30.

93 1 0
                                    

Poslije dobrog seksa lijepo sam spavala sve dok nisam čula kucanje. Matej je došao sa posla, ali zašto tako rano, kud baš danas da porani...a ja i Aleksa ležimo goli u krevetu. Joj šta da radimm...

Srećom ostavila sam ključ u vratima te nije mogao odmah da uđe...

Ja: Aleksa, ustaj.

Aleksa: De umoran sam, ne budi me.

Ja: Matej je došao, oblači se. Budi u sobi dok ti ne kažem da izađeš.

Aleksa: Uf dobro.

Ja sam se brzo obukla i jedva došla do vrata koliko su mi noge klecale.

Ja: Hej bato.

Matej: Hej, mala. Kucam već dugo, što ne otvaraš?

Ja: Ma, zaspala sam. Izvini.

Dok sam mu pričala on se zagledao u moje noge.

Matej: Jesi li dobro? Zašto ti se tresu noge toliko?

Ja: A, ma hladno mi je.

Matej: Nikad nisam vidio da se nekome toliko tresu noge dok je hladno.

Ja: Pa eto meni da.

Matej: Andrea, pitaću te nešto, iskreno mi odgovori..

Ja: Šta?

Matej: Jesi li imala odnose?

Ja: Ne.

Matej: Ma nemoj. Pod broj 1. imaš modrice po vratu, pod broj 2. sva si raščupana i pod 3. jedva hodaš.

Ja: Uf, dobro. Imala sam...

Matej: Mogu li da pretpostavim sa kim?

Ja: Dobro pretpostavljaš.

Matej: I pretpostavljam da je on sada tamo u sobi i da sam vas prekinuo.

Ja: Ne, nego smo spavali, ali si nas probudio.

Matej: Znam da se stidiš sad jer sam ti muški član rodbine, ali nema potrebe. Kad tad ćeš stupiti u seksualne vode.

Ja: Znam...

Matej: Aleksa, aj nemoj se krit više, izađi.

Izašao je iz sobe i došao do nas.

Matej: Ranije sam došao sa posla jer me je zvao komšija i žalio se na buku u stanu i bukvalno mi je rekao da imam tiše odnose sa ženom. Ali sad mi je jasno zašto se žalio. Mogli ste biti bar tiši.

Ja: Izvini, bato...

Matej: Nema veze seko.

Ja: Idem do wc brzo ću.

Aleksa: POV:

Kad je otišla, pričao sam sa Matejem.

Ja: Brate, izvini...

Matej: Ma buraz, ništa... Iskreno ubio bih bilo koga ko bi dirao Andreu, ali vidim da je srećna sa tobom.

Ja: Ma nikad je ne bih povrijedio, ali nije dobar seks ako žena nije glasna..

Matej: Buraz, znam. Misliš da nisam jebo nikad? Samo nemojte ovdje više molim vas. Sad je ispalo da imam ženu. Radite to negdje drugdje. Idite kod tebe u stan.

Ja: Trenutno ne, došla je majka sa mojim djetetom.

Matej: Stani, stani, stani..šta? Imaš dijete?

Ja: Da.

Matej: Zna li Andrea za to?

Ja: Zna. Prvo se naljutila na mene, i otišla negdje za vikend, tražio sam je. Ali evo prošla ju je ljutnja i ovo se desilo.

Matej: Ti si stvarno debilčina, ali ako te Andrea hoće takvog šta da radim...Aj sad reci joj da se spremi i gubite se odavde, hoću da odmaram.

Ja: Dobro. Hvala ti što nam ne zamjeriš.

Matej: Ništa bro.

Andrea ima jako dobrog rođaka, jako me je sramota sad, al šta je tu je...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now