Capitolul 15: Dave 💙 Si Finalul

629 32 9
                                    


Astăzi, Dave a mers să bea alcool la casa lui Ai Singh. Chiar dacă mă întorc primul, e bine?

„Te iubesc.” Un mesaj primit de la Dave a doua zi. Fă-mă să știu în adâncul inimii mele că cu siguranță va fi astăzi. Am simțit că eram încă anxios și îngrijorat pentru Dave tot timpul.

-Ce ar trebui să fac!! Mormăi Si pentru sine. Nu voia deloc să-și facă griji pentru asta. Apoi, ochii lui l-au văzut pe Ram stând și vorbind cu prietenii săi în fața clădirii școlii. Așa că a mers imediat spre el.

-P’Ram, l-a strigat pe Ram cu  agitație. Prietenii lui Ram s-au întors imediat să se uite la mine.

-Bună, ce se întâmplă? a întrebat Ram zâmbind. Prietenii lui Ram l-au privit ezitant, așa că Ram s-a ridicat și a plecat sa vorbeasca cu Si, puțin departe de grupul de prieteni.

-Deci, despre ce vrei să vorbim? a întrebat Ram.

-Ei bine, P’Ram este liber în astazi asta? Te voi invitaka prânz, Si l-a invitat să se ridice. Se gândea că dacă ar rămâne cu Ram astăzi, Probabil că Ram l-ar face să nu-și mai facă griji pentru anumite lucruri. Ram ridică puțin din sprâncene.

-Unde? a întrebat Ram.

-Uh, magazinul universal este bine. Azi sunt liber, răspunse Si. Ram rămase nemişcat şi se gândi înainte de a face o mutră de parcă ar fi ştiut ceva.

-Astăzi, și-a spus Ram. Când a ghicit ceva, a zâmbit.

-Oh, da, hai când ieșim de la școală așteaptă-ma aici, a răspuns Ram, iar Si a dat din cap în semn de acord.

Zâmbesc înainte să mă întorc în clădirea școlii mele. Si i-a trimis un mesaj pentru a-i spune lui Dave că astăzi îl va duce pe Ram la prânz și îl va aștepta pe Dave acasă când va termina . La care Dave a răspuns că da. Dar repet, nu te duce acasă cu prea multe cuțite. Si nu a trimis un mesaj pentru a-i spune lui Dave să fie atent. Pentru că nu vrea să vorbesc și să se gândeasca la asta.

-Poți să mergi în spate cu mine? a întrebat Ram zâmbind. Când îl duce pe Si la mall-ul de lângă facultate

-Sigur, merg adesea pe spatele unei motociclete, a răspuns Si . Rom chicoti încet.

-Vreau să spun că iubitul tau nu se va lupta cu mine, nu? Pentru că te-am luat să stai pe motocicleta?”a întrebat Ram mai departe, acum începea să-și accepte statutul. Și să știe că, în realitate, el este doar mai afectuos și obsedat să fie diferit de ceilalți oameni

-Nu, i-am spus deja că voi merge cu phi Ram. Nu-l deranjează, a răspuns Si, iar Rum a zâmbit puțin. Înainte de a-l duce direct la magazin pentru a găsi cina de mâncat

-Ce vrei să mănânci, phi Ram?a întrebat Si când au ajuns la mall. A început să pară gânditor.

-Pot să am shabu? a întrebat Ram pentru că Si a spus că îl va hrăni.

-Da, a răspuns Si zâmbind. Înainte de a merge împreună pentru a găsi un magazin de shabu Ram m-a invitat să mă uit la diferite lucruri. Invitul lui să vorbesc m-a făcut să nu mă gândesc la poveste care avea să aibă Dave. Când au ajuns la restaurant, cei doi s-au dus să se așeze și să mănânce împreună. .

-Nu cred că voi putea să stau și să iau cina cu voi doi, spuse Ram fără să se gândească. Dar la făcut pe Si să stagneze puțin.

-Uh, nu am vrut să te folosesc ca reprezentant sau instrument de niciun fel, a spus Si simțindu-se vinovat.

-Hei, nu te gândi prea mult, doar glumesc. Sunt dispus să vin cu tine. Pentru că este gratuit. Ram vorbește pe mulțumirea inimii sale. Si a putut să zâmbească.

-Nu mai face fata asta. După ce ai mâncat, unde vrei să mergi mai departe? Ram a cerut să se schimbe subiectul

-Cred că mă duc să cumpăr niște cărți, a răspuns Si. Rum a dat din cap și a acceptat, iar cei doi au stat și au mâncat și au vorbit o vreme. Ram încearcă sa nu vorbeasca despre Dave că Și să nu se gândească la ce face Dave acum? Pentru că îl va stresa odată ce va termina de mâncat shabu cei doi au ieșit din magazin sa mearga  sa cumpere o carte,

-P’Ram, aș vrea să merg mai întâi la baie. Puteți merge mai întâi să așteptați la librărie.

-Da, răspunde Rum. Apoi Xi merge separat spre baie. Dar înainte de a merge la baie Si a fost oprit când două tinere care au ieșit din toaleta pentru femei, una dintre ele fiind Koi. Fata care obișnuia să se întâlnească cu Dave Așa că s-a prefăcut că nu-i pasă și intra în baia bărbaților.
Dar Koi a mers sa îl tragă mai  întâi de braț.

-Este ceva în neregulă? a întrebat Si înapoi pe un ton bun.

-Cu cine ești? Ești cu Dave, nu?a întrebat Koi cu o voce aspră.

-Cu cine voi veni? Ce legătură are asta cu tine? a întrebat Si înapoi, simțind că nu-i plăceau prea mult din cuvintele stupide care ieșeau din gura fetei. Dacă ar fi bărbați, nu ar simți nimic.

-Este gura ta foarte bună? Înainte, mă priveai ca pe o păpușa. Koi a spus asta, ceea ce l-a făcut pe Si să nu fie prea fericit.

-Nu-mi amintesc să te fi înjurat vreodată. Doar tu ești cea care vii să mă certați. A răspuns Si. Koi împinse nemulțumită de umărul lui Si.

-Nu îndrăzni să te comporți frumos. Crezi că n-aș îndrăzni să te plesnesc? a spus tânăra,  nemulțumită. Se uită la fața fetei cu milă în inimă.

-Și crezi că n-aș îndrăzni să lovesc cu pumnul o femeie? a fost tot ce a spus Si înainte de a-și trage brațul din mâna femeii și a intra în baie. Pentru că a crezut că, indiferent de ce, tinerele nu vor îndrăzni să  intre în baie ,Si clătină din cap înainte și înapoi, epuizat. A intrat să își facă treburile in baie pana a terminare În timp ce merge să se spele pe mâini au văzut pe doi băieti de la un alt institut care stătea în spatele luu si se uita la el intens. După ce s-a spălat pe mâini, a vrut să iasă dar cei doi tineri s-au mutat să-l blocheze.

-Am auzit ca vrei sa-mi lovești cu pumnul sora, a spus un bărbat.

-Cine este sora ta? a întrebat Si înainte ca o altă persoană să îl smulgă de braț. Apoi s-a legănat puternic și s-a izbit de peretele băii de pe cealaltă parte. Înainte de a fi lovit în cap de o altă persoană

Pop!

-Ssss... Când cealaltă parte și-a ridicat mâna ca și cum ar fi vrut să mă plesnească din nou nu m-am abține să nu intreb.

-Cine este sora ta mai mică? a întrebat Si înapoi. În inima lui, i-a fost frică și s-a gândit de ce nu intra nimeni în baie chiar acum.

-Înainte de a merge la baie cu cine te-ai întâlnit? a răspuns cealaltă parte. Il face să știi imediat că trebuie să fie Koi.

-Am amenințat-o doar, dar încă nu am făcut nimic. Ei bine, sora ta o să mă lovească. A spus Si practic, uitând că nu toată lumea poate face diferența dintre bine și rău.

-Atunci de ce o certați pe sora mea? Cealaltă parte la plesnit din nou peste cap pe Si, iar Si și-a ridicat brațele ca de obicei. S-a simțit rănit. Dar și-a mușcat buza și a îndurat-o.

-Nu am blestemat-o deloc, a argumentat Si sincer.

-Koi a spus că un travestit a blestemat-o, a spus un alt bărbat. Împreună cu al privi din cap până în picioare, provocând persoana care a spus că este fratele lui Koi Ochii i s-au îngustat și ei, înainte ca un zâmbet sinistru să-i curbeze colțurile gurii.

-Privindu-te, se pare că ar putea merita sa încerc. Ți-ar plăcea puțin? i-a spus fratele mai mare al lui Koi prietenului său. Ochii lui Si s-au mărit când l-a auzit.

-Nu-mi face asta, te implor, pot să-i cer scuze lui Koi, a spus Si, cu vocea tremurândă și vrând să fugă. Dar a fost prins mai întâi de guler. Și înainte ca Si să se poată plânge, a fost aruncat în baie. Si a fost foarte șocat, a încercat să supraviețuiască, dar cei doi tineri i-au ridicat trupul, unul i-a pus brațul sub axilă de ambele părți pentru al  bloca. În ceea ce privește persoana despre care se spune că este fratele mai mare al lui Koi ia dat jos pantalonii și imediat din ochii lui Și au început să curgă lacrimi când știu ce urma sa se întâmple.

-Uf! Si a scos un sunet dar nimeni nu a putut să-il ajute pentru că o mână îi acoperea gura, în acel moment, inima lui se gândea doar la Dave și se simțea foarte speriat.

Rom era surprins că Si încă nu sa întors. Așa că sa îndreptat spre baie. Dar am văzut două tinere care blocau intrarea în toaleta bărbaților.

-Nu poti intra. Ei bine, este o problemă cu toaleta. Tehnicianul face reparații, a spus femeia în același timp. Și il ține pe Ram cu mâinile, Ram se uită la fata în uniformă de student. Apoi sa simțit ciudat de îngrijorat și sa prefăcut că intra dar tânăra s-a mutat să-l blocheze.

-Nu poti intra, repetă femeia. Ram a simțit că ceva nu era în regulă. A impins-o femeie apoi a fugit imediat în baie și la  văzut pe Si blocat în interior de cei doi bărbați.

