43.

66 1 0
                                    

Violeta POV:

Nisam očekivala da ovakav dečko bude dobar prema meni, ali shvatim da je svaki takav na početku...možda samo želi da me iskoristi, možda mu ne budem dovoljna, možda se pravi i laže, možda će me manipulisati, možda me bude udario...Ko zna šta još. Ne mogu ovo da podnesem, ne vjerujem više ni jednoj muškoj osobi. Želim kući.

Ja: Izvini, ali moram kući.

Mihajlo: Zašto? Samo 15 minuta smo zajedno.

Ćutala sam.

Mihajlo: Je l se plašiš?

Ćutala sam. Uhvatio me je za ramena i okrenuo ka sebi. Počela sam da plačem.

Mihajlo: Pogledaj me u oči.

Nisam mogla, vidjeće suze, shvatiće da sam neka maza i da je lako da me vrti oko malog prsta.

Mihajlo: Violeta, pogledaj me.

Rekao je nježnim tonom i tako sam ga pogledala. U njegovim očima se vidjelo sažaljenje, žao mu je jer plačem? Kako da mu kažem šta me je snašlo u životu?

Mihajlo POV:

Te oči...te oči ne zaslužuju nikada da plaču. Zašto plače? Možda me se plaši. Ne mogu to da dozvolim, moram da je smirim.

Ja: Malena..hoćeš li poći sa mnom na jedno mjesto?

Uplašila se, ništa nije rekla.

Ja: Stvarno, neću da te povrijedim. Nemoj da plačeš.

Obrisao sam njene suze.

Ja: Evo, ne moraš da hodaš, vidim da ti je loše.

Ponjeo sam je, dok ona nije rekla ni riječ. Samo je plakala, što me je povređivalo...

Stavio sam je u auto, na zadnje sjedište da bi legla. Nije mogla da se smiri. Imao u planu da je odvezem na jedno mjesto, ali sumnjam da će moći da izdrži, trese se. Došli smo u jednu šumicu, i došli do jezera. Pogled na nebo je bio prelijep, ali ona je i dalje plakala. Došao sam kod nje ns zadnje sjedište, osjetio sam da se i dalje trese. Sklonio sam kosu sa njenih ramena i poljubio sam njen obraz sav mokar od suza.

Violeta: Možeš li da me ne diraš?

Rekla je kroz suze. Povrijedilo me je to, ali shvatam.

Ja: Izvini, samo da te zagrlim i neću više.

Zagrlio sam je, uzvratila mi je zagrljaj. Rekla je da je ne diram, čudna je.

Violeta POV:

Plašim ga se, po njegovim dodirima vidim da je previše jak, možda, možda me udari...toga se plašim.

Ja: Izvini, jedino što mi treba je da me neko zagrli.

Plakala sam još više.

Ja: Želim da ti ispričam zašto sam takva...

Mihajlo: Samo pričaj.

Ja: Ja sam zlostavljana i silovana od strane bivšeg momka. Andrea me je poslala kod svoje majke da me spasi...

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now