Čim se završilo predavanje, Aleksa me je molio da odem sa njim na kafu dok sam uporno odbijala.
Aleksa: Andrea, čekaj.
Odlučila sam da ga konačno saslušam i okrenula sam se prema njemu. Gledala sam pravo u njegove oči.
Aleksa: Slušaj, neće biti kao sinoć. Ali, pozivam te večeras na večeru, stvarno ne znam kako da ti se izvinim pa želim na ovaj način.
Ja: Aleksa, dovoljno mi je samo jedno "izvini". Nema potrebe za večerom.
Čim sam to rekla krenula sam da idem kući, ali me je zaustavio.
Aleksa: Molim te.
Pristala sam. Nekako ne mogu da mu odolim, presladak je.
Na putu do kuće razmišljala sam o njemu i o toj večeri. Kada sam ušla u stan, vidjela sam Mateja. Iznenadio me je, trebalo bi da je na poslu.
Ja: Otkud ti?
Matej: Ma malo svratio, i doveo sam druga. Luka, ovo je Andrea. Andrea, pozdravi se, to je moj prijatelj Luka.
Ispred mene je stajao ogroman nabildan momak, duplo viši od mene. Čudno me je gledao.
Ja: Zdravo.
Luka: Ćao.
Matej: Idem po namirnice, ti mu pravi društvo.
Samo je izašao, ostala sam sama sa Lukom. Lik je jako čudan.
Luka: Koliko imaš godina ljepoto?
Ljepoto??
Ja: 19, uskoro 20 i ne zovi me ljepotom.
Drsko sam mu odgovorila, a on mi se nasmejao.
Luka: Au, što smo drski. Jako si slatka tako ljuta.
Zašto me lik ovoliko nervira? Ne mogu da se bavim sa njim, moram da nađem šta da obučem večeras.
Našla sam neku slatku haljinicu, nije toliko otvorena i kratka kao ona od sinoć. Nadam se da Aleksi tako neću privlačiti pažnju. Dok sam se presvlačila, u sobu je ušao Luka. Bila sam bez grudnjaka.
Ja: Izađi.
Luka: Što se stidiš? Ja bih se sa takvim tijelom samo hvalio.
Namignuo mi je i izašao. Idiot. Ne mogu da se nerviram, našla sam šta da obučem i krenula da se sređujem. Stigao je Matej.
Matej: E dobro, Andrea dođi, palimo film.
Ja: Kakav film?
Matej: Dogovorili smo se Luka i ja da večeras zajedno gledamo film, a i ti ćeš sa nama.
Ja: Žao mi je. Imam jedan dogovor za večeru tako da.
Luka: S kim?
Nervira me.
Ja: Pričam sa Matejom, ne sa tobom. Rekla sam, Matej, imam dogovor.
Matej: Aa, u redu. Lijepo se provedi.
Ja: Hvala ti.
Istuširala sam se, našminkala, ispeglala kosu i krenula. Luka me je odmjerio od glave do pete kad sam prošla dok je Matej bio udubljen u film. Luka mi se nasmejao i krenuo da gricka usnu dok me je gledao. Nervira me. Samo sam izašla, a napolju me čeka Aleksa.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!