au venit deja cu toții. Singh a intrat și il bătu imediat pe Dave pe umăr.
-Cine e aici? a întrebat Dave.
-Intră și vezi singur. Unde este cadoul meu? Buk întreba imediat și zâmbind. Dave dădu din cap spre Si care ținea în mână un buchet mare de flori.
-Ce? Crezi că o față ca a mea este potrivită pentru flori? se plânse Buk înainte ca ochii să se facă mari când Si înclină buchetul de flori pentru a-i arăta clar. Singh râse încet în gât.
-La dracu, căpșuni. Ce crezi? Îmi place. A sărit imediat și la apucat când a văzut buchetul s-a gândit că sunt flori dar nu este o floare sunt căpșuni proaspete ieftine. Aranjate in buchet, Numărul este în sute și există flori ușor alternate pentru frumusețe
-Haha, am crezut că ți-ar plăcea, a spus Dave în glumă. Dacă lui Buk nu-i place îl iau înapoi.
-Îl iei înainte să pleci. Fă-te confortabil, ți-am pregătit o masă specială, a spus Singh zâmbind înainte de a-i lăsa pe Dave și pe Si să meargă să găsească grupul de prieteni. Care vine complet, inclusiv Ram, Chily, de asemenea acum că toată lumea este adult, și poveștile de care se loveau în trecut nu mai există.
-La naiba, arăți mai bine acum. Soțul tău are grijă de tine? a tachinat Tit, provocând că fața lui Si, sa fie roșie.
-Mă deranjezi, a tachinat Dave, lovind cu piciorul. Apoi s-a așezat lângă Mail și Dave.
-Si ce ar trebui să iau? a întrebat Ram.
-Lasă-l să bea sifon. Deci cum ai ajuns aici? Oamenii de acasă nu se deranjează să-te ia? Dave se prefăcu că îi cere lui Ram înapoi. Ram părea ușor enervat.
-La miezul nopții va veni să mă ia. Miezul nopții este un moment pentru a te distra, a spus Ram.
-Asta înseamnă că te vei întoarce? a întrebat Dave. Ram a dat întreg paharul pe gat.
-S-a întors, a răspuns Ram, făcându-l pe Dave să râdă. Apoi și-a salutat prietenii si vorbește diverse lucruri.
-Oh, Dave, și bătrânul tău copil este aici, a spus Ram zâmbind. Făcandu-i să se întoarcă și să se uit amândoi la oameni. Imediat.
-Bătrâne, cine ești? Nu face ca familia să pară sfâșiată. Dave a spus dar nu vorbea serios, așa că Ram a arătat masa clienților care veniseră deja să stea și să bea. Care la intrarea înăuntru Dave nu a observat pe nimeni în afară de prietenii lui. Si s-a uitat la mâna spre care a arătat Ram înainte de a se încrunta ușor când și-a amintit că era Koi. O fată din trecutul lui Dave, dar Dave părea să aibă o față nedumerită.
-Cine? a întrebat Dave.
-Khun Koi, Si a fost cel care a răspuns.
-Haha, soția ta își amintește asta mai bine decât tine, a spus Ram în glumă. Dave ridică din sprâncene.
-Serios, nu-mi amintesc. Presupun că mi-am făcut o operație nouă la nas, a spus Dave cu nonșalanță, dar a văzut ochii lui Si asupra lui, așa că l-a îmbrățișat pe Si strâns.
-Ce este? a întrebat Dave.
-Nimic, răspunse Si. Dave îi strânge ușor nasul cu degetul.
-Nu dezgropa trecutul ca să fii suspicios, îl întrerupse Dave. Făcandu-l să zâmbesc puțin pentru că se gândea și el un pic în secret. Pentru că tânăra arată mult mai frumoas. Când a terminat de vorbit cu Si, Dave s-a întors să continue să vorbească și să bea cu prietenii.
