Violeta POV:
Toliko sam uplašena. Šta ako me Nikola nađe? Ne želim da budem ponovo udarana i silovana. Ne mogu više to da trpim.
Andreina mama: Jesi li dobro?
Ja: Izvinite, ja moram da odem kod Mihajla.
Andreina mama: Ali Andrea mi je rekla da te čuvam.
Ja: Znam, ali Mihajlo mi je potreban.
Brzo sam se obukla i otišla do Mihajlove škole. Vidjela sam njegovo auto na parkingu, on je vjerovatno na času. Ušla sam u školu. Jedna čistačica me je pitala šta tražim ovdje, objasnila sam joj i rekla mi je gdje Mihajlov razred ima čas. Otišla sam na 3 sprat, i čekala ispred učionice da izađe. Odmor će biti gotov za 10 minuta.
Jedva sam dočekala. Učenici su krenuli da izlaze, ja sam njega tražila i konačno sam ga vidjela da je posljednji izašao iz učionice. Samo je prošao pored mene. Nije me primjetio.
Ja: Mihajlo.
Okrenuo se i dotrčao do mene.
Mihajlo: Violeta? Šta radiš ovdje?
Ja: Treba mi tvoja pomoć.
Mihajlo: Šta je bilo dušo?
Kako je predivan prema meni...
Ja: Andrea mi je javila da me moj bivši traži i kaže da ću da nastradam i ja i Andrea, jer misli da je ona odgovorna za to što mene nema.
Počela sam da plačem, a on me je zagrlio.
Mihajlo: Ideš do mene. Sad ću da kažem drugu da neću dolaziti na ostale časove.
Odveo me je svojoj kući.
Mihajlo: Moja mama trenutno nije ovdje, otišla je na put. Možeš biti ovdje koliko god želiš. Niko mi te neće dirati, okej?
Nasmijala sam se. Kako je tako divan prema meni, ne mogu da vjerujem.
Mihajlo: Kod mene si zaštićena, znaj to.
Ja: Hvala ti.
Mihajlo: Nema na čemu.
Rekao je i čvrsto me zagrlio.
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!