Priza

Ram a sărit și a lovit cu piciorul  bărbatul care era pe cale să-i dea jos pantalonii.

-Hei, cine este? Persoana care i-a blocat brațele lui Si i-a dat drumul și s-a repezit să-și ajute prietenul. Rsm nu i-a dat celeilalte persoane șansa de a-i face nimic. A lovit cu putere în fața celeilalte persoane.

-Si, vino afară, strigă Ram repede. Si, care a intra in panica, si-a ridicat grabit pantalonii si s-a repezit afara. Lui Si încă nu i sa întâmplat nimic rău doar i-au scos pantalonii. Si a stat tremurând de frică și îngrijorare pentru Ram. Dar cei doi bărbați păreau să nu înțeleaga, Ram i-a călcat pe amândoi până când au căzut la pământ în mijlocul strigătelor femeii. Care nu îndrăznea să vină în ajutor

-Si, scoate-ți telefonul mobil și fă o poză, spuse Ram cu severitate. Înainte de a trage Pantalonii celor doi tineri care zăceau pe podea. Mâinile îi tremurau și nu putea face nimic, așa că și-a scos telefonul mobil și le-a făcut o fotografie celor doi.

-Îți amintești asta. Dacă veniți și vă băgați din nou cu tipul ăsta. Îți fac pozele vizibile in tot colegiului tău, amintește-ți asta. A spus Ram cu o voce aspră și a livit din nou, o altă persoană înainte de a apuca brațul lui asi și a ieși. Koi și prietena ei a fost șocata când Ram a ieșit cu Si.

-Nu mă fa sa stiu că voi doua vă mai incurcati din nou cu Si. Altfel o să-mi iau prietenii să vă violeze în grup și o să încarc clipurile pe toate site-urile porno, a amenințat Ram, făcându-i fața tinerei să devină palidă. Înainte ca Ram să-l tragă furios pe Si să-l urmeze.
Persoana care a intrat în baie erau atât confuza, cât și șocata de ce s-a întâmplat? Ram l-a adus imediat pe Si la mașină.

-Oh, P’Ram, tremură vocea lui Si. Ram se întoarse să se uite la fața lui înainte de a ofta din greu.

-Este ceva în neregulă cu tine? a întrebat Ram cu o voce stresată. Împreună cu supravegherea corpului.

-Nu-i nimic. Phi Ram a venit să mă ajute la timp, a răspuns Si, dar expresia lui era nemișcată si palida.

-Ce ai avut de-a face cu acei oameni? a întrebat Ram din curiozitate pentru că Si nu era o persoană care să aibă probleme cu cineva. Si i-a spus lui Ram. Îl face pe Ram să strângă din dinți.

-Din cauza nenorocitului de  Dave din nou. La naiba, va ști el? Că din cauza lui proape că.... Ram nu vrea sa rostească cuvântul viol.

-Nu-l învinovăți pe domnul Dave. El însuși nu a vrut să fie așa, a spus Si, făcându-l pe Ram să fie ușor enervat.

-Sună-l și spune-i. Ce s-a întâmplat. Lasă-l să vină să vadă ce simți. Ram a vorbit pentru că voia ca Dave să vadă cât de rău se simtea Si, dar Si a clătinat din cap înainte și înapoi.

-Nu pot suna acum, a răspuns Si, făcându-l pe Rum să știe. Probabil că nu vrea că apelul lui sa-l întrerupa pe Dave din as ajuta prietenul.

-Esti prea amabil, domnule. Haideți, să mergem acasă. Te trimit imediat, spuse Ram, simțindu-se enervat. Dar n-a putut face nimic. Creierul fremătă recunoscător înainte ca Ram să il trimită acasă.



-Crezi că va veni singur? l-a întrebat Dave pe prietenul său după ce Nut a sunat pentru a face o întâlnire cu Ton.

-În niciun caz, un grup de câini ca Ton. Cu siguranță nu ar îndrăzni să vină singur. Trebuie să fi crezut că Nut cu siguranță va lua pe cineva cu el, a răspuns Singh. Acum prietenii dun partea lui Maill, Singh, Tit și Para erau adunați la casa lui Singh. În ceea ce privește partea lui Gap, există Gap, Dave, Buk Dit, un total de 8 persoane, fără să il includă pe  Nut, al căruu corp nu ar trebui să poată lupta cu nimeni.

-Deci, ești sigur că poți pleca? Gap s-a întors către Dave și l-a întrebat. Pentru că știu că Dave va avea o problemă cu Si.

-Pot să plec dar pur și simplu nu ii spun, a răspuns Dave. Nu le-a spus prietenilor săi toată discuția cu Si . I-am spus că îi va permite să vină, dar sa nu-i spun direct lui Si.

-Heh heh, văd că e tăcut, are urechi și ochi ascuțiți, a spus Tit râzând. Dave doar zâmbi languit.

-Hai să ne compensăm din nou” a spus Dave. De fapt, Dave a vrut să-l sune pe Si, dar a trebuit să aştepte mai întâi. Și când a venit momentul, oamenii lui Dave au mers direct la punctul de întâlnire. Ton a adus mulți oameni și au început să se bată între ei. Dave a primit un pumn uneori, uneori nu, până când Ton a văzut că este într-o postura proastă și și-a dat seama că nu se poate lupta cu Maill. Ton scoase o armă ca să-l împuște pe Mail. Dar Gap a venit în fugă Blocandu-l mai întâi.