-Si, mă duc la baie? a întrebat Dave, clătinând din cap. Pentru că nu a fost încă
-Sunt plin, apoi vin. Nu pleca nicăieri, a spus Dave în timp ce-i săruta cu blândețe capul iubitului sau. Înainte de a se ridica pentru a merge la baie Buk și Singh s-au întors să stea împreună cu prietenii lor după ce au salutat oaspeții și prietenii.
-Unde se duce? a întrebat Buk când nu l-a văzut pe Dave.
-Baia, a răspuns Si. Atmosfera la magazinul lui Singha era foarte bună. Este împărțit în două zone, zona din afara magazinului este pentru cei care vor să stea și să se relaxeze. Interiorul magazinului va fi puțin plin de viață pentru că va fi muzică live și prietenii lui Singh vor sta în magazin. La colțul VIP pe care Singha și Buk îl făcuseră special pentru prietenii lor, Buk l-a căutat pe Dave înainte de a se opri când l-a văzut pe Dave si Koi că vorbesc. Gap a înghiontit cu cotul și a bătut ușor brațul lui Si. Făcandu-l pe Si să se uite.
-Da, a răspuns Si, știind de ce îl chemase.
-Nu vezi? a întrebat Gap din curiozitate. Cu un semn din cap spre Dave.
-Du-te și revendical, a spus Gap, zâmbindu-i înapoi.
-Vrei să ști, a răspuns Gap, apoi s-a întors spre Si, așteptând un răspuns.
-Este... doar puțin. Dar am încredere în Dave, a răspuns Si zâmbind.
-Sunt atât de enervat. Nu te porți atât de blând. Învață să acționezi într-o manieră plină de culoare și fermecătoare. Dave nu va ajunge nicăieri, a spus Gap, îndemnându-l să continue.
-Ca tine? a întrebat Mail.
-Ei bine, dacă viețile voastre ar fi incolore, Probabil va-ti fi despărțit cu mult timp în urmă. Ceea ce vorbesc nu este doar despre trăirea împreună. Mă refer și la lucruri în pat. A spus Buk direct.
-Uau, Buk, acum îndrăznești să vorbești despre lucruri în pat atât de ușor? a întrebat Para râzând.
-Oh, de ce ți-ar fi rușine să spun adevărul? Dragostea este într-adevăr principalul lucru, dar aceste lucruri sunt elemente care vor ajuta să facă dragostea mai bună, a spus Buk din nou, Și stând în tăcere de îndată ce a auzit asta se gândea la patul lui cu Dave, pentru că de fiecare dată, Dave ar fi cel care incepe și conduce jocul lor amoros.
-La naiba, nu-l asculta pe nenorocitul ăsta. Viața de cuplu a fiecărui cuplu este diferită, a spus Maill reconfortant și a zâmbit timid.
-Te avertizez cu bune intenții, a spus el înapoi înainte de a se întoarce să-și salute prietenul. Cealaltă persoană care tocmai sosise stătea și se uită la Dave. L-am văzut pe Dave vorbind cu o tânără. Când Dave sa întoarse și îl privi pe Si, Dave a plecat imediat și s-a întors. Dave a venit și s-a așezat lângă Si, ca de obicei,
-Acele două fete sunt foarte puternice. L-a tras pe Dave să vorbească cu el, atât flirtând, cât și tachinând, dar fără să se uite la fața lui Dave. Cât de liniștit este? a spus Tit în glumă.
-Nu-mi pasă, a răspuns Dave, uitându-se și la Si. Si a zâmbit, știind foarte bine că Dave nu l-ar înșela. Dar am crezut în secret că Dave se va plictisi sau nu de el, Si s-a așezat și s-a uitat la tânără și a văzut-o pe tânără aruncând o privire lui Dave. Nu-i pasă deloc că Si era acolo stând lângă el
-Ce vrei sa bei? a întrebat Para când a văzut că băutura lui Si era goală, a întrebat în cazul în care Si ar vrea să schimbe băutura. Si am ezitat putin. Acum Dave di Singh vorbește despre magazin.
-Vreau sa beau Spy, a răspuns Si, crezând că ar fi mai ușor să bea decat Bere și lichior Para ridică puțin din sprâncene. Dar nu am întrebat nimic. Para se întoarse să deschidă sticla și i-o întinse. Si o ridică și o bău. La început i s-a părut ciudat. Dar când tot beau a început să simt că este delicios, am stat și a băut și a vorbit cu Mail o vreme până a trecut ceva timp.
-Hei, cine i-a dat Spy să bea? a întrebat Dave, surprins. Când s-a întors si văzu 3 sticle de Spy au fost puse în fața lui Si. La început Dave a crezut că sunt ale lui Mel, dar când sa uitat jos pe sticle și-a dat seama că erau ale lui Si.
-Ei bine, a spus că vrea să bea, așa că i-am dat, a răspuns Para. Dave s-a întors să se uite la Si. Cu o sprânceană încruntată care nu înțelege
-De ce bei asta” a întrebat Dave cu o voce stricată.
-Este delicios. Este chiar mai delicios decât berea. A spus Si zâmbind.
-Nu mai bea și bea apă” a spus Dave. Nu voia ca iubitul său să se îmbete in fața altora
-Oh, Dave, nu mă nemulțumi, strigă Sing, încercând să-i smulgă sticla de Spy din mână lui Dave.
-O, nu mă face să ne certam, spuse Dave cu severitate. Si imediat se încruntă. Dar înainte de a putea spune ceva, Koi s-a apropiat de masa lor.
-Dave, Koi are ceva despre care vrea să vorbească cu tine. Îmi poți acorda puțin timp? Tânără întreba zâmbind, Si simțindu-se instantaneu nemulțumit.
-Ce încă nu ai terminat de vorbit unul cu celălalt? a întrebat Si, cu vocea puțin tremurândă, făcându-și toți prieteni sa se întoarcă să-l privească uimiți. Pentru că nu mai văzuse niciodată această versiune a lui Si,
-Si, Dave l-a strigat pe Si pentru că a văzut că Si începea să se îmbată.
-Dave, ai de gând să vorbești cu ea? a întrebat Si cu o voce scurtă.
-Nu, nu plănuiam să vorbesc deloc despre nimic. Koi, îmi pare rău. Am spus că nu avem nimic. Despre ce vrei să vorbești Koi? Dave s-a întors să vorbească cu tânăra fără să-i pese de sentimentele ei. Făcand-o pe fata să se simtă rușinată Înainte de a da din cap, s-a întors imediat la grupul său de prieteni. Pentru că a crezut că i-ar putea reatrage atenția lui Dave.
-Soția ta este beată? a întrebat Para, iar Dave a dat din cap.
-Il voi lua înapoi. Este mai bine asa, a spus Dave.
-Hei, unde te duci atât de grăbit? a întrebat Si imediat.
-O să vin să te ajut data viitoare. E beat și iritat, le-a spus Dave prietenilor săi.
Indiferent ce, Dave l-a tras pe Si și a ieșit cu el din magazin. Și era enervat puțin, dar nu putea concura cu puterea lui Dave. Până când Dave a urcat în mașină și a condus acasă.
-Ce se întâmplă? a întrebat Dave încet în timp ce conducea.
-Dave, te-ai plictisit de mine? Sunt plictisitor așa. Te-ai plictisit? a întrebat Si, cu vocea tremurândă.
Cuvintele lui Buk plutiră în capul lui.
-Cine ți-a spus asa ceva? a întrebat Dave.
-Dave, răspunde-mi mai întâi gemu Si.
-Niciodată nu sunt plictisitde tine. Cine a spus ceva? a înjurat Dave. Si s-a așezat și și-a mușcat buza și nu a spus nimic până când au ajuns acasă. Dave il duce pe Si în dormitor.
