⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️⚠️
Brusc!!!
Singh s-a încruntat imediat când Buk și-a folosit piciorul pentru a-i lovi piciorul cu toată puterea.
-Ce se întâmplă? A întrebat Tit curios pentru că tocmai când Buk l-a lovit pe Singh cu piciorul, s-a întors să ia un pahar cu lichior care era pe masa de sticlă.
-Oh, sunt doar eu... Singh era pe cale să răspundă.
-Singh mă enervează , la dracu, așa că l-am lovit cu piciorul, îl întrerupse Buk mai întâi, temându-se că Singh va vorbi despre ei sărutându-se.
-Voi doi vă mușcați mereu unul pe celălalt, așa că mai bine stați departe unul de altul. Ca să nu vă loviți, a spus Tit în glumă, cu ignoranță, înainte de a se întoarce pentru a continua să privească meciul de fotbal când Dave a aplaudat. Buk se întoarse să-l privească furios pe Singh și se îndepărtă de el cu o față îmbufnată. Singh nu-l mai provoca, dar se tot întorcea să-l privească din când în când. Apoi a râs în secret în inima lui pentru că ori de câte ori se întorcea spre Buk, părea să fie suspicios și se întoarse să se uite la el. Ca o pisică șuierătoare. Cei patru au stat și s-au uitat o vreme la fotbal până când Gap și Mail s-au întors. Dar nu s-au uitat la fotbal împreună. În schimb, au mers mai întâi în camera lor.
-Mai bine mă culc. Spune-mi mâine care este rezultatul, a spus Dave când prima jumătate a meciului se încheia înainte de a intra separat in camera lui.
Buk s-a ridicat și el să facă un duș și să-și schimbe hainele pentru a se pregăti să se întindă și să se uite la fotbal. Singh s-a dus apoi să facă o baie în dormitor. Când a început a doua jumătate a meciului, Buk a venit să se întindă în același loc ca aseară. Cât despre Tit, s-a mutat să doarmă pe canapea, ca de obicei. Singh se duse să închidă și să încuie ușa casei. Apoi s-a întors și s-a așezat pe canapea, în timp ce se uita la Buk. După ceva timp, s-a ridicat și s-a așezat lângă Buk pe podea și l-a împuns, făcându-l pe Buk să pară nemulțumit cu o ușoară enervare.
-Să mergem să dormim în cameră, Singh vorbi nu foarte tare. Buk se încruntă la el imediat.
-Despre ce vorbești? Voi dormi aici ca aseară, spuse Buk cu severitate.
-Hai la culcare cu mine în camera mea, Singh a spus-o din nou.
-Ce e cu tine, idiotule? Voi dormi oriunde vreau. Ce treaba ai tu? strigă Buk, făcându-l pe Tit să se uite surprins la amândoi.
-Să stai întins aici nu te doare spatele, nu? Întrebă Singh din nou.
-Nu. Sunt bine. Pot să dorm, a răspuns Buk. Singh oftă ușor.
-Am ceva de discutat cu tine , Singh vorbi cu o voce mai blândă când văzu că Tit se întoarse să se uite la ei doi.
-Să vorbim, Buk a răspuns coborând un pic tonul. Nu înțelegea ce voia Singh de la el.
-Ești sigur că vrei să spun aici? spuse Singh aruncând o privire ușoară către Tit care se întoarse acum să se uite la televizor ca înainte. Buk și-a mușcat buzele fără tragere de inimă când a înțeles despre ce avea de gând să vorbească Singh. Se grăbi să se ridice.
-Ți-am călcat coada în viața trecută? De aceea ești după fundul meu, la naiba, a strigat Buk la Singh înainte de a se ridica inevitabil în picioare, mergând spre dormitorul lui Singh.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romantizm🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...