18.

97 2 0
                                    

Ja: Šta sad izvodiš?

Aleksa: On ti je ispričao te stvari o meni?

Ja: Da, i? Mislila sam da nije tačno zato sam došla da te pitam, ali kad si rekao da je istina, zaboljelo me je jako...

Aleksa: DOBRO, TAČNO JE! JEBO SAM SVE ŠTO SAM STIGAO, NISAM VJEROVAO U LJUBAV JER JE MAJKA PREVARILA MOG OCA KOJI JE IZVRŠIO SAMOUBISTVO, A JA SAM HTIO DA JE UBIJEM I UKLONIO SAM JE IZ MOGA ŽIVOTA. UTJEHU SAM TRAŽIO U ALKOHOLU A POSLIJE U SEKSU, SVE DOK SE TI NISI POJAVILA, IMA U TEBI ONO NEŠTO ŠTO ME JE OBUZELO I ZAVOLIO SAM TE.

Slušala sam ga dok se derao i plakala sam.

Aleksa: HTIO SAM DA TE ISKORISTIM, PRIZNAJEM! ALI U TVOJIM SVIJETLIM OČIMA NE VOLIM KURVU I LAKU ŽENU. ZNAŠ DA VOLIŠ, POVRIJEDIO SAM TE. MALENA IZVINI MNOGO

Poslije svog tog deranja, obrisao mi je suze.

Aleksa: To što je bilo između nas, zaboravi. U tebi sam osjećao ljubav, kao i sada pa sam te želio samo za sebe. Želim te i sada, ali loš sam. Naći ćeš nekog boljeg, tipa Miloš. Lijep je, zgodan, dobar.

Niko neće biti lijep i dobar prema meni kao ti, mislim u sebi. Imamo 20 godina, zašto pričamo gluposti?
Poljubila sam ga na blic.

Aleksa: Zar ti se ne gadim?

Ja: Da, i mrzim te zbog ovoga. Ali eto, posljednji poljubac.

Uzvratio mi je poljubac koji je bio jako dug. On ima tako lijep miris i mekanu kožu, osjećam se sigurno kod njega, ali ne mogu prihvatiti njegovu prošlost.

Aleksa: Dosta je, Andrea. Ako nastavimo sa poljupcima desiće se nešto što ne želiš i što će te povrijediti.

Opet sam plakala, obrisao mi je suze i odveo me je kući. Kad sam otvorila vrata auta da izađem zaustavio me.

Aleksa: Malena, šta god bilo ostaćeš u mom srcu. Želim da mi rodiš djecu čim završimo sa fakultetom, o tome sam zamišljao, ali nemoguće je. Bićeš voljena zauvijek, znaj to.

Rasplakala sam se, ništa nisam rekla i samo izašla.
Čim sam ušla u stan, legla sam u krevet i plakala. Ubiću se više. Zašto ljubav toliko boli...

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now