50.

67 1 0
                                    

Andrea POV:

Ja: Jojj, ubiću se..

Aleksa: Ljubavi, polako, smiri se. Sad će njih dvoje da dođu. Zovi Violetu, i nju smiri. I majci reci šta se dešava, da se obe sakriju.

Ja: I to što kažeš. Sad ću.

Htjela sam da je pozovem, ali neko je odjednom pokucao na vrata...

Ja: Jojj, Aleksa ko je to...

Počela sam da plačem, ali Aleksa me je smirio.

Aleksa: To su Matej i Tara sigurno.

Matej: Hejj, mi smo. Jeste li tu?

Aleksa: Eto, vidiš.

Otvorio im je vrata, oni su ušli i odmah zaključali

Matej: Nikola je dolazio u naš stan...

Aleksa&ja: ŠTA?

Tara: Da, i pretio je da će me odvesti bivšem...

Ja: Čekaj, molim?

Tara: On je prijatelj mog bivše. Bukvalno su isti. Muče žene. I sada želi da me vrati njemu. Matej ga je pretukao i ostao je onesviješćen u našem stanu...

Aleksa: Jaoo...sad je i Tara u problemu.

Matej: Uf...

Aleksa: Sve vas 3 moramo da sakrijemo. Violeta je za sad bezbjedna, ali i vas 2 moramo da sklonimo.

Ja: Moram da javim Violeti da se čuva.

Nazvala sam Violetu, sve sam joj rekla. Počela je da plače, jedva sam je smirila. Poslušala me je i rekla da će da se pazi. Mami sam takođe javila. Bože, šta nas je snašlo...

Aleksa: Zašto jednostavno ne pozovemo policiju?

Tara: Ne možemo. Njih dvojica su u jako dobrim vezama sa policijom. Ne mogu nam pomoći...

Matej: Jaoo, ova vlast više...

Aleksa: Andrea, i vas 2 idite kod tvoje mame. Najbezbjednije ste tamo.

Matej: I to što kažeš. A imamo i jedan stan u tom gradu, tako da mogu i tamo da budu.

Aleksa: Ajde onda cura, spakujte se.

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now