61.

57 1 0
                                    

Andrea POV:

Mihajlo me je razočarao. Ne mogu da nađem Violetu što me i brine. Kad sma htjela da nazovem Taru, vidjela sam 10 propuštenih poziva od Alekse. Zvuk mi je bio utišan.

Ja: Ejj.

Aleksa: Jebote, što se ne javljaš?

Ja: Izvini, tražila sam Violetu. Nigdje je nema, toliko se brinem. Čula je moj i tvoj razgovor ii...

Aleksa: Znam, zato sam te i zvao. Violeta je došla taksijem u Beograd i krenula do Nikole. Da je nisam vidio, ona bi otišla do njega. Matej ju je odveo kući.

Ja: Joj...hvala ti mnogo. Sada moram da nađem Taru.

Aleksa: Šta je sad sa njom?

Ja: Zajedno smo tražile Violetu, ali smo se razdvojile. Sad ću je zvati da idemo kući.

Aleksa: Aj ajd, čuvaj se.

Prekinula sam poziv, i zvala sam Taru. Više puta sam je zvala, ali je pisalo korisnik je nedostupan. Sad me je i ona brinula. Nastavljala sam da zovem sve dok me nije Matej nazvao.

Ja: Hejj, Aleksa mi je rekao da si vratio Violetu..

Matej: Jesam, i sad sam u bolnici.

Ja: Zaštoo???

Matej: Taru je udario auto.

Odmah mi se zavrtilo u glavi čim sam ovo čula.

Ja: Pa je l dobro?

Matej: Možda će biti neophodna operacija. Mnogo brinem, ajde čujemo se poslije.

Prekinuo je poziv. Toliko sam bila uplašena i zabrinuta. Brzo sam se vratila kući gdje sam i vidjela Violetu. Htjela je da me zagrli, ali dobila je šamar.

Violeta: Zašto sada ovo...

Ja: Nikad više nemoj ovo da si uradila, okej?

Violeta: Okej.

Ja: Inače, imam loše vijesti za tebe.

Violeta: Kakve?

Ja: Koliko god boli moram da ti kažem..tražila sam te kod Mihajla i ispričala sam mu sve šta se desilo, ali uopšte se nije zabrinuo i rekao je da si mu samo zabava za seks.

Odmah je krenula da plače.

Ja: Rekao je da si se sinoć fino jebala. Molim te, reci mi da mu nisi dopustila da te jebe?

Violeta: Nažalost, dopustila sam..

Rekla je kroz suze, a ja sam se uhvatila za glavu.

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now