30. OBA pt. 3

500 29 6
                                    

Jungkook

„Zřejmě to máme chápat tak, že ti dva spolu..." pronesu, když za námi Tae zavře dveře do mého pokoje a zaseknu se v půlce věty.

Opatrně posadím Jimina na postel a Tae naštvaně kopne do skříňky u zdi.

„Pokrytec," sykne naštvaně a vyčerpaně se zahledí na nás. „Proč nám to do háje neřekli? Pořád se všichni ohánějí slovy o rodině, ale tuto, pro ně zřejmě důležitou informaci, nám zatajili."

Pomůžu Jiminovi, aby se opřel o polštáře a lehnu si vedle něj.

„Pojď sem, lásko," houkne Jimin a natáhne ruce směrem k Taemu. Ten svěsí ramena, ale Jiminovi svou blízkost neodepře. Lehne si vedle něj z druhé strany a hlavu si položí do ohbí jeho krku. „Teď nám vysvětli, co se děje?"

Tae Jiminiovi podá mastičku, kterou dostal od Jina.


Jimin

„Ou," vydechnu překvapeně a ohlídnu se na Jungkooka. „Ale to přece neznamená, že-"

„Namjoon ho před námi políbil na tvář, Jiminie," promluví klidně Jungkook.

„A Jin mluvil o svém opravdu dlouholetém a pevném vztahu," opáčí Tae.

„No tak fajn," vydechnu a dám pusu Taemu do vlasů. „Tak z jiného soudku, proč si myslíte, že nám o tom neřekli?" nadhodím a oba se na mě podívají. Pak mrknou jeden na druhého, ale nic z nich nevypadne. „Namjoon byl doslova nepříčetný, když zjistil, že jsme nepřemýšleli nad důsledky našeho vztahu, vůči naší skupině a veřejnosti."

Oba se viditelně uvolní a najednou vypadají smutně.


Taehyung

„Kurva," vydechnu a obličej zabořím Jiminovi do hrudi.

„Náš vztah je vyděsil," dodá Jungkook. „Nejspíš to nebude tím, že by s ním nesouhlasili, ale... copak si skutečně myslí, že bychom někoho mohli ohrožovat?"

„To si nejspíš skutečně myslí," povzdechne si Jimin a rukou mi vjede do vlasů. „Jsme zvyklí být opatrní, ale tohle by byl opravdu velký průšvih, kdyby se to dostalo na veřejnost."

„To je sice na hovno, ale stejně s tím odmítám cokoli dělat," pronesu vztekle a Jimina obejmu kolem pasu.

Jungkook se pousměje a prstem mi obkrouží rty. „Tohle bude ještě zajímavé," povzdechne si. „Ale teď, lásko? Vyšpul zadek. Když už nic, alespoň ti ta mastička uleví."


Jungkook

Tae namaže Jiminovi pozadí a všichni tři se celý den válíme v posteli. Yoongi nám donese i nějaké jídlo a chvíli si s námi posedí. Celkově má na háku, že se k sobě tulíme. Nebo že Jimin krmí Taeho, jako malé dítě, protože si o to řekl.

V posteli nám je fajn. Jenže k večeru má Tae zase hlad a nikdo jiný nám jídlo znovu nepřinese. A my se s nimi teď vidět nechceme, jenže jako na potvoru na nás někdo zaklepe.

„Jo?" houknu a do pokoje vejde Jin s rukou na očích. „Nejsme nazí," pronesu a zakoulím očima. Jin se nejdřív koukne mezi prsty a pak ruku sundá z obličeje.

BTS oneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat