-La naiba Gap! Unde ai plecat tu și Mail ieri? La naiba! Ne-ai lăsat să fim zdrobiți sub picioarele lor , a strigat Buk imediat când și-a văzut prietenul intrând în clasă.
— Am fost la o întâlnire, spuse Gap zâmbind.
-Huh! Presupun că ai avut o întâlnire foarte sălbatică, nu-i așa? Dave a glumit când a văzut cicatricile de pe fața prietenului său.
— Un pic dur, hehe!
Gap ridică din umeri râzând ușor înainte de a se așeza lângă Dave. Profesorul nu intrase încă în clasă, așa că elevii s-au așezat și au discutat între ei.
— Deci, băieți, v-ați dus acasă ieri? întrebă Gap înapoi în scurt timp.
-Îți faci griji pentru noi acum? La naiba! E bine că Dave a avut un ostatic cu el ,a spus Buk.
Gap ridică puțin din sprâncene.
— Cine a fost ostaticul? întrebă Gap suspicios.
-Păi, nenorocitul ăla de ieri. Dave îl cunoștea așa că l-a luat pe tipul ăla cu el. Nenorociții ăia nu ne-au făcut nimic, a spus Buk.
-Da! El este fiul prietenului mamei mele , a spus Dave din nou.
Gap dădu din cap în semn de recunoaștere înainte de a realiza ceva
— Nenorocitul ăla este familiarizat cu Mail? întrebă Gap.
-Da, l-am întrebat ieri. Sunt în aceeași clasă, de ce? întrebă Dave înapoi.
Gap zâmbind uşor.
— Ai numărul lui? întrebă Gap din nou și Dave dădu din cap.
-Atunci să-l sunăm și să încercăm să-l păcălim să-i ceară lui Mail planul după școală. Unde va merge mai departe? Dar aveți grijă să nu anunțați grupul lui Mail că am întrebat, a spus Gap imediat.
-Huh, va conta? Nenorocitul ăla este și mai naiv. Ar fi prea stânjenit și nu ar îndrăzni să-i întrebe pe nenorociții ăia despre asta , a presupus Dave.
-Oh, Dave, va trebui să găsești o modalitate de a-l seduci să facă asta , a spus Gap.
Dave rămase nemișcat o clipă înainte de a da din cap.
--Bine, dar să ne sunăm unul pe celălalt după-amiaza. Pentru că acum este 10 dimineața. Trebuie să fie în clasă, a spus Dave pentru că îl întrebase ieri.
Gap a dat din cap în semn de recunoaștere înainte de a sta și de a vorbi despre alte lucruri până când profesorul a venit să ia cursul.
— Te-ai dus să-l loveşti pe nenorocitul ăla? Singh l-a întrebat pe prietenul său care a mers cu mașina la parcare și și-a parcat motocicleta în fața casei sale dimineața devreme.
Văzând starea prietenului său a fost suficient pentru ca el să ghicească ce se întâmplă. Mail a coborât de pe motocicletă și apoi s-a culcat în hamacul legat de un copac din fața casei lui Singh și a luat o țigară pentru a o aprinde.
Singh a intrat și a atins fața lui Mail pentru a examina vânătăile. Dar Mail și-a periat ușor mâna. Singh clătină din cap.
-Hei, ai fugit deodată cu nenorocitul ăla. Nu crezi că ne-am face griji pentru tine? întrebă Singh din nou.
-Nu am vrut să fac mizerie. A vrut să se lupte cu mine. Așa că am aranjat-o, asta-i tot. Mail a scos un fum înainte de a vorbi. Singh oftă ușor
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...