Aleksa: Evo me. Šta je bilo?
Ja: Trebaš jednu curu da odvedeš kod moje mame. Nikom ne govori.
Aleksa: Zašto?
Ja: Uff, objasniću ti.
...
Aleksa: Ahaa, u redu. Ali kad?
Ja: Sad ću joj kupiti odjeću, i odmah je odvezi. Ona je u mom stanu.
Aleksa: Aa, važi. Ajde pomoći ću ti da uzmeš odjeću i ostalo.
Ja: Hvala ti.
Aleksa: Ali...moram nešto da ti pokažem prvo.
Ja: Šta?
Aleksa: U autu.
Ja: Uff...ajde, al požuri.
Došli smo kod auta i htjela sam da sjednem na mjesto suvozača, ali me je zaustavio i rekao da sjednem na zadnje sjedište, on je došao sa druge strane.
Ja: Dobro, i? Šta hoćeš da mi pokažeš?
Aleksa: Otvori kutiju.
Dao mi je jako veliku kutiju i otvorila sam je. U njoj se nalazila prelijepa haljina i štiklice. Jako mi se svidjelo, ali ispod nje se nalazio čipkasti veš i vibrator.
Ja: Aleksa, pobogu...
Aleksa: Misli na mene dok ga koristiš.
Ja: Marš.
Aleksa: Aj da vidim kako ga koristiš.
Ja: Aleksa, uozbilji se. Idemo.
Aleksa: Jaooo dobro. Idemo. Ali probaj ga, molim te. Skupo sam platio, a da ga ne koristiš mislim stvarno..
Ja: Ajd jebi se.
Izašli smo, i krenuli da uzmemo sve što je potrebno. Naravno, gospodin se pravi faca i on je sve platio.
Ja: Nisi trebao sve da plaćaš.
Aleksa: Volim te. Ajd, reci toj Violeti da izlazi.
Ja: Evo idem.
Ušla sam u stan i zvala Violetu.
Ja: Vidi, moj dečko će te odvesti kod moje mame, nemoj se brinuti, on je jako dobra osoba. Evo, kupila sam ti odjeću.
Violeta: Jojj...hvala ti mnogoo.
Zagrlila me je i plakala.
Aleksa: Ajde, nemam cijeli dan. Mala, šalji mi lokaciju gdje ti majka živi.
Ja: Šaljem debilu.
Aleksa: Mrš.
Otišli su, a ja sam ostala sama sa Tarom. Ne znam šta sa njom da radim, ne može cijeli život da bude u jednom stanu. Moram i za nju da nađem rješenje. Pričaću sa Matejem.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!