Uvukla sam ga u sobu. Želim njega u sebi. Jako ga želim. Bacila sam ga na krevet i opkoračila sam ga. Skinula sam mu majicu i krenula ga ljubiti po vratu, vidim da mu se sviđa jer je glasno uzdisao. Rukom je prelazio sa mog struka na moju guzu i jako me je udario da sam glasno zastenjala.
Aleksa: Ako želiš ovo, moraš da se navikneš na svaku slatku bol.
Otkopčao je moj grudnjak. Bila sam na njemu, samo u tangama, golih grudi. Gledao ih je dugo, zatim ih je krenuo dirati. Počela sam da mu mešam u krilu, ludio je od mene. Jezikom sam mu prešla preko vrata, od zadovoljstva me je bacio sa sebe na krevet.
Aleksa: Pališ vatru. Smiri se da ne bude gore.
Ja: E baš neću.
Aleksa: Divno, okreni se.
Okrenula sam se, ne znam zašto, ali poslušala sam. Uzeo mi je ruke, stavio na moja leđa i zavezao ih kaišem. Mislim da nisam trebala toliko da ga provociram. Skinuo mi je i gaćice, pretpostavljam šta me čeka. Prvo me je udarao jako po zadnjici, počela sam da vrištim od bola. Bila je sva u modricama. Krenuo je da me zadovoljava prstima sve jače i jače, jako me boli, ali ne mogu da se pomjerim, ruke su mi svezane. Kad je prestao i odvezao me, laknulo mi je, ali to nije kraj naravno. Okrenuo me je na leđa i ponovo zadovoljavao prstima. Izgubila sam glas od vrištanja.
Kad je prestao, krenuo je da me ljubi sa vrata pa skroz dole. Jedva sam disala od zadovoljstva. Kada je prekinuo, skinuo je bokserice i znala sam šta će sad biti.Aleksa: Raširi noge.
Raširila sam malo, ali njemu izgleda to nije bilo dovoljno pa ih je raširio još više i krenuo jako da me ulazi i izlazi iz mene. Plakala sam od bola, ali sve što je duže trajalo prijalo mi je.
Poslije dugog seksa, noge su mi klecale, nisam mogla da funkcionišem.
Aleksa: Je l ti bilo lijepo?
Ja: I bolno.
Aleksa: Što si ljuta sad?
Ja: Nisam. Pusti me sad, boli me sve.
Aleksa: Aj spavamo.
Zagrlio me je i zaspali smo.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!