8.

129 2 0
                                    

07.00h

Budim se skroz nenaspavana. Toliko mi se spavalo da je to neopisivo. Moj overthinking mi nije davao mira. Ustala sam i spremila sam se.
Molila sam se Bogu da ne vidim Aleksu. Ne znam kako da ga pogledam poslije onoga od sinoć. Ali, i ja sam kriva možda...zašto sam se tako obukla? Kad sam glupača. Privukla sam ga previše. Jako sam glupa, ovo mi je velika greška.

Kad sam došla na predavanje, nisam smjela da se okrećem jer me možda Aleksa uhvati. Znam da nije primjereno za fakultet, ali sam stavila kapuljaču da me bar ne prepozna.

Iz misli me je trgnuo nečiji muški glas.

Xx: Izvini, mogu li da sjednem?

Ignorisala sam.

Xx: Je l me čuješ?

Ja: Amm, da.

Xx: Mogu li da sjednem?

Ja: NE MOŽEŠ!!!

Toliko sam se izderala da sam svima privukla pažnju. Bilo me je sramota. Vidjela sam Aleksu koji je dotrčao prema meni.

Aleksa: Jesi li dobro?

Ja: Jesam.

Aleksa: Pa što si se derala?

Ja: Nije bitno.

Poslije onog sinoć nekako me je bilo strah da upoznam bilo kojeg momka. Možda se desi isto kao i sa Aleksom.

Aleksa: Dođi.

Ja: Ne.

Aleksa: Poslušaj me.

Izašli smo te me je odveo u muški wc. Zašto u wc..

Ja: Šta ću sada ovdje?

Aleksa: Izvini još jednom..

Ja: Nema veze.

Aleksa: Nisam htio da te uznemirim samo...

Ja: Šta?

Aleksa: Am, ništa. Kasnimo na predavanje.

Htjela sam da ga pitam šta hoće da kaže, ali ajde nisam htjela da navaljujem, a svakako mi je predavanje bitnije.

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now