Yeni bölümümüze hoşş geldinizzz
Umarım beğenirsiniz.
Hadi0zaman gururla sunar
"Ertem! İş değişti. Farkındasın değil mi!? Kardeşin ateşle oynuyor şu an."
"Senin de söylediğin gibi o benim kardeşim. Tanıyorum ben onu, vardır elbet bir planı."
"Alaz'ın teklifini kabul edecek, anlasana! Alaz rahat durur mu sanıyorsun!? Ki kardeşinin amacı zaten bizi batırmak."
"Senin kardeşin ne yapıyor lan o zaman!? Katil oldu senin kardeşin! Benim kardeşim hakkında konuşurken Cenk'in de yaptıklarını unutma!"
Ortaç sinirle kahkaha attığında Ertem oturduğu yerden göz ucuyla on baktı. Zamanında onlar da masumdu. Ama çok uzun zaman önce... Yanlış bir yolla da olsa para kazanmanın bu yolu bir süre sonra onlara da cazip gelmişti. Ve en sonunda tamamen bu işlere bulaşmışlardı, çıkış yolu yok gibiydi. Ertem'in Efken'e yaptıklarıysa bir çıkar dizisi ve kıskançlıktı. Ailesinin ayrım yaptığından değildi. Sorun, Efken'in ne olursa olsun doğrudan sapmadan başarılı olmasıydı.
Ayşıl'ın hayatlarına girişi sadece Efken'i etkilememişti elbette. Ayşıl'a kanmıştı Ertem de, para için. Daha sonra da Cenk girmişti işin içine ve Ortaç da dahil olmuştu işin arka planına. Ama kaza... İşte o apayrı bir mevzuydu.
Kaza günü
"Ne demek 'Yapmayacağım.' lan!? Boşuna mı para vereceğiz biz sana!?"
"Cenk. Tamam. Bir dur."
Cenk için durmak çok zordu. Öfkeden saçlarını dağıtırken derin derin nefesler alıyordu. Bir oraya bir buraya yürürken bir hışımla ona durmasını söyleyen abisine döndü.
"Durmuyorum! Var mı bir itirazın!? Bu iş bugün bitecek. Efken Karan bugün geberecek! Duydun mu Efken'in abisi!?"
Ertem yüzünü sıvazlayıp Cenk'e baktı. Kardeşini öldürmesini istiyorlardı ondan ve o bu teklifi kabul etmişti aslında. Şimdi niye vazgeçiyordu ki? Onsuzluk muydu içini kemiren o his? Abilik içgüdüsü müydü onu vazgeçiren?
"Hak etmiyor bunu."
"Ne? Duydun mu Ortaç? Hak etmiyormuş. Hak ediyor lan! Benim olan benim olarak kalacak ve önce kardeşin gidecek. Hem de ölümü abisinin elinden olacak. Ah ne kadar trajik bir olay. "
"Ertem başlatma abiliğine, bu yoldan dönüş yok."
"B-ben bunu ona yapamam."
"Yapacaksın! Tamam, alacağın paranın üstüne bir miktar daha ekleme yapıyorum. Ee sonuçta aramızda paraya zaafı olan tek kişi ben değilim."
Cenk, Ertem'e vereceği para miktarını çeke yazdıktan sonra Ertem'e uzattı.
"Bunu da reddetmezsin ya."
"Ertem Abi alma o çeki!"
Ayşıl'ın ne ara oraya geldiğini bile anlayamamıştı Cenk, Ortaç ve Ertem. Ayşıl ise hızla çeki Cenk'in elinden almak için harekete geçti.
"Bir hata yapıyorsun!"
"Güzelim konuşmuştuk bunu. Karışma benim işime."
"Ölüm emrini verdiğin kişi benim evleneceğim adam! Karışırım!"
Üç adam da şok içinde Ayşıl'a baktığında Ayşıl'ın bakışlarının hedefi Cenk'ti.
"Ne saçmalıyorsun ya sen? Kabul etmiştin bunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Kırıkları (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Kalp kırılırsa kaynamaz." Eğer her kalp kırıldığında kaynasaydı kalp kırıklığının ayağı takılıp düşmekten farkı kalır mıydı? Vicdan gerçekten herkes de var mı? Ya da biz vicdansız ve 'insan olmayan' şahısların yaptıklarına ne ara göz yumar olduk? A...