-Du-te să faci un duș și să te speli pe față și pe ochi ca să te trezești puțin, a spus Dave. În timp ce a intrat în cameră, Dave și-a luat telefonul mobil. Pune cheile mașinii pe noptieră, își scoate ceasul și il pune în dulap. Închide dulapul și se întoarce spre Si.
Brusc..
Dave s-a oprit brusc când Si și-a luat cămașa de pe corp. Și este pe cale să își descheie pantaloni în fața lui Dave, care de fiecare dată merge să-i scoata în baie.
-Deci, ce faci aici? a întrebat Dave imediat. Doar văzand corpul său Dave începe să se trezească.
-Vreau să o fac cu Dave. Hai să o facem. Spuse Si cu voce joasă, făcându-l pe Dave să fie uluit. Si își scoase pantalonii și-și lăsă doar lenjeria intimă. Apoi a mers spre Dave înainte de a îngenunche în fața lui, o mână mică se întinse și desfăcu clema pantalonilor lui Dave.
-Ce ai de gând să faci? a întrebat Dave, șocat. Împreună cu ţinerea lui Si mai întâi
-Vreau să-i fac pe plac lui Dave. Te rog, lasă-mă s-o fac, a rugat Si. Dave rămase uluit, deși inima îi era plină de întrebări. Dar trupul lui il dorea pe Si.
Dave a fost de acord să-i dea drumul mânei lui Si. Si a zâmbit fericit. Înainte de a-i desprinde pantalonii lui Dave, Dave i-a dat jos definitiv. Si a tras în jos lenjeria lui Dave și pula a fost în picioare în fața lui. Si a înghițit în sec, cu o fața roșie.
-Ummm! Mâna mică a lui Si apucă pula lui Dave. Dave a scos un geamăt Si s-a tras puțin înapoi de pula fierbinte a iubitului său, apoi și-a folosit încet limba mică pentru a linge vârful. Pula arată ca înghețată.
-Ahhh ...Si baga pula in gura lui mică apoi suge înainte și înapoi. Dave și-a scos cămașa. Apoi l-a prins de cap pentru a-l susține, stătea acum în fața dulapului cu Si stând în genunchi în fața lui împreună cu sarutarea fericirii lui Dave cu buzele .
-Uhh... Dave gemu de plăcere. Si nu se pricepe la nimic, dar cu stângăcia și hotărâre. L-a făcut pe Dave să se simtă destul de fericit. Văzând expresia lui Dave, Si și-a grăbit buzele până când Dave a rămas încordat de entuziasm.
-Este suficient. Dave îi împinse în grabă capul lui Si. Creierul lui Dave este plin de neînțelegeri.
-De ce? a întrebat Si înapoi.
-Nu vreau să-mi dau drumul chiar acum, a răspuns Dave cu un zâmbet, înainte de a se ridica și de a-și scoate boxeri până când amândoi au fost goi. Dave îşi miji uşor ochii.
-Ce ai de gând să faci? a întrebat Dave, Și punându-și mâna pe burta lui Dave pentru a-l face să se întoarcă spre pat până când Dave a trebuit să se așeze la picioarele patului. Dave se uită la Si cu un zâmbet ușor, îl împinge pe Dave să se întindă pe spate și apoi se urcă peste el. L-am sărutat pe Dave mai întâi. A început să se sărute așa cum predă mereu Dave il sărută cu pasiune. Mâna lui Dave s-a mișcat strângandu-i fundul. Degetele lungi i-au urmărit crăpătura feselor, mângâind marginile.
Si a luat inițiativa de a folosi curba gâtului lui Dave. Încearcă tot posibilul să facă totul așa cum făcea Dave
-Si, ah, vreau să intru în tine, a spus Dave cu o voce răgușită, așa că Si s-a îndepărtat.
-Dave stai nemișcat, a fost tot ce a spus Si înainte de a se întoarce să ia prezervativul și gelul sa se unga și să se pregăteasca, Dave se uită în gol la Si. Pentru că voia să știe ce va face Si în continuare, Si i-a pus prezervativul pe Dave cu mâinile tremurânde. Fața și corpul erau roșii. Apoi a început să-și pregătească propriul corp. Dave părea surprins să-l vadă pe Si făcând așa ceva.
