Mama: I kako si mamino zlato?
Ja: Dobro sam mama. Kako si ti?
Mama: Čim sam te vidjela dobro sam.
Nasmijale smo se.
Mama: Matej mi je rekao za nekog momka, ko je on?
Joj Matej...
Ja: Ma Aleksa, jedan. Ali ne znam, to onako samo smo prijatelji, ništa više.
Zašto lažem samu sebe..
Mama: Nadam se da ćete ući u vezu. Mora da je dečko dobar.
Ja: Ma dobar je.
Lažem.
Mama: Baš ću doći jednom u Beograd da nas upoznaš.
Ubiću se stvarno.
Ja: Ma mama, neću vas upoznati jer između nas još nema ništa. Ako bude, upoznaću vas.
Mama: U redu, mamino. Ajde mi reci da li si gladna?
Ja: Uf jesam.
Mama: Sad ću ti staviti da jedeš.
Ja: Hvala mamice.
Aleksa POV:
Zbog svojih gluposti sam izgubio djevojku koju volim. Da sam joj ranije rekao za ćerku možda se ne bi ljutila. Evo sad me opet zove..
Laura: Kad ćeš nam doći ljubavi?
Ja: Laura, između nas nema ništa. Prevarila si me. Samo nas Saša i dalje drži u kontaktu. Ne opraštam ti.
Laura: Oprostićeš mi kad tad.
Ja: Ne, svakako sam našao djevojku.
Laura: Ja sam ovdje sama sa djetetom, a ti se kurvaš po Beogradu.
Ja: Mama je sa tobom. Poštedi me svoje drame više molim te i reci gdje je moje dijete.
Laura: Ako ćeš biti sa tom fuksom koja god da je, Sašu više nikad vidjeti nećeš.
Ja: Šaljem novac za tebe i njega svaki mjesec, nećeš me se otarasiti. I ne zaboravi da se moja mama stara o tebi i njemu. Sljedeće sedmice dolazite u Beograd.
Laura: Nema šanse, pa da te gledam sa tom novom rospijom.
Ja: Ona nije ovdje. Ti me ne zanimaš, samo mi sina dovedi.
Prekinuo sam poziv. Dao bih život za svog sina, ali kako da vratim Andreu...
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!