Dok sam je tješila čula sam kako neko kuca na vrata. Tara se jako uplašila.
Ja: Sakrij se u sobu i zaključaj.
Zaključala se, a ja sam otišla da provjerim.
Ja: Ko je to?
Violeta: Violeta je. Možeš li mi otvoriti?
Uh dobro, nije onaj manijak. Sjećam se Violete koju sam prvi i posljednji put vidjela nakon onog incidenta.
Kad sam je vidjela bila je puna modrica, vidjelo se da ju je Nikola zlostavljao na svakakve načine, ali sada je u još gorem stanju...Ja: Violeta, šta ti se desilo?
Violeta: Nikola me je pretukao na smrt. Uvijek me je udarao, ali ovo sada je previše. Izvini što sam ovako došla, zbog njega si i ti prošla loše. Tako mi je žao...
Ja: Zašto dopuštaš sebi da budeš sa nekim ko te zlostavlja??
Violeta: On me zlostavlja i muči na svakakve načine, ali tako je moralo biti...
Ja: Ne moraš da trpiš to. Ostavi ga!
Violeta: Ne mogu...zbog mog oca.
Ja: Kako to misliš?
Violeta: Tata me je prodao. Miloš to zna, ali ne želi da mi pomogne. Nikola je bogat jako, a mi smo siromašni. Dao me je njemu. 2 godine trpim udarce i silovanje...samo zbog tate. Ne mogu više. Kad imamo seks, on nema cilj da zadovolji mene i sebe nego da mene muči...veže me da ne mogu ni jedan dio tijela da pomjerim, udara me bičem i jako me jebe da poslije ne mogu da hodam, a on poslije ode i zadovoljava druge žene...a mene udara. Ne razumijem zašto me toliko muči...
Ja: Vidi...ne možeš zbog svog oca to da trpiš. Vidi ovako, poslaću te u Niš kod moje mame, bićeš bezbjedna tamo.
Violeta: Ali zašto?
Ja: Želiš da se spasiš ili da i dalje budeš mučena?
Violeta: Ne želim više da prolazim kroz to..
Ja: U redu, šaljem te kod moje mame u Niš. Ona će brinuti o tebi, a Nikola te neće naći.
Violeta: Jojj, kako da ti se zahvalim??
Ja: Ma nemoj. Spakuj svoje stvari.
Violeta: Ali ne mogu...Nikola će shvatiti da sam namjerno otišla. Ako ostavim stvari, misliće da minse nešto desilo, što je i bolje.
Ja: U pravu si! Tara izađi iz sobe.
Izašla je.
Ja: Ova cura je takođe mučena pa i nju krijem ovdje. Ali nema mjesta za vas obadvje, a Tara je bivša mog rođaka pa on insistira da ostane ovdje, a tebe ću morati poslati u Niš, izvini...
Violeta: Ma pošalji me gdje god želiš, samo da se izbavim iz tog pakla. I trebala bih požuriti, jer on trenutno nije kući, a meni nije dozvoljeno da izlazim iz stana dok mi on ne dozvoli. Kao rob sam.
Ja: E vidi. Danas san Tarj uzimala odjeću sad moram i za tebe jaooo. Ali, moram da vam pomognem. Prvo ćemo u kupatilo da te operem i očistim. On tebe previše muči. U stvari, Tara će ti pomoći.
Tara: Mogu, naravno.
Ja: Zaključavam vas. Nikome ne otvarajte!
Izašla sam iz zgrade i zvala Aleksu.
Ja: Trebaće mi tvoja pomoć.
Aleksa: Ako dobijem poljubac moglo bi.
Ja: Nije trenutak za to, molim te, dođi u jedan butik, poslaću ti lokaciju.
Aleksa: Sastajemo se u butiku, wow. Aj dolazim.
...
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!