-Ce e în neregulă cu tine? a întrebat Dave încet.
-Îl voi face pe Dave fericit, a răspuns Si pe un ton scăzut. Înainte ca el să se deplasaseze să călărească pe partea inferioară a corpului lui Dave.
Ochii lui Dave s-au mărit când a ghicit ce era pe cale să facă Si. Apucând pula fierbinte a lui Dave, îl ridică pe poziție și coborî încet.
Chipul lui Dave se răsuci de emoție. Când vârful fierbinte al puli lui era pe cale să fie introdus pe aleea îngustă a lui Si,
-Ah....Ummm.. Si a tresărit ușor. Dar a continuat să se coboare încet. Dave înghiți în sec când văzu expresia feței lui Si chiar acum
-Ah! Si s-a încordat și a gemut de plăcere. Când canalul lui acoperă toată pula lui Dave până la radacina. Dave însuși a simțit o ușoară durere în penis din cauza strângeri . El il apucă de șolduri pentru a se mișca .
-Eu... am s-o fac singur, a spus Si grăbită înainte de a-și ridica încet corpul în sus și în jos, cu Dave ținându-se de șoldurile lui Si.
-Ah, ah...ah... gemu Si. Corpul se mișca în sus și în jos. Dave se ridică și se coboara, cu fața strâmbă de același entuziasm. Dave îl apucă pe Si și îl face să se il urmeze până în capul patului. Pentru că Dave intenționa să stea și să se sprijine pe capul patului.
-Continuă, spuse Dave cu o voce răgușită. Si își ridică mâna pentru a se agăța de umărul puternic al lui Dave ca sprijin, Si se ridică în sus și în jos mai repede decât înainte.
-Ahhhh....Dave suge sânii iubitului sau si a simțit o puternică senzație de furnicături. Erau amândoi entuziasmați.
Dave era fericit că Si s-a ridicat brusc să preia controlul asupra jocului astfel. Dave a apucat penisul lui Si și l-a miscat pentru el, Si își mușca buzele roșind. Sunetul respirațiilor icnătoare se auzi în toată camera,
-Mai repede, ah, ah, mai repede, a repetat Dave, Si și-a mișcat corpul așa cum a vrut bărbatul sau .
-Ah, ah, oh , a gemut Si cu aceeași plăcere înainte ca Dave să-și ridice șoldurile. Acest lucru a făcut ca pula lui fierbinte să pătrundă mai adânc decât înainte, până când trupurile lor au convulsionat.
-Ahh..., gemu Dave cu sensibilitate și se eliberă odată cu eliberare lui Si in mâna și burta lui Dave , Si se prăbuși cu fața pe umărul puternic al iubitului. Pentru că nu mai exercitase niciodată atât de multă forță înainte, Dave a zâmbit și a sărutat tâmpla lui Si cu afecțiune.
-Sa o facem din nou. A implorat Si. Dave a ridicat din sprâncene surprins, dar nu și-a întrerupt iubitul, dar în runda a doua, Dave a preluat controlul jocului. Pentru că nu vreau să-si fac persoana iubită să se simtă mai obosită.
- Ti-e somn? a întrebat Dave aproape dimineața. Pentru că Si l-a tot rugat să facă dragoste toată noaptea până acum, se pare că nu mai suporta. Dave s-a oprit apoi și l-a luat pe Si să se spele. Pijamaua Si a dat din cap spre Dave.
-Putem vorbi mai întâi? a întrebat Dave, așa că Si a deschis ochii și și-a privit iubitul.
-Îmi poți spune ce e în neregulă cu tine azi? a întrebat Dave din curiozitate. Si s-a mutat și l-a sărutat cochet pe pieptul puternic al lui Dave.
-Dave s-a plictisit de mine? Sunt prea plictisitor pentru Dave? A întrebat Si cu voce joasă.
