Andrea POV:
Budi mr zvuk alarma, 7 ujutro je. Moram se početi spremati za predavanje. Odmah sam ustala da se sredim, okupila sam se, obukla svilenkastu košuljicu i hlače što sam juče kupila i malo se našminkalajer što da ne.
Htjela sam da probudim Mateju da jedemo ali ga nije bilo u sobi što me je i zabrinulo.
Na stočiću u dnevnoj je ostavio papir "idem na posao, ti se čuvaj i zaključaj stan kad budeš krenula".
Ojj, trebao mi je razgovor prije predavanja al jbg, sad sam u još većoj tremi.
Zaključala sam stan i krenula pješaka, srećom fakultet je blizu. Čim sam ušla unutra već sam se zbunila. Nisam znala gdje se tačno nalazim. Svi oko mene su bili u grupicama, znaju se, a ja sam sama.
Želim da se sprijateljim sa nekim, ali stidim se da prva bilo kome priđem. Odlučila sam da odem pedagogu da pitam gdje treba tačno da idem. Odjednom sam u nešto udarila i pala.
Xx: pazi gdje hodaš, glupačo.
Rekao mi je neki dečko. Htjela sam da mu sad sve iznesem u lice, al nemam živaca za svađu.
Samo sam ustala i otišla.Uz pomoć pedagoga, došla sam na predavanje. Sjedila sam sama.
Xx: Hej.
Prišla mi je neka djevojka.
Ja: Hej?
Xx: Mogu li da sjednem?
Ja: Naravno
izmaknem se malo da bi ona mogla da sjedne.
Xx: Hvala ti. Inače..kako se zoveš?
Ja: Andrea, a ti?
Xx: ja sam Marija
Ja: Drago mi je Marija.
Marija: I meni. Kafa poslije predavanja?
Ja: mislim da sam slobodna, vidjeću.
Kažem i dam joj instagram.
Stekla sam jednu drugaricu odmah prvi dan, dok meni nešto ide sve ovako, neće bit dobro.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!