Andrea POV:
Ja: Ne mogu da vjerujem...zašto si otišla, a da mi ne kažeš?
Violeta: Rekla sam tvojoj mami.
Ja: Trebaš lično meni da kažeš, okej? Brinem za tebe.
Violeta: Ili si samo ljubomorna.
Zaustavila sam je.
Ja: Kako to misliš?
Violeta: Ljubomorna si, jer Mihajlo tebe više ne voli.
Ja: Nisam ljubomorna, jer ja Mihajla nikad nisam voljela. Bio je drzak prema meni pa sam ga pitala šta mu je i to je to. Drago mi je da si sada sa njim. On je jako dobra osoba vjeruj mi.
Violeta: Okej.
Ja: Sada idemo kući.
Došle smo kući. Tara i Violeta su bile jako nervozne i plakale su. I ja sam bila uspaničena. Odjednom, dobila sam poruku od Mihajla.
Mihajlo: "Možemo li da razgovaramo u parku?"
Pristala sam. Rekla sam im da idem, ali nisam rekla sam kim.
Aleksa POV:
Došao sam kod Andree, da donesem njoj i Tari stvari.
Ja: Zdravo mama.
Mama: Zdravo sine.
Ja: Kako ste?
Mama: Super, a ti?
Ja: Evo super. Nego, gdje je Andrea?
Mama: Rekla je da ide do parka, ali ne znam zašto.
Ja: Aha, u redu, idem do nje.
Rekao sam i krenuo autom do parka.
Andrea POV:
Došla sam u park, gdje je Mihajlo već i bio.
Mihajlo: Vidi, žao mi je. Mislim da volim Violetu, ja nju gledam samo iz sažaljenja zbog onoga što joj se desilo. Ne mogu, ne mogu da te zaboravim...
Ja: Mihajlo, zašto zavlačiš curu.
Mihajlo: Ne mogu da izdržim više, Andrea.
Uhvatio me je i približio sebi. Poljubio me je. Pokušala sam da se oduprem, ali nisam mogla. Bio je previše jak.
Ja: Mihajlo, pusti me.
Nije htio da me pusti. Udarala sam ga svuda, ali uzaludno.
"ANDREA!"
Zaledile su mi se krvne žile. Aleksa... Prišao nam je. Bio je sav bijesan. Udario je Mihajla, a mene je uveo u auto.
Aleksa: Šta radiš koji kurac?
Ja: Vidi, zvao je da razgovaramo. Mislila sam da je hitno i otišla sam, nisam mislila da će se ovo de...
Aleksa: MOJA SI, ANDREA. RAZUMIJEŠ?? SAMO MOJA. BLOKIRAJ TOG MIHAJLA VIŠE. MOJA SI, NEĆU DA NI JEDAN DEBIL KRUŽI OKO TEBE.
Rekao je, oborio me na leđa i svuda me ljubio. Krenuo je da me skida. Nisam se bunila, svakako je jako ljut, osjećam to na koži. Imali smo dugi seks u autu.
Aleksa: Izvini, moram da idem. Laura je dovela Sašu, pa ih ne smijem ostaviti same.
Ja: Aha, okej. Poljubi Sašu za mene.
Aleksa: Hoću ljubavi.
Ja: Hvala ti.
Aleksa: Na čemu?
Ja: Prijao mi je seks.
Aleksa: HAHAHAHHAHAHA AJ BJEŽI, VODIM TE KUĆU.
Odveo me je kući, zatim je krenuo za Beograd.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!