Bang!

Se auzi un zgomot de armă. Împreună cu Gap care s-a prăbușit Grupul lui Ton s-a împrăștiat și a dispărut împreună cu Ton. Dave s-a repezit să-și vadă prietenul în stare de șoc, până când Para i-a spus să-l ducă pe Gap la spital. L-au dus de urgență pe Cap la spital. Când au ajuns, Cap a fost dus rapid la camera de urgență. În mijlocul panicii oamenilor din spital pentru că uni dintre ei purtau uniforme de tehnicieni de la ambele institute și stăteau cu toții împreună.

-La naiba, de ce se întâmplă  asta? îi spuse Buk lui Dave îngrijorat.

-Nu trebuie să fie nimic, a răspuns Dave. Acum că se gândește la asta, vrea să sune, dar vrea să aștepte mai întâi rezultatele lui Gap. Nu după mult timp dupa sosire Dave asunat familiei lui Gap, pentru  au fost nevoiți să meargă la secția de poliție pentru audieri. Trebuie sa plăteasca o amendă pentru  Ceartă publică cât despre cazul lui Gap, Gram, fratele mai mare al lui Gap, a preluat conducerea. Persoana care supraveghea starea lui Gap a sunat pentru a spune că Gap este în siguranță, ceea ce i-a făcut pe toți prietenii săi să se simtă ușurați.

Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Dave a sunat. În timp ce se întorceau la casa lui Singh, Dave îl ridică și văzu că era numărul lui Si. Dave a ieșit apoi și a răspuns la telefon:

-Ce se întâmplă? Dave a răspuns rapid la telefon. Pentru că și el voia să vorbească cu Si. Dave nu stia  dacă sa îi spune că Gab a fost împușcat?

-Cine este? a întrebat Dave imediat.

(„Nu sunt Si.”) Vocea de la celălalt capăt al firului l-a făcut pe Dave să se oprească brusc.

(„Ram) a răspuns vocea lui Ram. Imediat îi făcu ochii mari lui Dave. În timp ce se gândeam de ce Ram a putut să ia telefonul lui Si și să-l sune. Pentru că acum e foarte târziu și ar trebui să fie acasă, deși Dave știe că Ram a mers să mănânce cu Si.

-De ce? era pe cale să întrebe Dave înapoi.

(„Nu te agita încă, Vreau să te sun. Așa că i-am luat în secret telefonul mobil lui Si și am sunat.  Ai terminat ce aveai de făcut cu Mail ?) întrebă Ram înapoi cu o voce liniștită.

-Deja gata. Deci, ce se întâmplă? De ce ai luat telefonul și ai sunat? a întrebat Dave furios, simțindu-se imediat îngrijorat pentru Si.

(„În acest moment sunt acasă la Si. S-a întâmplat ceva așa că am venit și am sta cu el ca prietenul lui va fi grozav. Dacă te grăbești și te întorci la Si voi fi aici.”) răspunse Ram. Mâna lui Dave tremura puțin.

-Ce s-a întâmplat Ce este? a întrebat Dave îngrijorat.

(„Întoarce-te acasă și vorbește cu mine.”) Atât a spus Ram și a închis. Dave se întoarse în grabă sa își găsească prieteni instantaneu

-La naiba, probabil că trebuie să merg acasă mai întâi. Te vei întoarce cu mine? a întrebat Dave. Încă nu se gândea să le spună prietenilor săi. Pentru că fiecare parte a trecut prin lucruri stresante și toți sunt obosiți.

-Te întorci. Lasă-l să doarmă aici, îl întrerupse Singh.

-O să te întorci și să-i arăți fratelui tău această situație? a întrebat Singh cu o voce aspră pentru că Buk avea și o rană ușoară. S-a ridicat și s-a gândit o clipă.

-Oh, în regulă, când te întorci ai grijă, Dave. Când ajungi acasă, te rog sună-mă. Buk se întoarse către prietenul său și îi aminti. Dave dădu din cap. Apoi a plecat imediat.



-P’Ram, poți să te întorci mai întâi, i-a spus Si lui Ram cu grijă.

-Mă alungi? Ram s-a prefăcut că întreabă înapoi. Era încă acasă la Si pentru că aștepta să sosească primul Dave și apoi se ducea acasă.

-Nu te alung? răspunse Si cu voce joasă. Ram ridică mâna și îi frecă blând capul lui Si.

-Nu fi atent. Sunt îngrijorat pentru tine, a răspuns Ram înainte de a auzi zgomotul unei motociclete oprindu-se în  fața casei.

-Cred că domnul Dave s-a întors, spuse Si fericit. Pentru că deși se simte puțin devastat de ceea ce s-a întâmplat. Dar era îngrijorat pentru Dave. Si și Ram au ieșit din casa , Dave și a deschis imediat poarta pentru a se uita la Ram. Dacă ar fost înainte, el probabil că s-a grăbit să smulgă gulerul cămășii lui Ram. Dar și-a înăbușit emoțiile deocamdată pentru că Si îi ceruse să fie calm și rezonabil.

