Ja: Hejj.
Mihajlo: Ee.
Ja: Izvini zbog ovoga, ja sam...
Mihajlo: Shvatio sam šta radiš pa sam i ja odglumio.
Ja: Hvala ti mnogo.
Mihajlo: Nema na čemu.
Ja: Dobar si prijatelj.
Mihajlo: Nemoj me zvati tako. Boli znaš. Moram da idem, čujemo se.
Prekinuo je poziv. Čula sam da je plakao. Možda nisam trebala da ga koristim samo zato da bih napravila Aleksu ljubomornim. Joj Bože šta sam uradila...
Aleksa POV:
Sav bijesan došao sam kući. Ne mogu da vjerujem da ima dečka. Jako sam ljut i nervozan. Aleksa preboli je više, nemaš je, nije tvoja. Bila je na kratko vrijeme, ali kad je shvatila da si debil, više nije. To me povređuje. Ali ona je više povređena.
Laura: Kako je bilo kod djevojke?
Ja: Aj pusti me molim te.
Laura: Šta sam sad loše rekla?
Ja: Ništa. Drži dijete, gladan je.
Moram na predavanja. Kako da je gledam dok je srećna s drugim... ali dobro, ako je ona srećna, biću i ja. Izdrži, Aleksa.
Ali moram da joj kažem šta osjećam, posljednji put. Došao sam do nje. Nije bila baš srećna, ali pustila me je da uđem.
Andrea: Šta želiš sada?
Ja: Znam da imaš dečka. Ne želim da te ometam. Ali znaj, da ti kažem zadnji put. Odvratan sam šta sam sve radio prije, znam, ali prema tebi osjećam ljubav. I to ogromnu. Vidim da više nikad nećeš biti moja. Nažalost. Nadam se da ćete taj dečko usrećiti, vjerovatno nema prljavu prošlost kao ja. Sa njim ćeš biti srećna. Molim te, zagrli me još jednom, Andrea. Posljednji put.
Rekao sam sa suzama u očima te je i ona zaplakala.
Andrea: Aleksa, ja nemam dečka.
Ja: Šta??
Andrea POV:
Aleksa: Šta??
Ja: To mi je bio drug, dečko koji je zaljubljen u mene, ali ja njega ne volim. Samo smo prijatelji. Tako smo odglumili da te napravim ljubomornim. Ali povrijedila sam i tebe i njega. Žao mi je.
Privukao me je k sebi i počeo me ljubiti, svaki poljubac sam mu uzvraćala. Volim ga.
Ja: Volim te.
Aleksa: I ja tebe. Ne smeta ti moj sin?
Ja: Ne. Ali ne laži me više.
Aleksa: Neću više nikad.
Ja: E tako.
Poljubila sam ga ponovo. Nisam mogla više da izdržim, da se stalno tako dodirujemo, a da se ništa ne desi među nama.
Ja: Dođi u sobu.
Aleksa: Zašto?
Skinula sam odjeću sa sebe, te sam ostala samo u donjem vešu.
Aleksa: Andrea...
Ja: Šta?
Aleksa: Jesi li sigurna? Nemoj da plačeš poslije, a ja da se kajem.
...
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!