Capitolul Special 3:Sing 💙 Buk

619 26 12
                                    

-Ieși azi din țară? l-a întrebat Buk pe Singh la intrare, în timp ce se pregătea. Mă duc la muncă. Acum, atât Singh, cât și Buk au absolvit amândoi cu diplome și lucrează împreună. Când își termină certificatele profesionale, Ambii au mers la universitate pentru a-și termina studiile.

Buk a ajuns să lucreze pentru o celebră companie de mașini. El este persoana care supraveghează tehnicienii. Inspecție și reparații auto în centrul principal De fapt, Buk ar putea veni să aibă grijă de garaj împreună cu Big, dar el vrea să capete experiență pentru el însuși mai întâi. Cât despre Singh, el a lucrat ca manager de audit in productie de componente electronice in diverse fabrici

Buk s-a mutat să locuiască cu Singh la casa lui Singh pentru că este aproape de locul său de muncă, din când în când mai dorm la casa lui.

-Merg la Samut Sakhon, nu stau peste noapte, a răspuns Singh pentru că munca lui îi cerea să călătorească. Mergând aici și acolo des. Uneori, trebuie să doarmă peste noapte. Singh bău toată cafeaua și se uită la ceas.

-Trebuie să plec. Am făcut o programare cu seniorii de la companie pentru a ieși împreună. El însusi conduce o mașină bună. Nu o lua prea mult. Singh se întoarse pentru a certa. Pentru că știe că în această perioadă oamenilor le place să conducă mașini rapide. Parțial pentru că e obosit de la serviciu, așa că am vrut să vin repede acasă.

-Oh, deci te ajungi acasă devreme? Întrebă Buk. Cei doi nu erau deloc siguri. Nu există mult timp privat împreuna din cauza sarcinilor de serviciu care trebuie îndeplinite.

-Încă nu sunt sigur. O să sun din nou și te voi anunța daca mă duc. Închide casa cu grijă, a spus Singh în încheiere. Înainte de a se ridica și de a săruta capul celui care stătea în continuare în picioare ,acesta și-a apucat rapid geanta și a ieșit din casă pentru că nu a vrut să rămână blocat în trafic. Și-a ridicat privirea și a oftat încet înainte să stea și sa mănânce propria sa mâncare până se va sătura apoi ieși sa facă aceeași treabă.

-De ce m-ai chemat aici? Subordonatul lui Buk a intrat în camera unde lucreza și-l roaga să stea la masa din colțul îndepărtat.

-Ai depus încă reclamația la asigurări? Buk și-a ridicat capul și a întrebat cu o voce calmă, făcându-l pe celălalt tânăr să se oprească puțin. Înainte de a zâmbi tachinat

-Oh, am uitat, domnule. O să vi-l aduc imediat. Spuse subordonatul cu o voce uscată.

-Cum poți uita? L-am comandat deja de multe ori. A sunat departamentul de asigurări. De data asta, ma certat ,data viitoare, dacă mai e altul, cu siguranță mă voi juca cu tine. Du-te, grăbește-te și ia-l și dă-i-o. A țipat furios la subalterni sai. Pentru că el este liderul așa că am fost certat mai întâi primul

-Da, phi Buk. Îmi pare rău, phi. Tânărul ridică grăbit mâna în semn de salut și se îndepărtă imediat.

-Calmează-te. Ce ești supărat? Un alt coleg care stă la serviciu in aceeași camera sa apropiat și l-a bătut ușor pe umărul pe Buk. Buk oftă din greu.

-Sunt așa plictisit. Nu pot comanda nimic așa cum s-a comandat. Persoana care a fost lovită prima am fost eu. S-a plâns Buk. De fapt, Buk a fost enervat încă de la mijlocul zilei. L-a sunat pe Singh, dar când Singh a răspuns la telefon. Și a auzit vocea unei femei în apropiere Singh l-a întrerupt și a închis. Buk nu a vrut să sune și să întrebe din nou, dar și-a păstrat nemulțumirea. Când a întâmpinat frustrare de la muncă s-a supărat ușor.

Astăzi Buk face OT. Așa că a venit acasă mai târziu decât de obicei. Dar îi trimisese deja un mesaj lui Singh că va termina munca la 20:00 dacă Singh se întoarce primul acasă, să cumpere mâncare și pentru el, dar când se întoarce în casă a constatat că casa era complet întunecată. Existau doar luminile care se aprindeau automat, făcându-l pe Buk imediat conștient de faptul că Singh nu se întorsese încă acasă. Intră în casă, aprinde luminile și bea puțină apă. A venit și s-a așezat pe canapea. Împreună cu ridicarea telefonului mobil și apăsarea apelului pentru a suna pe cineva pe care îl iubește.