-Ce s-a întâmplat? a întrebat Dave imediat. Împreună cu a veni să-l îmbrățișeze pe Si .Apoi se uită neîncrezător la fața lui Ram.

-Ei bine, am accept să rămâns ca prieten, a răspuns Si.

-Ce înseamnă discutia pe care am avut-o la telefon? l-a întrebat Dave pe Ram, curios. Si s-a întors să se uite la fața lui Ram confuz.

-Ti-am luat telefonul mobil și am sunat eu, a răspuns Ram, anunțându-l pe Si . De ce esti supărat? Pentru că știu că Ram îi vrea binele.

-Ce s-a întâmplat azi? Te rog spune-mi, ce s-a întâmplat cu sprânceana ta? Întrebă Dave șocat. Când a văzut semnul roșu de pe  sprânceană,

-Astăzi, Si a fost atacată în baie. Dar m-am dus să ajut la timp. Cât despre cauza rănirii Tu ești cel care l-a rănit, spuse Ram cu o voce calmă. Ochii lui Dave se mariră de șoc.

-Serios? Cine a făcut ce? Spune-mi, a întrebat Dave, puțin mai nerăbdător, pentru că nu știa cum să înceapă să vorbească.

-A venit o femeie pe nume Koi și doi bărbați au venit să-l atace pe Si, a vorbit Ram din nou pentru că Si i-a spus deja. Corpul lui Dave tremura, tâmplele îi pulsau pentru că strânse din dinți. Dave a vrut să meargă spre motocicleta sa o găsească pe fata. Dar Si strânse strâns brațul lui Dave.

-Nu-i face nimic, domnule Dave. Nu mai e nimic. Phi Ram i-a amenințat deja. Nu îndrăznește să-mi facă nimic din nou. Si i-a vorbit în grabă ca Dave să se calmeze.

-I-am prins pe cei doi bărbați dezbrăcându-se și le-am făcut poze sunt în telefonul mobil al lui Si. Îl poți păstra în caz că trebuie ii poți șantaja. Cât despre femei, deja le-am amenințat eu. A răspuns Ram. Dave a tăcut puțin. Se simțea foarte rău. Că nu a putut să il protejeze pe Si plus că persoana care a venit să il protejeze era cineva care fusese și dușmanul inimii lui.

-Dacă Dave s-a întors. Mi-ar plăcea să merg mai întâi acasă, a spus Ram, gândindu-se că Si ar putea dori să vorbească cu Dave la un moment dat.

-P’Ram, mulțumesc foarte mult că m-ai ajutat astăzi. Si ridică mâna pentru a-l saluta pe Ram cu seriozitate. Ram a zâmbit puțin.

-Oh, nicio problemă. Ne vedem la facultate, a spus Ram înainte de a pleca la propria motocicletă

-Si, hai să intrăm mai întâi în casă. Mi-ar plăcea să vorbesc cu Ram așa, i-a spus Dave lui Si. Si a ezitat puțin. Dar a văzut că Dave nu părea deloc supărat. Si a fost de acord să intre mai întâi în casă.

-Stai, Dave îl urmă pe Ram până la motocicletă pe care Ram se afla călare, Ram ridică ușor sprâncenele. Dar Dave întinse mâna către Ram.

-Vreau să îți mulțumesc. Pentru că l-ai ajutat și ai avut grija de Si, a spus Dave, pentru că în această situatie, dacă nu era Ram, Dave trebuie să se simtă foarte vinovat. Ram a zâmbit ușor. Înainte de a întinde mâna să-l țină de mână pe Dave, cei doi au reușit să facă pace din această cauză.

-Si, este ca fratele meu mai mic. Sunt dispus să ajut să am grijă de el. Nu iti spun. Ce aproape sa întâmplat? Il las pe Si să fie cel care să-ți spuna. Și vreau să ai mai multă grijă de el, pentru că unele lucruri, dacă se întâmplă, Nu ne putem întoarce să reparăm nimic, a spus Ram pe un ton serios. Pe care Dave il înțelege bine pentru că astăzi sunt multe povești. Dacă i se întâmplă ceva lui Gap, nici ei nu vor putea să se întoarcă în timp și să-l repare.

-Mulțumesc, spuse Dave din nou. Înainte de ai da drumul , Ram a dat din cap înainte de a pleca, iar Dave s-a întors imediat la SiȘi
Si sta pe canapea Dave s-a apropiat și s-a așezat lângă el și l-a tras pe Si într-o îmbrățișare strânsă.

-Îmi pare rău, îmi pare rău că a trebuit să fii rănit din cauza mea din nou, spuse Dave, cu vocea tremurândă. Cu o mare preocupare pentru Si.

-Sunt bine, domnule Dave, spuse Si pentru a-l relaxa pe Dave. Chiar dacă el însuși încă îi este frică.

-Ce sa întâmplat? Te rog spune-mi, a întrebat Dave curios. Pentru că Ram a spus să-mi vorbești tu însuși, înainte de a spune incidentul.  Si simțea resentimentul în ochii lui Dave. Corpul lui Dave tremura de furie când a aflat că aproape a fost violat.

