Capitolul 12: Sing 💙 Buk

125 11 0
                                    

Amandoi au asteptat o vreme pana sa le soseasca randul. Buk a mers cu Singh și a urmat personalul înăuntru și s-a așezat la tejgheaua barului unul lângă celălalt. Apoi s-au dus să ia niște sushi pentru a mânca cu supa aleasă. Singh a turnat și apă într-un pahar pentru Buk. Când au ales mâncarea dorită, cei doi au stat și au mâncat împreună o vreme. Buk a continuat să culeagă alimente proaspete de pe bandă rulantă și le-a pus în bolul lui.

— De ce ai adus atâtea bastoane de crab, ticălosule? a întrebat Singh când a văzut cantitatea de bastoane de crab pe care Buk le-a așezat în farfurie.

— Ţi-am adus si ție. Vrei să mănânci sau nu? întrebă Buk înapoi cu o expresie calmă.

Singh ridică un mic zâmbet din colțul gurii. Nu răspunse, dar apucă niște bețișoare de crab să mănânce, în timp ce Buk întoarse în secret cealaltă parte și ridica în secret un zâmbet din colțul gurii.

Brusc...!!!

Buk a trebuit să se încruntă imediat când Singh a luat câteva legume și le-a pus în bolul său.

-La naiba, de ce mi-ai pus legume în castron? s-a plâns Buk imediat și și-a folosit bețișoarele pentru a găsi legume pentru a le arunca. Dar Sing întinde mâna și îl apucă mai întâi de mâna lui Buk.

-Mănâncă niște legume. Te-am văzut doar mâncând carne , a spus Singh.

Buk și-a tras mâna din strânsoarea lui Singh în timp ce se uita la el cu ochii nemișcați.

-N-ai mâncat niciodată legume acasă? Așa că vii să mănânci la restaurant. Dacă voi mânca doar legume aici, ce merită? Trebuie să mănânc multă carne. Cât despre legume, ne putem întoarce și mănâncă-le acasă ,a susținut Buk.

Singh a chicotit ușor, dar nu l-a forțat din nou și l-a lăsat să mănânce după cum îi place.

-Coicile dulci sunt delicioase dar este frustrant când sunt gătite, se micșorează și nu sunt deloc mulțumit de ele , s-a plâns Buk.

Singh a aruncat o privire înainte de a ridica scoici dulci de pe bandă rulantă pentru a le pune mai întâi într-o farfurie, în timp ce Buk a continuat să mănânce fără să fie atent la ceea ce făcea Singh până după un timp.

-Oh, mănâncă, merită , Singh i-a întins lui Buk o farfurie plină cu carne de stridii dulce care fusese deja decojită, apoi a văzut personalul venind să ia farfuria lui Singh plină cu scoici. Buk se uită la el cu uimire.

— Mi-ai desfăcut-o? întrebă Buk cu o voce ușor scăzută.

-O să-l las pe cel de lângă mine să ți-o taie. Vei înceta să mai pui întrebări stupide și o vei mânca? întrebă Singh cu o voce liniștită. Buk a mutat imediat farfuria plină cu stridii mai aproape.

-Oh, da , a răspuns el repede pentru că și el a vrut să-l mănânce.

Singh a clătinat din cap zâmbind și a continuat să mănânce singur. Buk continua să-i arunce priviri furioase lui Singh din când în când. Nu înțelegea de ce Singh avea grijă de el. De ce s-a străduit atât de mult ca să-l mulțumească așa? Deși în adâncul sufletului se gândea în secret că Singh ar putea fi interesat de el. Dar și-a amintit și de cuvintele pe care Singh i-a cerut să fie doar prieteni sexuali. L-a făcut imediat să nu se mai gândească la orice altceva.

-Sing, a sunat vocea dulce a unei fete în timp ce își ridica mâinile pentru a-l ține pe Singh de ambele părți ale umerilor lui din spate, făcându-i pe Singh și Buk să pară uimiți imediat.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum