Aleksa POV:
Matej i ja smo se vratili za Beograd. Morali smo da udaljimo naše cure jer su tamo najbezbjednije.
Matej: Ako ne možemo da zovemo policiju, ne znam kako da se riješimo Nikole.
Ja: Moramo naći način. Neka one ostanu tamo za sad. On neće saznati da je Violeta tamo.
Matej: Uff, ja sad moram u stan koji je Nikola razvalio. Možda će mi napraviti i sačekušu tamo.
Ja: Nema šanse. Idem sa tobom.
Zajedno smo otišli do Matejevog stana u slučaju da Nikola bude unutra. Ušli smo, vrata su bila na podu, kao i nešto namještaja. Nikola je baš napravio haos. Pokazao sam pogledom Mateju na sobe i kupatilo ne bi li Nikola slučajno bio tamo.
Matej: Sve je čisto, nema ga.
Ja: Dobro je.
Matej: Šta je ovo?
Pokazao je na trpezarijski sto. Tu se nalazio neki papirić na kojem je pisalo nešto. Matej ga je uzeo, i kada je pročitao progutao je knedlu.
Ja: Šta je bilo brate?
Nije mogao da priča, samo mi je dao papirić.
"Džabe krijete njih 3 od mene. Naći ću ih, zatim će biti mrtve".
Bio sam zgrožen kao i Matej.
Ja: Buraz, nećemo se baviti ovim njegovim prijetnjama. Riješićemo ovo. Nego, ja moram do stana, Andrea mi je rekla da spremim njene stvari.
Matej: Ajde, i ja ću Tarine. I usput pozvati majstora da popravi vrata.
Ja: Ajde, vidimo se.
Otišao sam do svog stana. Kada sam ušao, imao sam šta da vidim.
Ja: Sine moj!
Laura je dovela mog Sašu ovdje. Pored svih problema, on me je sada jako usrećio.
Laura: Gdje ti je djevojka?
Ja: U drugom gradu.
Odjednom mi je zazvonio telefon. To je bio Matej. Zvao me je da dođem jer mu treba pomoć. Rekao sam Lauri da se zaključaju i da nikome ne otvaraju. Na putu do Mateja sam sreo Nikolu. Pogledal me je sa pogledom punim mržnje, ali sam ga odmah uhvatio i povukao među zgrade.
Ja: Slušaj me dobro. Prebio sam te jednom, ne tjeraj me da to opet uradim. Naudiš li ijednoj od njih 3, ja ću ti presuditi.
Davio sam ga, on je pocrvenio, nije mogao da priča, ali odjednom mi se istrgnuo iz ruke.
Nikola: Ma nemoj? Ko si ti da mi prijetiš? Znači ti živiš u ovim zgradama, fino.
Ja: Šta te boli kurac? Utuvi sebi u glavu da si monstrum. Liječi se. Marš sad.
Otišao sam sav bijesan kod Mateja.
Matej: Šta ti je brate?
Ja: Sreo sam Nikolu i prijetio sam mu.
Matej: Šta, zašto?
Ja: Da ne dira ni Andreu, ni Violetu, ni Taru. Ubiću ga ako ijednu povrijedi.
Matej: Isto. Bitno da sada ne zna gdje su.
Ja: Da. Došla je Laura sa mojim sinom, ajde da ti pomognem brzo pa da idem.
Matej: A brate, nisam znao. Što mi nisi rekao?
Ja: Ma nema veze, ajde da ti pomognem pa da idem.
...
YOU ARE READING
Susret srca - ZAVRŠENA
FanfictionAndrea, djevojka koja ima za cilj da završi ekonomski fakultet, dolazi u drugi grad gdje se susreće sa mladim momkom koji će joj promjeniti pogled na svijet. Zapratite za još!