44.

62 1 0
                                    

Matej POV:

Andree nema, Tara i ja smo sami. Danas i sutra neću biti na poslu zbog nje. Toliko je volim i želim. Ono od sinoć je bilo nabrzinu i kratko. Želim da je proučim cijelu. Došla je u kuhinju u kratkoj pidžamici, nije svjesna da je gledam. Ne želim je samo da mi bude zabava u krevetu, želim da mi bude žena.

Došao sam do nje dok je spremala kafu, sa leđa. Prešao sam jezikom preko njenog vrata, stavio ruke ispod njene pidžame i počeo je vući ka gore. Odmah se istrgla iz mojih ruku, i okrenula se prema meni.

Tara: Šta to radiš?

Ja: Želim te.

Prelazio sam rukom preko njenog struka, do butine i konačno na mjesto gdje će najviše da izgori.

Tara: Matej..

Ja: Nemoj misliti da mi je cilj samo da te izjebem, ja te volim.

Krenula je da vrišti, jako sam pomjerao prste. Prodro sam u cijelu njenu dubinu sve dok sa vrištanja nije prešla u jecaj. Osjećam kako je vlažna, to me je još više palilo.

Ja: Ljubavi, sinoć je bila sitnica. Danas nećeš moći da hodaš.

Gurnuo sam prste još dublje, sve vrijeme je jecala. Stavio sam joj ruku na obraz da je smirim, zatim na grudi.

Skinuo sam joj gaćice I podigao je na sto.

Ja: Želiš li ovdje ili u sobi?

Tara: Ovdje.

Tara POV:

Zlobno se nasmijao. Ponovo me zadovoljavao prstima, zatim je krenuo da jako ulazi i izlazi iz mene. Ovo nije Matej kojeg sam prije poznavala. Sada je više osjećajan i želi me svaki sekund, prije to nije radio.

Uživala sam u svakom trenutku. Predivno me je zadovoljavao, ali i uprkos tome sam želela da stane. Nisam mogla da mu kažem ne mogu da izdržim jer će pomisliti da mi se ne sviđa, pa sam trpila koliko sam mogla.

Nakon sat vremena je stao, osjetila sam olakšanje. Umorio me je.

Matej: Hvala ti što si mi ovo dozvolila.

Ja: Nema na čemu, jedini.

Poljubio me je. Zajedno smo otišli na tuširanje i kasnije legli u krevet.

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now