Matej POV:
Potresen sam zbog svega da ni na posao ne mogu. Dobiću otkaz na kraju, ali moram Aleksi pomoći i curama. Krenuo sam za Beograd, ali bio sam poprilično ljut kad sam vidio Taru na putu.
Ja: TARA!
Viknuo sam iz auta, ona se trznula i okrenula. Izašao sam iz auta i došao do nje.
Ja: ŠTA RADIŠ NA ULICI JEBOTE?? ZAR SAD MORAM I ZA TEBE DA BRINEM? VIOLETU SAM VRATIO KUĆI, DOŠLA JE U BEOGRAD DA BI SE PREDALA NIKOLI ZBOG SAŠE. SAD SI JOŠ TI NA ULICI, ŠTA RADIŠ KOJI KURAC?
Tara: Tražila sam Violetu..pobjegla je.
Ja: Gdje je Andrea?
Tara: Andrea je mislila da je Violeta otišla kod nekog Mihajla jer joj je on sad navodno dečko pa je htjela da provjeri da li je ona kod njega.
Ja: Odakle joj sad dečko? Vi ste lude. Sve 3. Ulazi u auto.
Ušla je u auto, moram da je odvedem nazad kući.
Tara: Ljubavi, izvini. Samo sam htjela da nađem Violetu, a i Andrea..
Ja: Samo ćuti. Ionako sam previše ljut, ne pali vatru.
Odveo sam je kući. Nisam je ni pozdravio, samo sam otišao. Vidio sam na retrovizoru kako je trčala za mnom. Nije me bilo briga, sve dok nisam vidio da ju je auto udarilo. Odmah sam se vratio nazad. Izašao sam i počeo da plačem. Ležala je u krvi, u nesvijesti. Ne mogu ovo više da podnesem.
Ja: Je l ti gledaš gdje voziš??
Rekao sam čovjeku koji je udario Taru, samo je ćutao. Zvali smo hitnu, zatim u policiju. Smjestili smo je u bolnicu, i dalje je bila u nesvijesti.
Doktor: Bojim se da će imati poteškoće sa mozgom, ako bude neophodno, radićemo operaciju.
Rekao je. Nisam mogao nigdje da idem, čekaću ovdje.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!