Izašla sam iz zgrade i sjela sam kod Alekse u auto.
Aleksa: Prelijepa si.
Nasmejao mi se.
Ja: Hvala ti, i ti takođe.
Uzvratila sam mu uz osmijeh.
Odveo nas je do restorana. Jako lijepo izgleda u toj košulji. Zašto mi se sviđa ovaj momak...u glavi su mi scene od one noći. Zašto želim da se to ponovi i da odemo do najvišeg nivoa...
Aleksa: Amm, jesi li okej?
Mahao je rukama meni ispred očiju.
Ja:A da da, dobro.
Aleksa: Zabrinuta si?
Ja: Ma ne ne, onako.
Palo mi je napamet da mu kažem kako me jedan dečko nervira i sad je sa mojim bratom u stanu. Pričamo o Luki...
Ja: Samo me nervira neki lik.
Pogledao je sa nevjericom.
Aleksa: Koji lik?
Uspjeva, ljubomoran je.
Ja: Ma neki Luka, drug mog rođaka. Jako je naporan, moj rođak je htio da nas troje gledamo film al sam rekla da imam nešto dogovoreno. Kad sam se spremila da izađem on me je odmjerio od glave do pete i imao je zavodljiv smješak.
Aleksi su oči krenule da crvene. U očima kao da je pisalo "ubiću ga". Zašto ne razmišljam prije nego nešto kažem jojjj...
Aleksa: Hoće li biti kući i kad se vratiš?
Ja: Mislim da da.
Aleksa: Ok, spavaćeš kod mene.
Ja: Šta? Ne mogu, šta da kažem Mateju...
Aleksa: KO JE MATEJ SAD???
Postao je još više ljubomoran.
Ja: Moj rođak kod koga stanujem.
Aleksa: Aha.
Smirio se.
Ja: Ne mogu da ostanem, izvini.
Aleksa: Ostaćeš! Daj mi svoj telefon.
Istrgao mi je telefon iz ruke.
Aleksa: Šifra?
Ja: Aleksa, nismo u vezi da ti dopuštam da diraš moj telefon, vrati mi ga.
Aleksa: Izvini, pretjerao sam.
Vratio mi je telefon.
Aleksa: Samo sam htio da napišeš Mateju da nećeš da dolaziš večeras kući.
Ja: U redu, napisaću.
Nasmejao se. Napisala sam to Mateju, pitao me je zašto pa sam izmislila nešto kao da sam kod drugarice, pitala me da prespavamo. Rekao je da je u redu. Ja mrzim laži, a slagala sam...
Ja: Napisala sam.
Aleksa: E super.
Jeli smo i pričali o fakultetu i predavanjima.
Shvatila sam da sam jako glupa jer ako prespavam kod Alekse moglo bi da se nešto desi između nas dvoje. Zašto sam pristala joj...Aleksa: Platiću račun i idemo.
Ja: Ne, ja ću.
Aleksa: Nemoj da te čujem.
Rekao je, platio i izašli smo. Ušli smo u auto i krenuli smo prema njegovom stanu. Od nervoze sam se tresla.
Parkirao je auto ispred zgrade i popeli smo se. Ušli smo u stan koji je stvarno prelijep. Kako muško ovo drži ovoliko urednim...iznenađena sam.
Aleksa: Sjedi.
Trgnuo me iz misli.
Ja: Da...hoću, hvala.
...
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!