(„Ce edte?”) La scurt timp după ce a așteptat apelul, Singh a răspuns apelului lui Khok

-Nu te-ai întors încă? a întrebat Buk, cu vocea iritată din cauza lui și edte destul de enervat de la muncă. Am venit acasă și am vrut să il văd pe Singha să vorbesc și să se descarce puțin, dar când sa întors și nu l-am putut găsi, s-a simțit profund nemulțumit pentru că Singh însuși a spus că il va suna din nou. Dar astăzi toată ziua Singh nu a sunat deloc să vorbească, doar Buk a sunat în timpul zilei.

-Mă întorc, dar va mai dura ceva timp. Tocmai mi s-a întâmplat ca cineva la serviciu să mă invite să mănânc mai întâi. A răspuns Singh. Îl face pe Buk să se simtă fierbinte în inima lui.

-Oh, ce bine. Mor de foame. M-am gândit să mă întorc ca să pot pregăti niște orez. Dar dacă mananci, e în regulă. A strigat Buk la Singh înainte de a întrerupe apelul și închizând telefonul mobil. A căzut greu pe canapea apoi și-a ridicat mâna pentru a-și freca obosit fața. Știa că părea o prostie că a țipat la Singh. Dar timpul personal dintre cei doi este foarte puțin in loc ca Singh să se grăbeasca înapoi împreună dar s-a fus să mănânce cu seniorul sau.

Tru... Tru... Tru.

Sună telefonului mobil al lui Buk. S-a întors să se uite și a văzut că numărul lui Singh care l-a sunat înapoi. Nu-i păsa a intrat în cameră să facă un duș și să se schimbe dar a luat-o telefonul mobil sa sune. Intenționa să iasă și să găsească mâncare la capatul aleii pentru a mânca. Sunetul telefonului mobil încă suna. Buk nu i-a păsat, a lăsat telefonul mobil acasă. Apoi a mers cu motocicleta până în fața lui Pak Khoi și a ordonat  tăiței wonton să stea și să mănânce singur. În timp ce mânca, se uita la oamenii care treceau, ceea ce îi aducea aminte de când era încă la școală. În acel moment, el și Singh mergeau peste tot împreună foarte des. El însuși a înțeles asta pe măsură ce creștea îndatoririle și responsabilitățile, de asemenea, dar a vrut să aibă ceva timp cu Singha, asta-i tot.

Când s-a săturat, s-a dus să mai rătăcească puțin prin piața de noapte, căutând ceva de mâncare și să ia cu el să plece acasă. Când a ajuns la casa lui, a văzut că mașina lui Singha era parcata în interiorul casei. A parcat motocicleta și a intrat înăuntru l-a găsit pe Singh stând pe canapeaua din față, stresat, ținând telefonul mobil al lui Buk în mână.

-Unde ai fost? a întrebat Singh.

-Oh, să-mi iau ceva de mâncare, a răspuns Buk cu o voce calmă. Înainte de a intra în bucătărie să spele căpşunile pe care le-a cumpărat Singh la urmat.

-Atunci de ce nu iei telefonul mobil cu tine? Am sunat deja de multe ori, a spus Singh cu voce tare Buk s-a întors să privească fața lui Singh cu ochi tulburi.

-De unde sa știu ca vrei să suni acum? De fiecare dată când mă uit nu văd sa suni, oricât aș vrea să suni, Deci? a întrebat Buk înapoi.

-Buk, lucrez, răspunse Singh cu o voce calmă.

-Lucrez, dar încă găsesc timp să te sun. Dar se pare că este încă distractiv să lucrezi pur si simplu dacă întâlnești o mulțime de oameni, vor veni lucruri bune. Nu trebuie să întâlnești aceleași lucruri din nou și din nou ca și mine, a spus Buk, într-un mod timid. Era obosit de la muncă și își dorea un loc unde să se odihnească fizic și psihic. Dar Singh nu era acolo.

-Buk, mă hărțuiești. Se întâmplă ceva la serviciu? a întrebat Singgh pentru că venea adesea să vorbească cu el. În ceea ce privește munca pe care o face, respira adânc apoi s-a întors să continuae să spele căpșunile.

-Nu contează asta, du-te să faci un duș și să te relaxezi. Trebuie să mergi la muncă mâine, nu-i așa? a spus Buk cu o voce calmă. Înainte ca Singh să urce și la luat pe Buk în brate din spate.

