Sljedeći dan fakulteta ali ovaj put idem sa strahom od one Marije. Ustala sam rano da bih mogla da operem veš i napravim meni i Mateju doručak. Dok sam sve to radila tresla sam se.
Matej: Je l ti hladno?
Pojavio se odjednom, odskočila sam koliko me uplašio.
Matej: Šta ti je Andrea?
Ja: Ništa.
Matej: Treseš se brt, je l ti hladno ili si nervozna?
Ja: Plašim se onog što se juče desilo, nadam se da neću opet da vidim onu Mariju..
Matej: Viđaćeš je jer idete na isti fakultet ali ne brini se za to, samo je ignoriši.
Matej me je smirivao te sam ga zagrlila.
Ja: Napravila sam doručak.
Matej: Žurim ali ješću nabrzinu. Hoćeš li da te odvezem do fakulteta?
Ja: Ako žuriš, ne moraš.
Matej: Ma usput mi je.
Brzo smo jeli i odvezao me je na fakultet. Zauzela sam jedno mjesto i čekala da profesor stigne da predavanje počne. Neki ljudi su me pozdravljali i pitali me kako se zovem, ali sve sam ignorisala zbog jučerašnjeg događaja - misliš da si našao dobrog prijatelja i odmah se prevariš.
Od juče ne vjerujem više nikome. Razmišljala sam i bolje mi je da budem sama, single i bez društva. Dobro je biti sam.
Xx: Ee, je li slobodno?
Ja: NE!
Viknula sam, zatim podigla glavu i gledala pravo u plave oči jednog prelijepog dečka. Naježila sam se koliko je lijep. Ne samo to, još je I pristojan...
Xx: Ne? Izvini onda.
Ja: Ne -poskočila sam- izvini, imala sam juče jedan slučaj pa su mi svi čudni, nebitno. Sjedi.
Xx: Hvala.
Sjeo je pored mene. Bio me je stid da ga pitam kako se zove, koliko ima godina i odakle je, a baš me zanimalo.
Samo sam ćutala.Xx: Nego, ja sam Aleksa..
Kao da mi je pročitao misli.
Ja: Drago mi je Aleksa.
Aleksa: Ti?
Ja: Andrea.
Aleksa: Drago mi je, Andrea. Koliko imaš godina?
Ja: 19, ove godine 20. Ti?
Aleksa: Isto tako.
Andrea: A super.
Aleksa: Želiš li možda na kafu poslije predavanja?
Joj ne, ne...ne. Ne treba mi opet ista situacija.
Ja: Izvini, danas nemam vremena.
Aleksa: A u redu. Drugi put?
Ja: Može (lažem)
Aleksa: Eto super.
Nasmijao mi se I dao mi instagram. Nisam upoznala prijatniju mušku osobu poput njega...ma šta pričam, misliću o njemu Isto kao i o Mariji pa će nastati problem. Ne želim. Ni njemu ne vjerujem.
Došla sam u stan i sav sam ga sredila. Nisam znala šta dalje da radim pa sam otišla da spavam. Obukla sam samo kratku pidžamicu. Zaključala sam se u sobu u slučaju da Matej dođe da me ne vidi ovakvu.
Spavala sam, ali me probudi kucanje na vrata. A baš sam lijepo spavala, sad sam jako nervozna. Matej je kucao toliko uporno pa šta da radim morala sam ovakva da otvorim vrata, nažalost.
Otvorila sam vrata ali...ispred mene je stajao Aleksa koji je krenuo nešto da kaže ali zanemeo je kad me je vidio. Izgledalo je kao da ga provociram...joj Bože.
Ja: Amm, Aleksa šta si htio?
.....
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!