55.

55 2 0
                                    

Aleksa POV:

Vratio sam se kući u kasne sate. Sav bijesan zbog toga što Mihajlo stalno napada nju, ali i presrećan što ona želi samo mene.

Još više ću se usrećiti kada vidim svog sina. Kucao sam na vrata, ali Laura nije otvarala. Vjerovatno su zaspale. Kad sam htio da otvorim vrata, vidio sam da su otključana. Još više sam se razbjesnio.

Ja: Laura, jebote, zar ne znaš zaključat vra....

Zanemeo sam kad sam ovo vidio. Laura je ležala u lokvi krvi u kuhinji, a Saše nigdje nije bilo. Počeo sam da plačem. Pokušao sam da probudim Lauru, ali bilo je uzaludno. Umrla je. Toliko sam plakao, pored svega, ipak je brinula o mom Saši, ali gdje je on?

Nisam mogao da shvatim šta se dešava. Sve mi je bilo čudno dok nisam vidio papirić na stolu.

"Kad mi dovedeš Violetu, vratiću ti dijete"

Ubiću ga. Ubiću ga svega mi. Zvao sam Mateja.

Matej: Buraz, što zoveš ovoliko kasno?

Ja: Laura je ubijena.

Matej: Molim? Kako?

Ja: Nikola je ostavio pismo. Lauru je ubio, a Sašu je oteo i rekao je da će mi ga vratiti samo ako dovedem Violetu.

Matej: Dolazim kod tebe i zovi policiju.

Hitno sam nazvao policiju. Došli su brzo.

Policajac: Kako se ovo desilo?

Sve sam mu ispričao i pokazao mu papirić sa porukom. Rekli su da je ovaj čovjek u dobrim vezama da policijom, ali da ga zbog ovoga moraju uhapsiti. Započeli su istragu. Ovo ne smijem da kažem Andrei.

Policajac: Pokušaćemo da nađemo vašeg sina.

Ja: Nećete pokušati, nego morate!

Matej: Vidi brate, znam da ti je teško, ali polako. Dođi kod mene sada dok oni vrše istragu.

Ja: Šta da radim sada? Saša je ostao bez majke...još ga ni nema. Oj Bože...

Policajac: Ko je ta Violeta?

Sve smo mu objasnili, a i za Taru takođe.

Policajac: Uzećemo ovo u razmatranje.

Krenuli su sa istragom, a Matej me je odveo kod njega u stan. Nisam mogao prestati da plačem. Matej me nije tješio, jer je znao da je uzalud.

...

Susret srca - ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now