19.

98 1 0
                                    

Sva uplakana, cijeli dan, morala sam da nađem nešto da radim što bi me smirilo. Cijeli dan nisam gledala u telefon i vidjela sam poruku od Miloša koju mj je poslao prije 2 sata.

Miloš: Želiš li da izađemo malo?

Odmah sam se složila, jer mi je trebalo nešto da skrenem misli. Obukla sam neku kratku haljinu i visoke štikle. Krenula sam sa Milošem i brzo smo stigli. Klub je bio pun. Bilo mi je muka od dima cigareta. Miloš me je upoznao sa svojom sestrom Violetom. Jako je draga.

Violeta: Koji si fakultet upisala?

Ja: Ekonomski.

Violeta: Ee pa super.

Kod Violete sam primjetila dosta modrica po cijelim tijelu, što me je naježilp.U toku našeg razgovora prišao nam je neki visok dečko. Odmjeravao me je cijelu, po izgledu i pogledu već vidim da je odvratna osoba.

Violeta: Andrea, ovo je moj dečko, Nikola. Nikola, ovo je moja nova drugarica, Andrea.

Nikola: Drago mi je.

Stegao mi je ruku jako što me je uplašilo.

Violeta: Jesi li za neko piće?

Ja: Ma može.

Violeta: Viski, tekila, šta želiš?

Ja: Viski.

Violeta: Evo idem.

Ja: Hvala ti.

Ostala sam sama sa Nikolom koji me je čudno posmatrao. Bilo mi je jako neprijatno, vidim da je lik manijak, vidi se da bi udario žensko, sad razumijem zašto Violeta ima onolike modrice.

Približio mi se skroz i mirisao mi je vrat. Odmah sam se odmakela.

Ja: Šta radiš to?

Nikola: Sviđaš mi se.

Ja: Imaš djevojku, sjećaš se?

Nikola: Da, i? Ne mora ona znati za nas.

Ja: Ti si bolestan.

Pobjegla sam u wc što sam prije mogla, ali nisam primjetila da je išao za mnom i ugurao me je u muški wc i zaključao.

Ja: Aman, pusti me.

Nije htio da me pusti. Htio je da me skine, ali to nisam dopustila, pokušavao je, ali ja sve što sam se više opirala to me je više udarao. Udario me je jako da mi je krv išla iz nosa. Krenula sam da vičem upomoć, alo me još više udarao. Počela sam da plačem, puna modrica i krvi. Neko je jako lupao na vrata da sam se prepala.

"Ko je tamo??"

Aleksin glas.

Ja: Aleksa, molim te pomozi mi.

Dobila sam još jedan šamar.

Nikola: Umukni više.

Aleksa je provalio kroz vrata i sklonio Nikolu sa mene. Udarao ga je da je krv išla svuda. Jako sam se uplašila da sam pokušala da zaustavim Aleksu. Jedva sam uspjela.

Aleksa: Pogledaj šta ti je uradio, kako da ga ne ubijem??

Ja: Pusti njega sad, molim te da idemo, sve me boli.

Uzeo me u naručje i odveo kod njega u stan. Očistila sam svu krv sa sebe i onda ga zagrlila.

Ja: Mnogo ti hvala.

Rekla sam sa očima punih suza.

Aleksa: Nema na čemu, malena.

Nasmijala sam mu se.

Aleksa: Ali sam i ljut na tebe.

Ja: Zaštoo???

Aleksa: Šta si radila u klubu, nisi valjda sama išla?

Ja: Ne, Miloš me je zvao i upoznao tamo sa svojom sestrom, Violetom. Cura je jako draga i dobra, ali poslije me je upoznala sa Nikolom i rekla da je to njen dečko. Poslije je otišla po piće za sve nas, ostala sam sama sa njih, muvao me je, ali ja sam krenula da bježim u wc. Ali on me je stigao i uveo u muški. I eto, tako se sve desilo...

Aleksa je bjesnio.

Aleksa: Prestani da se družiš sa Milošem.

Ja: Zašto?

Aleksa: Zbog njega upadaš u probleme.

Ja: To nije do njega.

Aleksa: Reko sam prestani, Andrea. Izbaci Miloša iz svog života. Ne postoji.

Ja: Zahvaljujući njemu, saznala sam neke stvari o tebi koje mi ti ne bi ni rekao.

Aleksa: Dobro, eto. Sad znaš kakav sam.

Ja: Da.

Aleksa: Da li me voliš?

Ja: Da

Aleksa: Molim?

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now