Ja: U redu.
Zašto sam pristala...
Aleksa: E tako.
Otišao je na kupanje i završio je za 5 minuta. Kako je brz toliko.
Aleksa: Ajmo.
Došao je do mene i podigao me.
Ja: Šta radiš??
Opirala sam se.
Aleksa: Idemo na spavanje.
Ja: Imam noge, ne moraš me nositi.
Aleksa: A nee, ljepše mi je ovako.
Bacio me je na krevet i pokrio me je. Izašao je iz sobe pa sam se zbunila.
Ja: Gdje ideš sada?
Aleksa: Zašto te sve zanima?
Namignuo mi je. Uf da, sviđa mi se.
Ja: Ne, samo pitam.
Aleksa: Idem da popijem vodu, brzo ću.
Brzo je došao, ali bez majice... i legao pored mene. približio mi se što je više mogao i zagrlio me. Bila sam pritisnuta uz njegove pločice dok su me grlile njegove jake ruke pune vena. Jako me privlači. Mazio me je po glavi, zatim po ramenu i spuštao je polako ruku. Znam šta želi i nisam ga prekidala. Uživala sam u svakom njegovom dodiru. Ne znam šta mi je odjednom bilo, ali odjednom sam skočila i poljubila sam ga na blic. Ostavila sam ga u šoku. Oborio me je na leđa i krenuo me ljubiti. Tijelo mi je gorilo dok sam shvatala da ovo nije ni malo ispravno, ali nisam ga prekidala, samo sam mu se prepustila. Na sebi sam imala samo njegovu majicu, ispod nje samo tange.
Aleksa: Želiš li to?
Pitao me je dok mi je krenuo svlačiti gaćice. Šta da kažem...
Aleksa: Hoću li dobiti odgovor?
Ja: Ne mogu, izvini.
Aleksa: Što se izvinjavaš? Nema veze.
Rekao je i poljubio me je.
Aleksa: Navalio sam na tebe, sigurno si se uplašila.
Ja: Nisam nisam.
Kako da se uplašim od onakvog uživanja. Shvatila sam da sam cura koja ne zna šta hoće, ali želim sve sa njim, ali stidim se.
Aleksa: Ajde da spavamo, sigurno si umorna.
Ja: Da, da, jesam.
Nasmejao mi se i zaspali smo zagrljeni. Nisam mogla da izbacim iz glave ovo iskustvo. Kako mi je žao jer sam ga odbila, ali mislim da nije još trenutak.
Gledala sam ga dok spava, presladak je, a ubrzo sam i ja zaspala....
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!