-Ce ai băut azi? De crezi că mă voi plictisi,? a întrebat Dave dând din cap cu o expresie tristă.
-Am trăit împreună până acum. Încă nu ai încredere în mine? a întrebat Dave cu voce tare și serioasă .
-Am încredere, dar mi-e teamă. Sunt o persoană plictisitoare. Nu există deloc culoare. Mi-e teamă că Dave se va plictisi. A spus Si cu o voce tremurândă.
-Nu mă plictisesc, nu mă plictisesc niciodată. De aceea ai îndrăznit să mă inviti să facem dragoste împreună. Pentru că ti-e teamă că mă voi plictisi. A întrebat Dave după ce a ghicit totul.
Si dădu din cap, fața i se umplu de culoare. La fel ca data trecută, Si era de fapt beat, dar și-a amintit tot ce a facut.
-Nu te mai gândi la asta. Îmi place că ești genul ăsta de persoană. Nu-mi place ca viața mea să fie prea colorată. Îmi place să fiu cu tine în pace. A spus din nou Dave. Si a ascultat în liniște, gândindu-se la el însuși pentru că a gândit prea mult.
- Sincer să fiu, îmi place că ai început primul să vi să mă tachineze mai întâi. Dar dacă te forțezi să o faci pentru că te gândesti prea mult și ti-e teamă că mă voi plictisi. Nu te mai gândi la asta. Nu vreau să te forțez să o faci, a spus Dave, deși îi plăcea. Dar dacă trebuie să de forțeze lui nu-i place.
-Nu am forțat, am fost dispus, a răspuns Si imediat. Dave a zâmbit ușor.
-Atunci dacă ești dispus, data viitoare, putem începe fără să bem până ne îmbătăm?Întrebă Dave tachinător, chipul lui Si devenind roșu când a auzit. Dave îi sărută încet fruntea lui Si.
-Nu te gândi prea mult, ești cel mai bun sine al tău. Nu trebuie să încerci atât de mult. Te iubesc pentru cine ești. Cuplurile nu trebuie să fie pline de culoare pentru că te am lângă mine. Lumea mea este deja destul de colorată, l-a asigurat Dave pe Si Care a risipit imediat ceața din inima lui.
-Îmi pare rău. Asta îl face și pe Dave îngrijorat, spuse Si cu voce joasă. Dave râse încet în gât.
-Dar când Dave a vorbit cu Koi, am spus sincer că sunt gelos, a spus Si din nou pe un ton indirect
-Spui asta pentru că ești beat? a întrebat Dave tachinător, gura ieșind ușor în afară.
-Sunt treaz, a răspuns Si, iar Dave a zâmbit.
-Trăiește treaz și întinde-te să te odihnești. Când te trezești, poți arunca povestea de care ți-e teamă că ma voi plictisi. Viața in care te trezește și ești lângă mine. Este cea mai bună viață a mea”, a răspuns Dave pentru a-l liniști pe Si.
Nu știa ce alte cupluri și-ar dori ca partenerul lor să dea semne de gelozie sau să facă pentru a crea emoție în viața lor împreună. Dar pentru Dave doar a putea dormi și a se trezi cu Si este ceea ce și-a dorit Dave cel mai mult.
-Da, te iubesc Dave, spuse Si încet. Înainte ca ochii lui să se închidă încet Dave se întinde și se uită la fața iubitului său. Înainte de a gândi în inima sa:
(Care câine vorbește, si te face să te simți inconfortabil? Voi fi atât de dens.)
-Stranut!! Cred că nu mă simt bine, Singh. Deodată am strănutat. Spuse Buk.
Nota⚠️Si aici încheiem și aceasta minumata poveste.
Wow cuvintele pe care Dave le spus lui Si m-au surprins sa vrei sa te trezești in fiecare zi lângă persoana iubită cred că e cel mai frumos lucru pe care ți-l poate spune cineva.
Cu drag Kally💜
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...