48.

56 1 0
                                    

Nikola POV:

Ja: GDJE JE ONA JEBENA KUČKA?!

Miloš: To je moja sestra, ne pričaj o njoj tako.

Rekao mi je, oštro sam ga pogledao, uhvatio i pribio uz zid.

Ja: JE L SE TI ZAJEBAVAŠ SA MNOM??

Krenuo sam da ga davim.

Miloš: Nikola...pusti me ..

Ja: Gdje ti je sestra otišla, GOVORI!

Miloš: Ne znam, nije mi ništa rekla, nisam je vidio danima. Sjećam se samo da je rekla da će ići kod Andree da je posjeti, i od tad je nisam vidio.

A mala Andrea znači...krije je u stanu sigurno.

Ja: Daj Andreinu adresu!

Miloš: Ej, ne možeš tako...

Krenuo sam još više da ga davim.

Ja: DAJ ADRESU!

Udarao sam ga dok nije sav iskrvario, tako da je morao da mi da. Neće samo Violeta dobiti kaznu, i ona mala Andrea će.

Ja: Gdje ti je Miladin? (Milošev i Violetin otac).

Miloš: Kući je...

Ja: Prvo ću do njega, a Violeta i Andrea će me tek sačekati.

Miloš POV:

Ne mogu da dozvolim da se ovo desi...moram ih zaštititi obadvije. Nisam imao izbora, nego da pozovem Aleksu kojeg ne podnosim...

Ja: Halo.

Aleksa: Šta ti hoćeš majmune???

Ja: Vidi, Nikola traži Violetu, nestala je i misli da je Andrea u to umješana. Prebio me na smrt da mi dam adresu i moram sam da dam jer sam pun krvi...on će doći do Andreinog stana i rekao je da neće samo Violeta nastradati nego i Andrea. Molim te reći Andrei da negdje ode, da ne bude u stanu...

Aleksa: Jebote...hvala što si javio.

Ja: Usput, reci mi da li znaš gdje je Violeta?

Aleksa: U drugom je gradu, sakrili smo je od Nikole. Ajde prekidam, zovi ako nešto bude trebalo.

Prekinuo je.

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now