38.

69 2 0
                                    

Eto, pao mi je vibrator napamet... Nešto me je vuklo da ga isprobam. Nisam znala kako to čudo radi, ali probala sam. Skinula sam se i stavila sam ga u svoj intimni dio. Uff, nikad prije nisam mogla toliko da zadovoljim samu sebe. Ipak mi je ovaj poklon dobro došao. Koristila sam ga dugo sve dok nisam doživila orgazam. Sva posteljina je bila mokra. U tom trenutku čula sam telefon kako zvoni. To je bio Aleksa.

Aleksa: Odveo sam Violetu kod tvoje mame, sad se vraćam u Beograd.

Ja: Aham...u redu.

Aleksa: Šta je tebi?

Ja: Ništa...

Aleksa: Znam te tvoje uzdisaje. Probala si vibrator, je l?

Ja: Mhm.

Aleksa: I? Kako se osjećaš?

Ja: Jako lijepo.

Aleksa: Uhh, top. Vozim sada, čujemo se, da masturbiraš na miru.

Ja: Mhm, važi.

Prekinuo je poziv, a ja sam nastavila. Predivno je, ali vjerovatno će se Tara i Matej uskoro vratiti, pa moram da promjenim posteljinu. Brzo sam to obavila i sakrila vibrator ispod kreveta. Kada sam sve obavila, oni su došli. Uhh, brza sam.

Ja: I, šta kaže doktor?

Tara: Dao mi je lijekove i rekao da odmaram.

Ja: Ajde onda, lezi da spavaš.

Matej: Da, ajde. Ja idem do prodavnice. Nego, Andrea..

Ja: Šta?

Matej: Aleksa mi je rekao da ga čekaš u parku.

Ja: Zašto?

Matej: Ne znam, samo idi. Ali, čekaj dok se ne vratim iz prodavnice.

Ja: U redu.

Šta li sad Aleksa oće...Kasno je jako. Matej je brzo došao i rekao mi je da idem. Otišla sam u park gdje me je Aleksa i čekao. Rekao mi je da uđem u auto, i ušla sam. Pretpostavljam šta želi.

Ja: Pretpostavljam zašto si me zvao...

Aleksa: Misliš da sam te zvao zbog seksa, ali, nisam.

Ja: Nego?

Aleksa: Kada sam vozio Violetu do tvoje mame, pozvala me je da uđem, poslije je došao jedan Mihajlo.

Jao ne...

Aleksa: I tvoja mama mi je rekla da je ovaj dečko i dalje zaljubljen u tebe, voli te mnogo.

Ja: Znam...

U tom trenutku, Mihajlo mi je poslao poruku. Aleksa, čim je pročitao ko šalje poruku, uzeo je telefon.

Mihajlo: Stalno mislim na tebe, ne mogu da te izbacim iz glave. Mnogo te volim moja neuspjela ljubavi. Zovem te sutra, volim te".

Aleksa: Aha, pa lijepo.

Ja: Aleksa, ja njega ne volim. Samo smo prijatelji.

Aleksa: Da li si ikad imala nešto sa njim?

Ja: Nisam, stvarno. Nikada. Nikad ga nisam ni voljela, niti bila sa njim.

Aleksa: U redu.

Ja: Stvarno nisam.

Aleksa: U redu. A sada da popričamo malo o onome što si mi rekla...

Ja: Šta?

....

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now