Ja: Kad završavaš sa poslom?
Matej: U 19h, što? Je l dolazio onaj debil??
Ja: Ne, nego, šta da radim sa Tarom? Ne može cijeli život da bude u stanu kao rob. Mora i da izađe, ali ne može jer je on uhodi...
Matej: Naći ćemo rješenje. Za sad je ne puštaj nigdje.
Ja: Aa u redu, čujemo se.
Matej: Ajde.
Prekinuo je poziv. Čim sam završila poziv sa njim, Mihajlo me je nazvao.
Mihajlo: Hej.
Ja: Hej.
Mihajlo: Šta je bilo? Zvučiš mi loše.
Ja: Ma nešto se za rođakovu djevojku brinem, nebitno. Ti, kako si?
Mihajlo: Ma evo, nikako. Napio sam se sinoć, i...
Ja: Šta?
Mihajlo: Spavao sam sa jednom djevojkom. Ako je trudna, najebo sam..
Ja: Ma neće valjda da zatrudni. Smiri se.
Mihajlo: Da, ali poslije sam shvatio da ima dečka...a rekla je da nema. Svakako sam ga najebo.
Ja: Oj Bože...ma samo se smiri. Pravi se da se nije ni desilo. Nego, moram da idem, izvini me.
Mihajlo: U redu, čujemo se.
Jaoo, sad i on probleme pravi... samo problemi.
Ja: Tara, mnogo me boli glava. Idem da legnem. Budi me ako ti šta treba i ne otvaraj vrata nikome.
Tara: Važii.
Legla sam. Prevrtala sam se sat vremena po krevetu, dok konačno nisam zaspala. Kad sam spavala dočekala me je noćna mora...sanjala sam kako imam seks sa Aleksom. Trznula sam se iz sna. Zasto me toliko pali taj dečko...Dosta mi je spavanja. Čim sam ustala čula sam da neko otvara vrata. Matej vjerovatno, 19h je.
Matej: Kako si Tara?
Tara: Dobro sam, ali imam jake bolove. Sve me boli.
Matej: Idemo u hitnu, može? Biću sa tobom sve vrijeme, nećeš biti sama.
Tara: Pa može, ali, zamaram te...
Ja: Ma ajde bre, tišina. Dobro je da odeš doktoru.
Matej: Tako je. Spremi se, ajmo.
Spremila se i oni su otišli u hitnu. Jako me je bolila glava pogotovo zbog onog sna. Bože, šta mi je...
Ponovo sam legla i gledala u plafon, sve dok se nisam okrenula i vidjela kutiju koju mi je Aleksa dao....
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!