B. 1

3.7K 156 256
                                    

Ufuk: Hakan abi gece 12/1 arasını bize ayırdın dimi abim?

Ufuk şimdi mi söylüyorsun oğlum bunu! Te Allah'ım ya Dolu lan 12/1 ...

2/3 boş uyarsa oynayın bir dahada ayarlamam ona göre.

Ufuk: Eyvallah Kral adamsın Hakan abim! Ben kaçtım.

Nereye lan eşek herif?

Ufuk: Abi yeni kiracılar bugün geliyor anahtar işini babam bana kitledi bizim eve gidiyorum.

Baban kolay kolay kimseleri beğenmezdi hayret, hayırlı olsun koçum.

Ufuk: Anne oğul abi, ananım  kızlık arkadaşıymış kocası ölmüş, oğlan üniversitesi kazanınca buraya göçmüşler.

Desene babanın korkusuna verdi evi Günay abim.

Ufuk: Aynen öyle oldu abim. Var mı bir emrin abilerin bitanesi.

Yok eyvallah koçum selametle git. Yardım lazım olursa haber et yeteriz.

Ufuk: Eyvallah abim.
.
.
.
Arabanın camına başını yaslamış uyuyan oğlunun başını şefkatle okşadı annesi.

Nuran: Orkun hadi annecim geldik, uyan.

Orkun esneyerek açtı gözlerini. Uykulu gözlerle etrafa bakınırken cama burnunu yaslamış iki çift kahverengi gözle sıçradı yerinden.

Ufuk: Hoş geldiniz Nuran teyzem. Ufuk ben Semranın küçük oğlu.

Nuran: Ayyy Ufuk en son gördüğümde kundaktaydın oğlum. Hoş gördük hoş. Bak bu uyanmaya çalışanda benim oğlum Orkun.

Ufuk: Sende hoşgeldin kardeşim.

Orkun arabadan indiğinde kendisine uzatılan samimi eli sıktı.

Hoş bulduk, memnun oldum.

Ufuk: Kamyon gelesiye anahtarı getirdim bende. Annem gelicek birazdan zaten evi temizlettik , elektrik su, doğalgaz açık hep.

Zahmet etmişsiniz kardeşim teşekkür ederiz.

Ufuk: Ne zahmeti kardeşim, ev hemen şu köşedeki Bahçeli olan Nuran teyzem sen geç biz Orkun kardeşimle bekleriz kamyonu.

Evet annem sen geç yorulma. Hasret gider Semra teyze ile, kamyon gelince haber ederim ben.

Nuran: İyi ya madem öyle yapalım. Haber ver tek başına uğraşma.

Ufuk: Merak etme ben yanındayım Nuran teyzem.

Nuran kabul edip arkadaşının evinin yolunu tuttuğunda Ufuk hemen sohbet başlattı.

Ufuk: Eee Tekrar hoşgeldin. Ufuk ben 21 yaşındayım, askerden yeni geldim. Babamın bakkal dükkanının yeni kader mahkumu benim. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

Orkun Ufuğun komik hallerine gülümsüyordu. Oysa o gülmeyi unutalı çok olmuştu.

Orkun bende, yarışmaya Samsun dan katılıyorum. 20 yaşındayım  ..... Üniversitesi peyzaj mimarlığı 1. Sınıfı okumak için geldim. Baba rahmetli oldu bir ben birde annem işte.

Ufuk: Biz varız birde artık. +4 sayıcaksın maaile hepimiz. Hah kamyon geldi. Hamal ayarladınız mı?

Yooo hiç aklımıza gelmedi. Nerden bulunur? Tüh şöför de bir ters anlatamam.

Ufuk : Sıkma canını kardeş mahallenin gençleri el birliği ile hallederiz. Dur sen Hakan abiyi bir arayayım.

Şöför: Oooo birde hamallık edemem. Zararımı ödiyceksin o vakit iki katını alırım.

Ama ne demek iki katı! Zaten faiş fiyat aldın. Ayarlıyoruz az sabret.

Şöför: Banane lan it. Elin piçiyle uğraşıyorum birde.

Baba bak doğru konuş o lafı yediririm sana ha it de sensin piçte!

Şöför arabadan levyeyle indiğinde bile Orkun geri adım atmadı. Tam o anda şöförün etrafı sarılıp yüzüne okkalı bir yumruk yemesi bir olmuştu.

Sen kimin mahallesinde değneksiz geziyorsun köpek! Bizim mahallenin delikanlısına kalkan o eli kırar götüne sokrarız icabında.

Ufuk alın götürün işimiz bitene kadar kahveye sikicem belasını. Haydi gençler bu itin mahallemde nefes alışına tahammülüm yok İvedilikle indiriyoruz haydi!

Orkun olanları şaşkınlıkla izliyordu. Hakan denen adam uzun boylu esmer açık tenli, kalıplı ve oldukça yakışıklı bir adamdı.

Sen iyi misin ufaklık? Alooo kime diyorum?

Ha bana... İyiyim. Teşekkür ederim yardımınız için.

Eyvallah ufaklık, sıkıntı değil. Hakan ben mahallenin tek halı sahasının sahibi.

Memnun oldum Orkun bende.

Hakan elini kendinden 15 santim kısa esmer gencin omuzuna atıp onunla eve doğru yürürken, bir yandan da orkestra şefi gibi diğer gençleri yönetiyordu.

İki saatin sonunda araç tamamen boşalmıştı. Semra ve Nuran evden hazırladıkları çay, pohça börek ne varsa arka bahçede kurulan masayı donatmışlardı  gençler için.

Ufuk: Annem ellerine sağlık yine döktürmüşsün.

Semra: Afiyet olsun  oğlum hepinize, ellerinize sağlık çocuklar.

Ne demek Semra teyzem, bir faydamız oldu ise ne mutlu. Dimi ufaklık memnun kaldın mı mahallemizden?

Ufaklık değilim ben ya nerem ufaklık? 20 yaşındayım ben 20!

Hakan bıyık altından gülüşünü daha fazla saklıyamadı.

Semra abla 20 yaş çok büyük ya. Haklısın ufaklık!

Diyip burnunun ucuna bir fiske vurduğunda. Orkun şaşkın, kıpkırmızı olmuştu. Hakan onun bu halini daha sevimli bulmuş olucak ki,

Bak hele utandın mı ufaklık? Utanma abin sayılırım.

Ne diye utanıcam be, sıcak hava sıcak ondan. Kaç yaşındasın ki?

Hakan herkesin kendi işine baktığını görünce sessizce konuştu bu kez.

27 oldum baya büyüdüm yani ben ufaklık.

Yaa hiç gösteriyorsun abi demem ama ben sevmiyorum abi demeyi.

Hımmm öyle mi? İyi madem deme sen ufaklık, ama yinede abin say beni saygısızlık hiç sevmem!

Yok saygızlık yapmam, merak etme.

Aferin ufaklığıma benim. Haydi gencolar iş çok yayılmayın!

Orkun Hakanın arkasından hayran hayran bakarken kendimi fark edip hemen toparlandı.

Bölüm Sonu....

Selamlar👋

Yepyeni bir hikaye ve karakterlerle birlikteyiz.

Kim kimdir kısmına tanıtım olarak girmedim hikayenin akışında  görürüz diye düşündüm🤔

Umarım severek okursunuz❤

Manga kısa me liar ❤

Yeni bölümde görüşmek üzere ✌

DelikanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin