*10 godina poslije*
Sve, ali sve se promjenilo. Matej je patio godinama zbog Tare i pokušavao je da nađe njenu kopiju, ali ni jedna djevojka nije bila kao ona. Poslije njenog gubitka, završio je na psihijatriji.
Mihajlo je upao u loše društvo, droge i kriminala. Par mjeseci poslije je ubijen.
Moja majka je umrla u saobraćajnoj nesreći. Poslije nje više ništa nije isto.
Nikola je pušten iz zatvora, ali Violeta je našla predivnog muža i živi sa njim u Francuskoj i tako se spasila od svega.
Aleksa i ja smo smo ostali srećni. Saša je dobio 2 sestre i jednog brata, Sofiju, Janu i Marka. Oni su nam bili cijeli svijet, naših četvoro djece. Oni su naši anđeli, nisam se razdvajala od njih dok je Aleksa bio na poslu. Volim ih.
Ja: Ljubavi, možemo li ostaviti djecu u vrtiću da posjetimo Mateja? Nismo dugo, fali mi.
Aleksa: Naravno, ljubavi.
Ostavili smo djecu i uputili se ka psihijatriji. Javili smo se na šalteru i sestra nas je uputila ka sobi gdje Matej i leži.
Med. sestra: Samo budite na oprezu, baš je divljak.
Zaboljela me je ova rečenica. Ušli smo u sobu. Matej je ležao, sam. Ruke su mu bile zavezane za krevet, jer bi mogao da povrijedi nekoga. Toliko me je boljelo da sam počela da plačem.
Ja: Bato.
Prilazila sam mu, polako. Počeo je da se trza i da viče.
Ja: Bato, ja sam. Tvoja seka, Andrea. Sjećaš li se kad si uvijek bio uz mene.
Aleksa: Ljubavi, može da te povrijedi, polako.
Nisam ga slušala, samo sam nastavila razgovor sa njim.
Ja: Sjećaš li se kad smo se igrali? Kad si me tješio? Kad sam te grlila kad ti je bilo najteže? Kada si tukao svakog dječaka koji me je dirao?
Od svih blagih riječi, prestao je da se trza i polako me je slušao.
Ja: Volim te, bato.
Matej: I ja tebe, seko.
Zagrlila sam ga, on mene nije mogao jer je zavezan. Plakala sam na njegovom ramenu i izašla. Nisam više mogla da ga gledam takvog.
Aleksa: Andrea...
Zagrlio me je i vratili smo se po djecu. Jedino što me držalo u životu je Aleksa. Kad su se naša srca susrela pokazao mi je koliko zaista vrijedim. Sve sam izgubila, imam samo njega, i djecu.
Aleksa: Zajedno smo uz našu djecu, ljubavi.
Rekao je kad smo došli kući. Zagrlili smo se svi zajedno. Želim da naša djeca ne žive moju sudbinu. Želim da budu srećna do kraja života i da im se srca sretnu sa ljudima kao što se moje srelo sa Aleksinim.
Kraj.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!