După ce s-a întors din casa lui Si cu simptome fizice neobișnuite. Dave nu a mai apărut în casa lui Si. Stătea cu un grup de prieteni, ieșea bea, făcea relații sexuale ocazionale uneori avea iubite să doarmă cu el la hoteluri sau în căminele prietenilor, dar Dave încă se gândea la Si până a trecut aproape o lună. În timp ce era în clasă a primit un apel de la un prieten. Prietenul lui i-a spus să meargă în spatele clădirii.-De ce mă suni? a întrebat Dave, pentru că nu dăduse niciun detaliu în afară de a le spune să se întâlnească în spatele clădirii. Pentru că avea ceva de discutat, dădu din cap. Grupul care stătea acolo avea o expresie plictisită pe față.
- Tipul vrea să știe dacă îi plac bărbații sau nu, a introdus Buk, ceea ce a făcut ca ochii lui Dave să se mărească imediat.
-Ce? Îți place un tip? Cine este? Cum îmi spui? Am omis vreo veste? Până când Gap a trebuit să ridice mâna pentru a-și freca propria față obosit
-Fiecare dintre prietenii mei sunt împliniți? Gap se prefăcu că nu vorbea serios.
-Deci, ce se întâmplă? Spune-mi despre asta, a întrebat Dave din nou, pentru că el însuși era curios de aceste lucruri.
-Întotdeauna mi-am dorit să cunosc un bărbat. Aș dori să știu mai multe despre asta. Așa că am stat și m-am îndoit de mine. Ce credcu adevărat despre asta? a spus Gap.
Dave se încruntă la el imediat pentru că era un sentiment asemănător cu el.
-Pe cine cunoașteți? a întrebat Dave, Gap a dat din cap.
-Mail, când Gap a răspuns. Dave și Buk gâfâiră.
-Stai, unde este e-mailul? a întrebat Dave pentru a fi sigur. În cazul în care este o persoană numită Mail
-Mail, care învață la YY College, a avut o față atât de calmă când m-a lovit cu pumnul, i-a amintit Gap.
-La naiba!
Atât Dave, cât și Buk au înjurat în același timp, făcându-l pe Gap să ridice puțin din sprâncene.
-Ești nebun, Gap? Sau te-a lovit cineva în cap? a întrebat din nou Dave.
-La naiba, tu ești cel care urmează să fie lovit în cap. Nu sunt nimic , i-a spus Gap prietenului său.
Se întoarce fără seriozitate pentru că știa cine este, probabil că și el ar fi șocat dacă ar știi despre asta
-Ce rost are să fii interesat de bărbați? Nu m-a surprins la fel de mult ca oamenii de care erai interesat. Esti chiar interesat de Mail , pentru că când va întâlniți față în față, va loviti mereua întrebat Dave din curiozitate.
-Uh, era el sau era fascinat de pumnul lui? a întrebat Dave
-Trebuie să fie o parte. Nu știu cum să vă spun băieți. Nu am fost niciodată interesat de niciun bărbat până acum, dar când l-am cunoscut, am vrut să știu despre el. Vreau să-i văd fața, vreau să-l enervez doar pe el , a explicat Gap.
Dave a stat liniștit un pic.
-Și unde ai cerut filmul gay să te uiți? Este vorba despre Maill? a întrebat el, dându-și seama. Gap dădu din cap.
-Oh, când l-am luat să mă uit la el, la început mi s-a făcut pielea de găină și am vrut să vomit. Dar când am încercat si mi-am imaginat fața lui Mail. La naiba, sa ridicat al meu , a spus direct Gap.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...