-Ce faci aici? întrebă Mail în timp ce se ridică, făcându-l pe Gap să rămână puțin nemișcat când a văzut că Mail și-a scos cămașa.
Chiar dacă este o sărbătoare pentru ochii lui, dar Gap se simțea ciudat de gelos. Acesta este un alt sentiment pe care îl are pentru Mail. Gap se apropie să ridice cămașa lui Mail care era întinsă pe spatele canapelei pentru a se usuca și o trimite imediat la Mail.
-Pune-ți cămașa, cine ți-a cerut să o dai jos? Singh a văzut totul ,a spus Gap.
-Eu și Mail ne-am văzut mai mult decât atât. Suntem prieteni de când eram copii. Obișnuiam să mergem goi și să ne jucăm împreună în apă, a spus Singh încet.
-Atunci când era copil, nu-l țin împotriva lui. Dar acum este mare, așa că pune-ți cămașa îi pune Gap cămașa în mâinile lui Mail. Mail oftă ușor.
— Și eu sunt bărbat, Gap. Îmi scot cămașa așa tot timpul, spuse Mail, atârnându-și cămașa peste umăr, fără a o purta.
„Deci dacă stau și mă uit la tine închipuindu-ți lucruri îndepărtate, nu mă certa atunci, a spus Gap, făcându-i pe Mail să stea puțin.
-La dracu!
Mail a înjurat în scurt timp și și-a pus imediat cămașa. Acest lucru îi dădu lui Gap un zâmbet mulțumit. Mail nu a fost jenat. Doar că nu obișnuiește ca ochii lui Gap să-l privească așa. Cu cât Gap anunța mai mult că flirtează cu el, Mail se simțea ciudat. Dacă era cu prietenii săi, Mail nu s-a simțit stânjenit doar scoțându-și cămașa.
— Ce cauţi aici în întuneric? întrebă Singh.
Gap a așezat apoi geanta pe care o purta pe masa de sticlă și și-a dat libertatea de a se așeza pe canapea lângă Mail. Mail s-a îndepărtat ușor.
-Mama mea a trimis ceva de mâncare pentru Mail. Oh, și pentru tine, Singh, a spus Gap cu un zâmbet făcându-l pe Mail să stea puțin pe loc când a aflat că mama lui Gap a trimis-o pentru el.
-Serios? Oamenii se plâng că mi-e foame. La început, aveam de gând să ies și să cumpăr ceva de mâncare de la magazinul din apropiere , a spus Singh fericit.
-O voi pune în bucătărie , a spus Singh înainte de a intra în bucătărie. Numai Mail și Gap au rămas pe canapeaua din sufragerie.
— Ai rugat-o pe mama ta să-l trimită? a întrebat Mail înapoi.
-Ce se întâmplă? Poți să o suni și să o întrebi pe mama. Oh! Mama mea m-a rugat și să-ți spun că, dacă ești liber, poți să intri și să o vezi uneori, a spus Gap, așa cum îi spusese mama lui. Dar Mail avea o expresie dură pe chip.
— De ce vrea mama ta să mă duc să o văd? a întrebat Mail din nou.
-Ei bine, mama mea este îngrijorată pentru tine. De ce nu poate o soacră să-și facă griji pentru ginerele ei? întrebă Gap înapoi înainte ca Mail să ridice piciorul să-l lovească cu piciorul pe Gap, care îl irita.
Dar Gap a reușit să-i apuce mai întâi glezna lui Mail, făcându-l să se blocheze cu picioarele ridicate în aer așa.
— Ai ratat astăzi, îl tachina Gap zâmbind.
Mail a ridicat apoi celălalt picior pentru a lovi cu piciorul. Dar Gap la apucat cu cealaltă mână la fel de bine, de parcă ar fi fost bine pregătit să se apere. S-a dovedit că ambele picioare ale lui Mail erau acum suspendate în aer și Mail și-a folosit ambele coate pentru a-și susține partea superioară a corpului, astfel încât să nu cadă pe spate pe canapea. Gap își ridică un zâmbet din colțul gurii și se uită la pantalonii scurți de sport ai lui Mail pe care îi purta să doarmă, care erau destul de largi. Când picioarele lui Mail erau ridicate astfel, pantalonii scurți se ridicau pentru a scoate la iveală coapsele albe. a lui
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Storie d'amore🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...