-Nu am mâncat încă. Te rog, dă-mi ceva de mâncare, a spus Singh în timp ce se apleca să-i sărute tâmpla lui Buk.

-Nu ai zis să mănânci cu seniori la serviciu? Ce altceva vrei să găsesc pentru tine? am întrebat fără să mă întorc să mă uit la fața Singh care il îmbrățișează.

-La început l-am respins. Dar frații au insistat. Când ai sunat, tocmai stăteam în magazin. Când am sunat înapoi și nu mi-ai răspuns, m-am scuzat în grabă și m-am întors la tine. Deci orezul nu a fost mâncat încă. Sing i-a spus lui Buk să știe.

-De ce te grăbești înapoi? Nu sunt atât de important. A spus el sarcastic. S-a întors și a recunoscut că a fost foarte rănit. Când este obosit de la muncă, emoțiile lui par a fi mai sensibile ca niciodată, chiar dacă de obicei nu este atât de prost cu Singh. Continuă să se acumuleze resentimente. Până când i se pare că nu mai suporta. Singh l-a prins pe Buk și l-a întors cu fața la el imediat.

-De ce spui asta, Buk? Știu că noi doi nu avem prea mult timp unul pentru celălalt, dar în aceste zile muncesc din greu să ajung sus, pentru noi. Nu m-am gândit niciodată că nu ești important. Ești important pentru mine. A spus Singh cu o voce tensionată și serioasă. Buk oftă încet.

-Bine, nu contează. Sunt puțin obosit de la muncă. Ce ai de gând să mănânci? Poți să-l iei? Îți voi fierbe. Și am cumpărat niște găluște învelite în ouă de prepeliță. Să mâncăm mai întâi ceva, Se împinse din brațele lui Singh. Apoi am mers să ridic ingredientele. Singh însuși nu a spus nimic mai departe. Putea să-l privească pe Buk doar cu o expresie încordată pe chip.

-Voi sta în Nakhon Nayok pentru 2 nopți, a spus Singh la începutul noii zile, făcând ca Buk să se blocheze puțin pentru că azi era vineri. Atât el, cât și Singha sunt liberi doar sâmbăta și duminica, deși există momente când Singh trebuie să iasă și să rămână în alte provincii. Dar Buk nu credea că se va întâmpla astăzi. Buk a recunoscut că era încă dezamăgit de Singh. Și spera că Singha îl va face să se simtă mai bine. Singh a fost nevoit să doarmă în altă provincie.

-Bine, a răspuns Buk în gât. Sing s-a apropiat și i-a blocat gâtul, apoi s-a aplecat să-i sărute părul sunt lucruri pentru ai fi pe plac.

-Te iubesc, Buk. Te iubesc doar pe tine, a spus Singh pentru a-i aminti sentimentele sale, însusi Buk  știe asta

-Și eu te iubesc a răspuns Buk cu o voce blândă.

-Când ajungi, te rog să-mi trimiți un mesaj, a răspuns Buk,

-Bine, stai acasă și ia-ți telefonul mobil cu tine. Am să suna și sa răspunzi și tu la telefon, i-a spus Singh, iar Buk a dat din cap.

-Nu ești supărat pe mine, nu-i așa? Pentru că nu am fost cu tine în această perioadă a întrebat Singh.

-Nu sunt supărat, m-am obișnuit cu asta, a răspuns Buk. Apoi Singh și-a târât un scaun pentru a se așeza lângă Buk și l-a făcut pe Buk să se întoarcă să se uite la sine.

-Spui asta, crezi că voi fi confortabil? De fapt, mă duc la muncă, nu rătăcesc nicăieri. Nici nu am de gând să te înșel. Ai încredere în mine, nu?a întrebat Singh din nou. Buk a dat din cap în semn de acceptare, așa că Sing l-a tras pe Buk înăuntru și l-a sărutat ușor pe gură. Înainte de a se muta să-i sărute faţa si deschis gura sa vorbească.

-Mă întorc duminică, a spus Singh. Buk a răspuns în gât și nu i-a spus nimic sarcastic iubitului său. Înainte de a ieși să lucreze, dar fiecare se duce în direcții diferite

Astăzi a terminat devreme la muncă. Dar nu s-a întors direct la casa lui Singh, ci a ales să se întoarcă în casa lui. Pentru că nu vreau să mă întorc să fie singur.

-Oh, hei, am crezut că ai uitat drumul spre casă, ticălosule, salută Big pe propriul său frate mai mic Acum Man s-a mutat cu Big acasă și a deschis un magazin de tatuaje în același loc. Buk i-a zâmbit slab fratelui său, dar nu a spus nimic. S-a dus imediat la propria sa casă. Făcandu-l pe Big să se simtă surprins așa că s-a retras de la muncă și și-a urmat fratele mai mic care stătea pe canapea obosit.

-Ce se întâmplă? Singh nu s-a intors? a întrebat Man curios.

-S-a dus să stea 2 nopți în provincii, așa că mă voi întoarce acasă și mă voi culca, a răspuns Buk. Înapoi, Big se ridică și se uită îngrijorat la fratele său mai mic.

-De ce va-ti certat? a întrebat Big, lăsându-se pe spate pe canapea și ridicând ambele mâini pentru a-și freca obosit fața.

-Doar puțin, dar nu a fost prea mare luptă. Si eu sunt obosit de la serviciu. Uneori vreau si eu sa reenunț. Se plânge Buk fratelui sau mai mare. Big se așeza lângă fratele sau mai mic.

-Dacă ești obosit, vino și lucrează cu mine, a spus Big, dar a continuat să atace prima linie.

-Vreau să fac ceva al meu, phi Big. Dar nu știu ce să fac. Răspunse Buk cu voce joasă. Înainte de a se întoarce să se uite la faţa lui Big

-P’Big, tu și P’Man ați fost vreodată despărțiți unul de celălalt? a întrebat Buk, făcându-l pe Big să știe că Buk are cu siguranță probleme serioase.

-Cum putem fi despărțiți? A venit să locuiască în aceeași casă, a răspuns Big.

-Dar locuiesc în aceeași casă cu Singh, dar simt că noi doi începem să ne despărțim. Nu știu cum. Noi doi aproape că nu avem timp personal împreună. Buk a spus ceea ce era inconfortabil în inima lui.

-Este pentru că voi doi munciți prea mult va concentrati prea mult pe muncă și uitați de oamenii din jurul vostru, nu doar de Singh. Și tu ai spus că va-ti luptat? a întrebat Big pe un ton serios. Buk a dat din cap și a acceptat.

-Am înțeles, phi Big. Acea muncă îmi ocupă mult timp, ceea ce este potrivit, dar când vin acasă sunt obosit. Mi-ar plăcea să am un fel de adăpost psihic uneori se comporta de parcă nu aș fi la fel de important ca meseria lui. Nu știu phi Big ce ar trebui să fac în această chestiune, a spus Buk cu o voce foarte stresată.

-Chiar întreb despre asta, Buk. Chiar voi doi încă vă mai iubiți, nu? a întrebat Big puțin liniștit.

-Încă îmi place, phi. Il iubesc foarte mult cu cat îl iubesc mai mult, cu atât mă simt mai rănit de tot ce are legătura cu el. Dar nu știu daca încă mă  mai iubește sau nu. Chiar daca gura lui spune ca mă iubește. Dar nu-i simt deloc dragostea Își iubește munca mai mult decât pe mine, a răspuns Buk, cu vocea tremurânda ușor. Nu se simțise niciodată atât de slab înainte.

-Cred că, deși se întâmplă, trebuie să vorbiți sincer. Să vorbim deschis despre asta, cred că trebuie să existe o soluție. Nu te gândi prea mult. Cred ca pot vedea ca încă te iubește, atâta tot, Buk, Spuse Big în timp ce vedea și se gândea.

-Sper să fie așa cum ai spus. O să fac mai întâi un duș. Vreau sa mănâncă fructe de mare cu busuioc Te rog, fă-mi ceva de mâncare. L-am întrebat pe fratele sau. Big dădu din cap înainte de a se despărți și de a merge să facă un duș în propriul dormitor. Buk încă  mai are haine disponibile la această casă.

Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Buk a sunat la luat și a văzut că era numărul lui Singha.

-Ce se întâmplă? se auzi o voce lângă.

(„Ai terminat încă de lucru?”) a întrebat Singh înapoi pe un ton normal.

-Am terminat, a răspuns Buk scurt.

(„Te-ai întors încă acasă?”) a întrebat Singh mai departe.

-Da, dar  m-am întoars la mine acasă, i-a spus Buk iubitului sau. Singh a rămas tăcut un pic.

(„De ce te-ai dus acasă? Pentru ce ești supărat?” )a întrebat Singh din nou.

-Nu, nu vreau să fiu singur. Așa că m-am întors să mănânc mâncare făcută de phi Big. Chiar ai mâncat mâncare, nu-i așa? am întrebat Buk, de parcă nu s-ar gândi la nimic. Dar în inima lui, era încă plin de sentimente de dezamăgire și epuizare.

(„După ce am mâncat, am sunat să te văd ce faci. Chiar nu ai nimic de-a face cu asta, ticălosule. A întrebat Sing înapoi.

-Ei bine, nu e nimic, a răspuns Buk, apoi l-a invitat să mai vorbească despre munca lui Singh înainte de a cere să închidă telefonul pentru că voia să facă un duș și să se schimbe. Singh a fost de acord și a încheiat definitiv apelul. Buk oftă, gândindu-se că măcar azi Singh l-a sunat.

Ziua urmatoare

-Buk, hai să ne plimbăm prin mall. Mă duc să cumpăr niște lucruri pentru casă. Big a mers să-și invite fratele mai mic, care se uita la televizor în sufrageria casei târziu în timpul zilei.

-Nu mergi cu phi Man? a întrebat Buk.

-Man a mers la magazin. De ce nu vreai să mergi cu mine azi? Îi răspunse Big, dar știa că Big de fapt nu voia să stea singur .

-Bine, bine. Va trebui doar să mă schimb pentru o clip”, a răspuns Buk înainte de a se ridica să își schimbe hainele în cameră. Apoi a ieșit să se întâlnesc cu propriul său frate pentru a merge la mall-ul de lângă casa lui să cumpere provizii

-Hai să găsim ceva de mâncare aici. Ce vrei să mănânci? a întrebat Big. În timp ce intrau în mall

-Vreau să mănânc shabu, a răspuns Buk. Într-adevăr, a vrut să-l invite pe Singh să mănânce împreună în aceast weekend, dar Singh a trebuit să meargă să vadă un eveniment într-o altă provincie.

-Hai să mâncăm mai întâi. Apoi mergem  și cumpără lucruri, a spus Big și împreună au mers direct la restaurantul Shabu. Tot timpul au stat și au mâncat. Big il invita mereu să vorbească da Buk însuși avea inima lui în minte. După ce au mâncat suficient, au mers direct în zona supermarketurilor să caute  articolele ce plănuia să le cumpere și pentru casa lui Singha. Amândoi se ajută unul pe altul sa selecteze și sa adăuge articole în coșul .

-Bună! îl salută o voce. Făcându-l pe Buk să se întoarcă și să privească înainte de a ridica mâna pentru a saluta din nou.

-Bună, phu Ron. Ai venit singur? I-am întrebat înapoi Ron, seniorul de la munca a lui Singh care venea des să bea alcool la casa lui Singh și știe care este relația dintre Singh și Buk, dar nu arată deloc dezgustat.

-Am venit cu soția mea, dar sa dus la baie. Și cu cine ești? a întrebat Ron.

-Cu fratele meu. Cumpără acolo. Buk arătă spre Big. Care  selecta un șampon

-Oh, am crezut că ești cu Singh. Și unde s-a dus acest Singh? Nu avea de gând să plece în vacanță. Unde sa dus? Probabil că doarmr acasă? a întrebat Ron în neștiință, ceea ce l-a făcut pe Buk să se oprească puțin, pentru că de fapt, de cele mai multe ori Singh ieșea să vadă lucru cu Ron, dar erau momente când mergea singur sau cu alți oameni. .

-Uh, da, s-a prefăcut că răspunde primul.

-Phi Ron, ai ieșit să vezi lucru din alte provincii în ultima vreme? Cred că aș face o vacanță în altă provincie . Se prefăcu că întreabă într-un mod normal, ridicând puțin din sprâncene.

-Nu am putut să merg nicăieri prea mult în ultimul timp. Compania m-a lăsat să stau la birou timp de două luni și soția mea încă vorbește despre asta. Cred că în această perioadă, sâmbăta și duminica, ajung să stau uneori acasă. Vor mai fi ieșiri din nou, probabil luna viitoare. Dacă pleci într-o excursie, cel mai bine e să te grăbești. A spus Ron zâmbind. Nu stia nimic. Dar a simțit că este amorțit pe tot corpul și pe față. Dar înainte de a putea întreba ce este, soția lui Ron a sunat să-l găsească. Ron a cerut apoi să meargă să-și vadă soția.

-Cine era? a întrebat Big în timp ce Ron se îndepărta.

-Phi de la munca lui Singh, spuse Buk cu o voce calmă.

-Phi Big, Singh m-a mințit că merg să văd un eveniment într-o altă provincie, i-a spus Buk fratelui său mai mare cu o voce stresată. Buk nu și-a putut spune cum se simțea acum. Creierul lui era complet alb. Nu știe de ce Singh ar trebui să mintă. Sau Singh se întâlnește în secret cu altcineva?

-Oh, într-adevăr, ar trebui să încerci să-l suni, a răspuns Big, așa că a intrat și a luat telefonul mobil. Apăsați pentru al apela pe Singh Împreună cu pornirea difuzorului pentru ca și Big să asculte.

(„Bună”) vocea lui Singh l-a salutat înapoi.

-Ce faci? a întrebat Buk, încercând să nu-și piardă cunoștința.

(„Mă plimbam uitându-mă la lucrare. E ceva in neregula? Pot să te sun înapoi seara acum? Sunt ocupat.”) Singh a spus, Buk simțind o durere ascuțită în piept.

-Deci, um, unde ai de gând să vezi lucrarea? Am uitat. A mai întrebat Buk.

(Nakhon Nayok? De ce?) întrebă Singha din nou.

-Nimic, asta e, a spus Buk înainte de a închide. Se întoarse să se uite la fața  propriul său frate care părea și el cu ochii roșii.

-Un senior la serviciu mi-a spus că de 2 luni nu au plecat in alta provincie .Azi nimeni nu a plecat nicăieri. Dar mi-a spus că s-a dus să vadă de lucru. Ce înseamnă asta, phi Big ? l-a întrebat pe fratele său cu o voce îndurerată. Big însuși a tăcut și el imediat.

-Vom vorbi mai târziu acasă. Nu te gândi prea mult la asta. Big nu putea decât să-și consoleze fratele mai mic înainte de a-l duce să plătească. Și la luat imediat pe Buk acasă .La întoarcerea Buk a intrat direct în dormitorul lui. Cât despre Big, l-a sunat imediat și pe Man. Big a a vorbit cu Man despre povestea lui Singh. Man a spus că se va ocupa de asta. Il lasa pe Big să se calmeze mai întâi și sa rămâna cu Buk. Nu-l lăsa nicăieri. Big a fost de acord și s-a dus să-și găsească fratele mai mic în cameră. Când a intrat, l-a văzut pe Buk întins cu brațele peste ochi. Big s-a dus să se așeze pe marginea patului. Buk însuși știa că era propriul său frate.

-Așteptați să se întoarcă și apoi vorbiți. Să vedem dacă te minte din nou. Spuse Big.

-Nu înțeleg, phi Big. De ce trebuie să mă mintă? De cât timp mă minte? mormăi Buk. Dacă era normal Buk, probabil că ar suna și s-ar plânge sau s-ar duce să-l găsească deja pe Singh. Dar de data asta s-a simțit de parcă era complet epuizat.

-Dacă vine, să vorbim despre asta. Dacă într-adevăr îndrăznește să te întristeze, nici nu-l voi lăsa să iasă ușor din casa noastră, a spus Big pe un ton serios. Buk nu mai spuse nimic. Big își lasă apoi fratele mai mic să se odihnească pentru moment, rafinându-și propriile sentimente. Nu voia să-și arate slăbiciunea fratelui său mai mare. Nu voia ca Big să fie și mai îngrijorat sau mai stresat. Dar nu știe dacă oiste suporta asta. Cât timp poate rămâne blocat în inima lui așa? S-a întins și s-a gândit la asta, apoi a adormit, cand s-a trezit din nou când ceva părea să-i tulbure fața. Kon a deschis ochii și a văzut ca era Singh care îl săruta pe frunte.

Lovitura!

Imediat a ridicat piciorul și la lovit pe Singh cu piciorul. Singh a căzut de pe pat pentru că a fost prins cu garda jos.

-La naiba, de ce m-ai lovit cu piciorul? strigă Singh, fără să fie serios. Înainte de a se ridica,  și a se așeza.

Buk se uita la ceas, a văzut că era deja seară.

-Atunci de ce nu te pot da cu piciorul? a întrebat Buk cu ochii roșii.
Singh s-a uitat la fața iubitului sau și s-a simțit imediat vinovat.

-Poți să mă lovești, Dar aș vrea să mă asculți, te rog, a spus Singh.

-Trebuie să ascult ceva înainte ca Singh să aibă altceva cu care să mă păcălească! strigă Buk tremurând. Se întrebă de ce Big i-a permis lui Singh să intre în camera lui așa.

-Îmi pare rău, recunosc că eu ..  am mințit dar pot să explic totul, a spus Singh, întorcându-se din nou Buk  se ridică pe pat cu furie și dezamăgire.

-Aceasta minciună, are o explicație? Indiferent ce vrei să faci cu mine, spune-mi. A trăi cu mine este atât de plictisitor. Te-ai despărțit de mine!! A țipat Buk cu regret și dezamăgire.

-Nu ma voi despărțiți !! De ce spui cuvântul despărțire atât de ușor? Nemernicule, de ce nu mă asculți? Singh vorbi cu o voce profundă. Știa că se înșela. Când Man a sunat să vorbească cu el despre Buk. L-a făcut să realizeze că nu mai putea continua să-i ascundă asta lui Buk. Așa că s-a dus imediat înapoi la casa lui Buk și a fost gata să accepte furia lui Buk. Dar nu a avut nici cea mai mică idee să se despart de Buk.

-Ceea ce faci Nu este diferit de a vrea să te despărți de mine, Singh. Serios, câte luni au trecut de când ma mințit că mergi la muncă în alte provincii și că ai venit târziu acasă? A trecut deja o lună. Spune-mi! A întrebat Buk. Îndoit

-Nu te întreb de unde ai aflat despre asta. Pentru că recunosc că am greșit. Chiar te-am mințit. Te-am mințit 2 luni Buk .Dar minciunile mele au fost doar ca să ajung acolo. Pentru noi doi, a spus Singh. Buk se uită la fața lui Singh cu confuzie.

-Te iubesc doar pe tine. Îți amintesc tot timpul. De data aceasta m-am înșelat. Recunosc. Dar te rog să mă lași sa explic de ce am mințit și despre ce? a întrebat Singh. Cu un ton serios respiră adânc Pentru a-și înăbuși emoțiile înainte ca ușa dormitorului său să se deschidă. Alături de Big și Man

-Te rog să asculti. Nu iti face griji. L-am lovit înainte. Îmi pare rău că te-am făcut să te simți rău, a spus Big, privind fața lui Singh cu dezgust. Daca te uiti la fața lui Singh cu atentie. Puteai vedea că erau crăpături roșii la colțurile gurii lui Singh.
Cu siguranță din cauza pumnului lui Big.

-Bine, o să ascult, dar dacă motivul nu este suficient de bun. Chiar dacă probabil știi,  Singh, ce am de gând să fac, spuse Buk amenințător din adevărata inimă a lui Buk, nici el nu a suportat. Dacă trebuie să te despărți de Singha pentru că el însuși îl iubește foarte mult pe Singha. Îl iubeste atât de mult încât doare atât de mult.

-Atunci hai să ieșim împreună. O să te duc să vezi ceva. P’Man și P’Big, de asemenea, vino cu mine. Chiar vreau să te uiți la dovezile despre care vorbesc” a răspuns Singh. Man și Big încuviințără din cap. Buk a vrut că și fratele său să meargă cu el. Cei patru au ieșit din cameră, iar Singh a încercat să strângă mâna lui Buk. Dar Buk și a plecat. Singh la urmat doar până când a urcat în mașină. Singh era șoferul. Dar Buk și l-a făcut pe Man să stea în față. Cât despre el stătea pe bancheta din spate cu propriul său frate, pe Singh nu-l deranja. Singh a condus într-un loc. Care se afla in zona turistica Sing s-a dus să parcheze mașina în fața magazinului. Era în curs de construcție. Părea că construcția a fost finalizată în proporție de 90%. Cele patru persoane au coborât din mașină. Man și Big s-au întors să se uite unul la altul și au zâmbit. Singh s-a apropiat de Buk apoi l-a ținut de mână pe . La început, Buk au încercat să se retragă, dar Singh l-a ținut strâns.

-Să intrăm înăuntru, spuse Singh. Înainte de a-l conduce pe Buk înăuntru Man și Big îl urmară în urmă, uitându-se curioși în jur. Putea distinge magazinul. Acesta va fi cu siguranță transformat într-un magazin de băuturi alcoolice. Doar că încă nu există mobilier care să il decoreze.

-O să-mi spui? a întrebat Buk când a intrat. Man și Big au plecat apoi separat pentru a privi în jur, lăsându-i pe Singh și Buk împreună .

-Chiar ești obosit de toată munca pe care o faci? a întrebat Singh.

-Da, a răspuns Buk cu o voce calmă.

-Din cauza muncii pe care am făcut-o noi doi. Ne face pe noi doi să nu avem mult timp de petrecut împreună este corect? a spus Singh din nou.

-Da, răspunse Buk scurt.

-Pentru că văd că ești obosit. Văd că ești rănit. Când nu sunt cu tine, stau și mă gândesc la ce ar trebui să fac. Am discutat această problemă cu mama. Și mama vede asta bine. Singh a continuat să vorbească.

-Despre ce te consulți? a întrebat Buk cu o sprânceană încruntă.

-Am cumpărat acest magazin de la proprietarul inițial. El este generația mai tânără a mamei mele. Am vrut să te invit să-ți dai demisia pentru a deschide împreună acest magazin de băuturi, să ne ajutăm unii pe alții să avem grijă de el. Poate fi puțin obositor, dar ne face să fim împreună mai mult decât înainte spuse Singh, făcându-l pe Buk să se oprească puțin. Privind prin magazin, am fost șocat.

-Am inceput pe vremea când compania nu avea de lucru să plece in provincie. Mă voi grăbi să preiau munca de aici. Acesta este motivul pentru care te-am mințit, a spus din nou Singh. Acum simt că îmi sună urechile și este uluit.

-Atunci de ce trebuie să minți, chiar puteai doar să spui adevărul? a întrebat Buk cu mirare .

-Luna viitoare va fi ziua ta. Îmi doresc ca acest magazin să fie complet ca un cadou de ziua ta de naștere. De aceea trebuie sa îmi fac timp sa supraveghez cat mai mult aceasta lucrare. Voiam sa fie o surpriza. Înțelegi? Chiar dacă obișnuiai să te plângi că rar ți-am făcut surprize. Așa că voi face acest magazin pentru tine. Acesta este motivul pentru care trebuie să te mint, a spus Singh din nou. În mod neașteptat, Buk a rămas nemișcat. Senzație grea din piept a dispărut aproape imediat. Sing a îmbrățișat umărul lui Buk. Apoi s-au întors să privim împreună în interiorul magazinului. Singh se aplecă și își sărută tâmpla.

-Motivul pentru care am mințit. Este suficient să nu mai fii supărat pe mine? A întrebat Singh, și s-a întors să se uite la Buk , Buk s-a întors și l-a îmbrățișat pe Singha pe tot corpul.

-Îmi pare rău. Îmi pare rău că sunt suspicios față de dragostea ta, a spus Buk cu o voce înăbușită. El a recunoscut că inima lui era foarte umflată chiar acum. Nu se gândise la asta înainte. Că oamenii ca Singh vor fi asa cu atât de multe povești despre el și despre sentimentele lui.

-De asemenea, este vina mea că te-am făcut să fii bănuitor. Singh se întoarse, și sărută repetate pe părul lui Buk

-Te iubesc, Buk. Te iubesc doar pe tine. Îmi pare rău că te-am întristat din cauza minciunilor mele. A spus Singh din adevăratele sale sentimente. Uneori uita să se gândească la asta chiar dacă este un cuvânt o minciună care a fost făcută pentru Buk, dar l-a făcut pe Buk să aibă un moment de a-și pierde sentimentele.

-E în regulă, în comparație cu ceea ce ai făcut pentru mine. Nu poate fi comparat cu nimic. Mulțumesc, Singh. Mulțumesc pentru tot. A spus Buk din sentimentele sale interioare. De fapt, nu aveau să fie atât de dulci și să-și spună lucruri ca acestea unul altuia. Singh a susținut față lui Kon  înainte de al săruta încet Buk îl sărută pe Singh înapoi în același mod.

Această problemă enervantă a fost rezolvată. După aceasta, Buk și Singh vor avea mai mult timp împreună.
Aveți grijă unul de celălalt Și se ajută împreună să aibă grijă de magazin. Chiar dacă este obositor, va fi o binecuvântare deși vor avea aceeași oboseală dar a venit cu fericirea pentru amândoi.

-Oh! Chiar dacă rolul a fost dulce, am fost atent cu voi doi. Țipătul lui Big a sunat mai tare, așa că Singh și Buk și-au despărțit buzele unul de celălalt.

-P’Big, te rog, invită-l și pe P’Man, strigă Buk înapoi. Big s-a întors imediat către Man:

-Vino, Man, hai să ne sărutăm ca să vadă băiatul.

Big s-a întors să vorbească iubitului său. Înainte ca Singh și Buk să izbucnească în râs împreună. Când Man îl trage de fapt pe Big pentru un sărut.


Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum