— Oh, de ce ai spus că nu mergi? Dave însuși a vorbit.
Când l-a văzut pe Buk venind cu Gap. Gap a intrat cu motocicleta în casa lui Singh și și-a parcat bicicleta. Pentru că trebuie să-și lase motocicleta aici.
-Când sunt liber, merg cu tine. De ce să ceri atât de mult? Nu-i bine? Să mă ai cu tine? Buk sa certat imediat cu prietenul său.
-Foarte bine, prietene, hai să ne distrăm, a răspuns Dave, fără să mai spună nimic.
-Pune-ți bagajele în spatele mașinii. Cât despre mâncare, hai să mergem să cumpărăm mâine dimineață la Pran, a ieșit Singh și a spus cu o privire ușoară pe față.
Așa că toată lumea și-a depozitat bagajele în spatele mașinii. Gap a luat rucsacul lui Mail și l-a depozitat și el
— Tu și cu mine ar trebui să stăm în spate, spuse Dave.
Pentru că mașina lui Singh era un cu 7 locuri, Dave i-a cerut lui Si să stea în spate cu el. În mijloc, pot sta 3 persoane, așa că Mail, Gap și Buk vor sta acolo. Asta va sta cu Singh, care este șoferul. Când toate lucrurile sunt deja încărcate în mașină, Singh a plecat și a parcat în afara casei pentru a închide complet poarta casei sale. Gap îl lasă pe Mail să stea pe margine în timp ce el stătea la mijloc, iar Buk stătea de cealaltă parte.Mail stătea pe margine în timp ce el stătea la mijloc, iar Buk stătea de cealaltă parte, în spatele șoferului.
-Îți este somn? a întrebat Gap pe Mail în timp ce Singh conducea.
-Şi ce dacă? Mail a răspuns.
-Dave, dă-mi punga cu pături și perna pentru gât | umplute în spate, în sac, se întoarse Gap către Dave.
Dave se întoarse să întindă mâna și o ridică.
-ai venit cu toată casa .... Bine! îl tachina Dave, dându-i-o lui Gap.
Dar Gap nu l-a folosit el însuși. L-a trimis la Mail. Mail ridică puțin din sprâncene. Gap aranja o pernă pentru gât pe care să o pună pe gâtul lui Mail și desfăcu pătura
-Oh, Gap, este puțin prea mult pentru fața ta? E enervant , a strigat Buk când la văzut pe Gap facandu-i pe plac lui pe Mail .
-Gelos?întrebă Gap înapoi.
Buk a făcut o față de parcă ar fi vrut să vomite la cel mai bun prieten al său lui Gap nu-i păsa.
— Prea mult, spuse Mail categoric.
— Deloc. Doar o pernă și o pătură, răspunse Gap.
Mail clătină din cap.
-Nu este ceva ce ai pregătit. Tu ești, asta e prea mult , a spus Mail, strigând în schimb râsul prietenilor săi. Gap însuși chicoti ușor.
-Îngrijitorul tău este îngrijorat, se teme că nu vei putea sta confortabil. E bine că mergem împreună într-o mașină drăguță. dacă as mai lua ceva, bănuiesc că ar trebui să iau o dubă separată pentru a transporta toate lucrurile. , a răspuns Gap.
— Ai de gând să conduci singur până în Pran? Mail s-a întors să-l întrebe pe prietenul său ignorând atacurile lui Gap.
-Să vedem. Dacă nu funcționează, voi schimba locul cu Ai Thit, a răspuns Singh.
Mail dădu din cap înainte de a privi afară din mașină. S-a uitat la lumini noaptea. Trebuie să fie trecut de ora 23:00. acum pentru că, până s-au adunat și au pregătit totul, era aproape ora 23.00.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...