-Dave, nu trebuie să te confrunți cu nimic din toate astea. Cred că nu va îndrăznit să vina sa se puna cu mine. Si a vorbit pentru că nu voia să se întâmple nimic din nou.

-Dacă îndrăznesc să te atingă din nou. O să-i omor cu siguranță. Spuse Dave cu severitate.

-Domnule Dave, vă implor, sunt bine. A repetat Si pentru a-l face pe Dave să se calmeze. Dave oftă din greu oentru a-si suprima propriile emoții apoi dă din cap în semn de acceptare

-Depind de tine. Mă complac în tot, a spus Dave după mulțumirea inimii sale. Orice l-a făcut pe Si să se simtă confortabil, el a vrut să o facă, deși uneori era nemulțumit. Si a împins corpul lui Dave ușor și l-a privit atent. Dar nu a întrebat nimic, dar văzând că Dave s-a întors cu bine, Si s-a simțit ușurat. Dave însuși știe. Și-a întins ușor degetele pe obraji lui Si .

-De acum încolo, voi încerca să mă perfecționez. Voi studia din greu. Voi reduce cantitatea de lupte si voi avea  mai bine grija de tine, a spus Dave din inimă. Si a zâmbit încet. Dave s-a uitat la fața iubitului sau cu drag. Înainte să se aplece treptat până când buzele lor se ating. Dave a scos ochelarii lui Si și i-a așezat pe masa de sticlă.
Știa exact ce voia Dave, chiar dacă se simțea puțin jenat. Dar nu vreau să nege că și el își dorește aceeași atingere de la Dave. Cei doi își lasă sentimentele să ghideze totul, îmbrățișându-se și spunându-și reciproc cuvinte de dragoste. Creând fericire și senzații tari pe tot parcursul nopții, Dave a jucat rolul iubitului lui Si cu tenacitate. Atât blând, cât și pasional, deși simțea o oarecare durere, a fost de acord. Pentru că fericirea a înlocuit-o până aproape de zori, cei doi și-au exprimat dragostea unul pentru celălalt de pe canapea până în patul din cameră. Înainte de culcare, sau îmbrățișat împreună și au adormi mulțumiți.

Crac..

Se auzi zgomotul deschiderii ușii camerei. Si a deschis ochii somnoros

-Te-ai trezit atât de târziu astăzi... Vocea tatălui său se ridică. Ochii lui Si s-au luminat imediat. Vocea tatălui lui Si s-a stins. Așa că mi-am luat repede ochelarii și si-ia pus. Acum, el și Dave erau amândoi goi împreună în pat.

-Tată! îi strigă Si către propriul său tată, cu vocea tremurândă. Tremurând ca să-l trezească pe Dave, Dave și-a deschis încet ochii somnoros. Înainte să fie șocat când l-am văzut pe tatăl lui Si stând și privind în tăcere, Atunci mama lui Si a intrat și a fost suspicioasa și speriata in acelaș timp.

-Pune-ți niște haine și hai să coborâm să vorbim, spuse tatăl lui Si în liniște înainte de a ieși afară din camera, ochii lui Si ard in timp ce se uita la propria sa mamă

-Fă mai întâi cum îți spune tatăl tău, a spus mama lui Si înainte de a-și urma soțul.

-Domnule Dave, ce ar trebui să facem? Va putea accepta problema dintre noi doi? a întrebat Si. Vocea lui Dave era liniștitoare. El știa că propria lui mama ar putea accepta asta. Dar nu știu dacă tatăl lui va accepta sau nu.

-Nu te gândi prea mult la asta. Ar fi bine să ne îmbrăcăm repede și să coborâm să ii vedem pe toți, spuse Dave, deși el însuși era la fel de stresat.

-Domnule Dave, ce se întâmplă dacă tatăl meu vrea să ne despărțim? a întrebat Si înapoi. Nu sa simțit niciodată așa tulburat .

-Ai văzut prea multe seriale? Hai să ne îmbrăcăm ca să putem coborî, a spus Dave în glumă pentru a-i ușura anxietatea lui Si.

-Domnule Dave, îl strigă pe Dave cu voce joasă. Dave zâmbi încet înainte de a-l săruta pe frunte.

-Indiferent de situație. Nu mă voi despărți de tine. Dave a spus exact ceea ce l-a făcut să se simtă ușurat. Cei doi s-au spălat repede pe față și s-au îmbrăcat. Apoi au coborât să-i vadă pe părinții lui Si care se întorseseră. Nu știe când au venit. Uitându-se la ceas, si-a dat seama că s-au trezit foarte târziu. Dave l-a ținut de mână pe Si în timp ce coborau și a trebuit să ridice sprâncenele când și-a văzut proprii părinți stând împreună

-Voi amândoi, stați întâi, a spus mama lui Si. Si s-a uitat  la fețele părinților lui, cu ochii si mâinile tremurând. Până când Dave trebuia să-l încurajeze din când în când.

-Să stăm mai întâi împreună? a spus tatăl lui Si. Dar și Dave se uită cu ochi serioși.

-Aș dori permisiunea de a sta împreună, a spus Dave rugător, pentru că dorea ca Si să-l aibă drept sprijin emoțional chiar acum. Dave s-a întors să se uite la proprii părinți și i-a văzut privirea de reproș a tatălui lui Si a revenit și el a scos un oftat lung. Apoi s-a așezat cu brațele încrucișate și s-a uitat la cei doi oameni.

-Ce este în neregulă cu voi doi? a întrebat tatăl lui Si.

-Noi suntem ... A vrut Dave să răspunde.

-Ah, te rog tsci. Lasă-l pe Si să răspunda, îl întrerupse tatăl lui Si. Dave a rămas apoi tăcut.

-Păi..., noi doi suntem iubiți, i-a răspuns Si tatălui său, cu vocea tremurândă.

-Părinte, îmi pare rău, tremura vocea lui Si. Până când Dave a fost nevoit să îmbrățișeze umărul lui Si pentru al liniști. .

-Pentru ce îți ceri scuze? a întrebat tatăl lui Si.

-Îmi cer scuze că mi-am dezamăgit părinții. Îl iubesc cu adevărat pe domnul Dave. Cred că mi-am reconsiderat sentimentele, spuse Si cu o voce tremurândă. Pentru că vreau ca propriul meu tată să înțeleagă.

-Noi doi ne iubim. Nu din curiozitate sau din dorința de a încerca lucruri noi, m-am gândit la asta bine până când eu însumi mi-am dat seama că îl iubesc, a spus Dave.

-Tată, mamă, îmi pare rău. Chiar il iubesc. Dave se întoarse către părinții lui.

-Voi doi aveți o aventură? a întrebat tatăl lui Dave, cu fața roșie și încleștată, jenat și simțindu-se vinovat față de părinții săi.

-Da, au răspuns amândoi la unison. Pentru că tatăl lui Si a intrat si iau văzut pe cei doi ca zăceau goi împreună. În plus, pe tot corpul lui Si erau doar urme de dragoste. Nu puteau nega cu siguranță ce sa întâmplat.

-În tot acest timp nu ai făcut niciodată nimic pentru a mă  dezamăgi . Tot ce alegeți și decideți Tata știa că Si trebuie să se gândeasca bine la asta. Dar ceea ce m-a enervat a fost de ce voi doi nu ati așteptat până la căsătorie mai întâi. Atunci ce se întâmplă? a răspuns tatăl lui Si, făcându-i pe Dave și Si, care stăteau încordați, să se oprească. Apoi s-au uitat în sus la tatăl lui Si în același timp.

-Khun, sunt adolescenti. Ar trebui să înțelegi, a spus mama lui Si, făcând lucrurile să devină și mai confuze.

-Stai, ce fel de nuntă? a întrebat Si si Dave  curiosi împreună.

-Părinții lui Dave au venit să vorbească cu noi mai devreme, a spus mama lui Si zâmbind. Dave s-a întors să se uite surprins la fețele părinților săi, pentru că încă nu înțelegea situația.

-O să arăți în continuare confuz. Este... mătușa Soi. A venit să vorbească cu mine. În ceea ce il privește pe Dave și Si, mama însăși s-a întrebat în secret de mult timp ce credem noi cu adevărat despre Si. Pentru că ai avut grijă de el atât de bine, când a venit mătușa Soi să-mi povestească. Ne-am consult despre problema lui Dave, ambele mame știau ce  credeau copii lor? Așa că mama a vorbit  despre asta. Pentru că dacă nu o am pe nora asta, nici mama nu va vrea pe nimeni altcineva. Pentru că l-a făcut pe Dave să se schimbe într-un mod mult mai bun, știi asta? A spus mama lui Dave zâmbind.

Acest lucru l-a făcut pe Dave uluit. Când am aflat, m-am dus să mă sfătuiesc cu mama lui Și. De asemenea auzind asta, Si s-a simțit oarecum stânjenit că mama iubitului său era încântată și l-a complimentat.

-Deci, poți să accepți? l-a întrebat Dave pe propriul său tată.

-Fac tot ce vrea mama ta, știi. Orice spune mama ta este bine, tata spune că este bine, a spus tatăl lui Dave zâmbind.

-Dar apoi mama și tata păreau că sunt nemulțumiți de mine, a spus Dave din nou.

-Ow! Tatăl lui Dave a plesnit  capul fiului său. Dave a strigat, dar nu l-a durut prea mult.

-Ei bine, nu sunt mulțumit. Ai venit acasă să-l hărțuiești pe fiul prietenei mamei tale în felul acesta, în loc să anunți mai întâi părinților tăi că te întâlnești cu el, Tatăl lui Dave s-a plâns de asta.

-Nu sunt un hărțuitor, amândoi am fostbde acord, tată. S-a certat Dave cu tatăl său. Nu foarte serios . Îi face fața să se simtă fierbinte.

-O să te certe din nou? Tatăl lui Dave a ridicat mâna și s-a prefăcut că-l loveste din nou. Dave și-a micșorat grăbit gâtul și a fugit.

-Îmi pare rău, Khun Sorn. Că fiul meu bun a făcut ceva ce nu vi se pare corect.Dacă vrei să fac ceva, te rog spune-mi. Voi face totul. Tatăl lui Dave a vorbit în numele fiului său. Si s-a întors să se uite la chipul tatălui său.

-Ce pot sa spun? Și fiul meu a fost de acord să accepte asta, a spus tatăl lui Si pe un ton scăzut.

-Tată, îi strigă Si pe tatăl său cu voce joasă. Tatăl lui Si și-a fluturat mâna.

-Nu te gândi prea mult, mama ta a fost aici să vorbească cu mine de multă vreme. La început, iti spus sincer că și eu era stresat. Dar când mă gândesc din nou la asta probabil că nu poți sa-ti găsești o soție. Ar fi bine să-l ai pe Dave să aibă grijă de tine, a spus tatăl lui Si înainte de a zâmbi încet. Imediat, neliniștea din inima lui Si a dispărut.

-Înseamnă că ambele familii pot să accepte problema dintre noi doi? a întrebat Dave pentru a fi sigur.

Și părinții lui Dave dădu din cap și acceptă în același timp. Acest lucru i-a făcut pe Dave și pe Si să se uite unul la altul cu zâmbete largi și să se ridice imediat să-și îmbrățișeze părinți.

-Mulțumesc, tată. Îți mulțumesc că m-ai înțeles și m-ai acceptat. Mulțumesc mamă că m-ai acceptat și m-ai ascultat în orice chestiune. Le-a spus Si părinților săi, cu vocea tremurândă. Dave s-a ridicat și a sărutat obrazul mamei sale, apoi s-a întors și l-a sărutat pe obraz pe tatăl său. În schimb, tatăl său i-a împins cu violență fața, stârnind râsul tuturor. Dave și Si zâmbește fericit unul altuia.

-Atunci hai să mâncăm aici prânzul împreună, bine? a exclamat mama lui Si

-Impreună, a poruncit mama lui Dave.

-Da, a răspuns Dave înainte ca mamele lor să intre în bucătărie și tatăl lor să stea de vorbă în sufragerie. Si a ieșit și l-a lăsat pe Dave la poarta din față a casei, cei doi s-au ținut de mână strâns.

-Ieri, la amândoi ni s-au întâmplat lucruri rele, a spus Si cu voce joasă, iar Dave a zâmbit.

-Cerul după ploaie. Ieri am întâlnit niște lucruri rele. Astăzi avem lucruri foarte bune care ne așteaptă. Mă bucur că familiile noastre pot accepta acest lucru. Câte familii sunt la fel de acceptabile ca ale noastre? Dave a vorbit din gândire profundă.

-Așa este. Noi doi suntem într-adevăr foarte norocoși. Că părinții noștri ne acceptă așa cum suntem, a spus Si înainte ca cei doi să stea unul față în față. Dave ridică mâna să-i mângâie obrazul, zâmbind.

-De acum înainte, voi încerca sa fac la toată lumea numai lucruri bune. Fără a fi nevoit să se bazeze pe noroc, spuse Dave pe un ton serios și zâmbi.

-Te iubesc Dave, a spus Si cu un zâmbet. Și o față roșie

-Și eu te iubesc, a răspuns Dave, înainte de a-și apleca fața în a lui. Dar nu înainteca margine buzelelor lor se vor atinge între ele.

-Hei, hei, hei, în fața casei, a răsunat un strigăt al tatălui lui Dave. Cei doi s-au separat imediat unul de celălalt și s-au întors să se uite și au văzut că tatăl lor deschisese draperiile de la fereastra sufrageriei pentru a se uita la ei doi. Si a zâmbit timid.

-Ar trebui să mergi mai întâi să faci un duș, Dave? a spus tatăl lui Si. Dave a râs cu blândețe înainte de a privi fața zâmbitoare

-O să fac mai întâi un duș. Mă întorc imediat, a spus Dave, iar Si a dat din cap timid. Dar înainte ca Dave să plece A profitat de ocazie pentru ai fura un săruta pe obraz. Apoi a fugit imediat din casă cu o plângere din partea tatălui lui Dave. Si zâmbește la fericirea care apare în  minte

-Mulțumesc. Asta m-a făcut să cunosc cuvântul dragoste, Si a vorbit încet și fericit.
Cine ar fi crezut că un copil ca el care arăta fad și depășit va găsi o dragoste bună ca asta? Si nu voia să se gândească la viitorul celor doi. Cât de departe vei merge? Vrea să facă tot ce poate în prezent.

Mulțumesc, copil mecanic auto. Te iubesc, copil tehnician electronic.

Sfârşit

Și am cu asta sa mai încheiat povestea unui cuplu minunat .
Aceasta Poveste ne arată că fiecare „sac își are peticul sau” că iubirea ne poate schimba in mai bine că inocenta și raționalitatea poate fi un punct forte și un punct de atracție pentru uni oameni că de multe ori nu aspectul contează și că nu trebuie sa ne subestimam niciodată .
Mi-au plăcut maxim gândirea părinților lor, ca și-au sprijinit și și-au susținut copii indiferent de orientarea lor sexuală și mi-aș dori ca toți părinți să fie așa cu copii lor pentru că acest sprijin emoțional contează enorm pentru unu copil .

Acum vor mai urma și 3 capitole speciale
         Cu drag a voastră Kally

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum