Selim: Alıcam valla daha çok küçüğüm işim bile yok benim.
Herkes kahkayı patlatmıştı en çok Hakan gülümsüyordu. Özgür Selim'in yanına gidip elini omuzuna attı.
Özgür: Ben seni alıcam korkma daha var ama sevgilim.
Furkan: Berra da benim sevgilim dimi dönmek yok bak amca!
İyi iyi hadi sofraya hep birlikte!
_______________________________________
Gençler 20 yaşında
Ege ve Selim hararetli bir konuşmaya dalmıştı. Mevzu Ege'nin yanlızlık senfonisi sonrası Özgüre gelmiş Seçimde utana sıkıla arkadaşına derdini açmıştı.
Ege: Oğlum çocuk sana kör kütük aşık. Belkide senden bir hamle bekliyordur. Şimdi bu dağ ayısı seni zorluycağına kafasına sıkar biliyoruzda konuşuyoruz.
Selim: Bak bu konuştuklarımız aramızda Berra kesinlikle bilmiycek!
Ege: Alındım gücendim vede bozuldum ama uzatmıycam. İlk adımı sen at ne kaybedersin?
Selim: Nasıl atıyım ben Sevgilim sevişmek istermisin azdım galiba mı diyim Ege ya.
Ege'nin gür kahkahası tüm kampüsü inletmişti. Okul bitmiş olsada proje teslimi için gelip gidiyorlardı. Yakında mezuniyet vardı.
Ege: Azdığını kabul etmekte erdem kardeşim. Şimdi plan şu derhal alış verişe çıkıp sana seksi iç çanaşırları alıyoruz ve tabi gecelikler.
Selim: Sen bu libido ile nasıl yalnızsın çözemiyoruz biz gerçekten.
Ege: Gerçek aşkım beni çarpıcak onu bekliyorum balım. Ahhh ahhh neyse sonrada şu bağ evine atarsın bu ayıdan bozma insan evladını sonrası harem suare.
Selim: Özgür geliyor kapat konuyu çabuk.
Özgür: Güzellik muahhh çok özledim bugün seni bebeğim.
Selim: Bende aşkım bende. Bitti mi adın gibi özgürmüsün artık?
Özgür: Benim başım bağlı yavrum özgürlük senin yanın.
Ege: Öğğğ kusucam içim bayıldı. Hadi balım gidelim artık.
Selim itiraz ediyordu gözleri ile yalvardı ama Ege'ye işlemezdi.
Özgür: Nereye bitanem? Hani staj işi için babamlara uğrıycaktık?
Selim: Aşkım Ege'ye önceden söz verdim alış veriş için. Şimdi gitmezsem susmaz biliyorsun.
Ege: Asla unutmam ve unutturmam enişte!
Özgür: Ben bırakıyım sizi ordanda şirkete geçerim. İşiniz bitince ararsın alırım güzellik.
Selim'in burnunun ucunu öpüp önce kendi, sonrada onu yerden kaldırdı. Birlikte arabaya geçtiler.
.
.
.
Selim: O çamaşır değil ki ip o ip!Ege: İyi ya işte herşeye hakim olur eniştem.
Göz kırptı Selim'in utançtan yüzü kıpkırmızı olmuş olsada Ege'nin onu taktığı yoktu. Seksi hafif transparan derin yırtmaçlı bir gecelik tanga ve sabahlıktan oluşan bir set alıp çıktılar.
Ege taksi ile evine geçerken poşetleri de o almıştı. Yarın getirip planın üzerinden geçiceklerdi.
Arabada düşüncelere dalmış olan Selim'i şefkatli dokunuşu ile kendine getirmişti sevgilisi.
Özgür: Selim neyin var bebeğim çok durgunsun!
Selim: Yorgun... Yoruldum sanırım okul sınavlar. Aşkım haftasonu bağ evine kaçalım mı baş başa?
Özgür: Berra ve Furkan yer bizi güzelim.
Selim: Yaaa ben sevgilimle yalnız olup naz yapamıycak mıyım?
Dudaklarını büze büze konuşan oğlana bakıp sertçe yurkundu Özgür.
Özgür: Ye dudaklarımı, akşamada Hakan amca beni yesin diye mi yapıyorsun yavrum?
Selim: işte bak ağız tadıyla ile yiyemiyorsun beni lütfen lütfen gidelim.
Özgür derin derin soluk aldı. Sanki ona hayır diye bilirmiş gibi. Tamam dediği anda Selim yüzünde öpülmedik yer bırakmamıştı.
Özgür: Bebeğim kaza yapıcaz uslu dur.
Selim: Tatile gidiyoruz sevgilimle tatile gidiyoruz.
Özgür şakıyan çocuğa aşkla kısa bir bakış atıp keyifle sürdü arabasını.
.
.
.Odalarıbda fısır fısır konulan ikili onlara şüpheyle yaklaşan Berrayı fark etmemişti bile. Kız aniden söze girince ikili sıçradı yerlerinde.
Berra: Siz ikiniz bir haltlar çevirmiyorsanız bende bişi bilmiyorum. Dökülün çabuk çabuk!
Selim: Bağırma be cadı. Şimdi annem gelicek zor izin aldım zaten.
Ege ve Selim bakışmaya başladığında Berra bir çığlık attı. Hızlıca ağzını kapattı sonra.
Kızım ne oldu? İyimisiniz?
Berra: Böcek sandım bastım yaygarayı değilmiş annem.
Allah iyiliğini versin kızım.
Berra: Sen Özgürle o işi yapıcaksın!
Ege göz devirdi. Selim ağzını kapatmak için çabalıyordu.
Ege: Sex bebişim sevişmek filanda olur o iş ne be?
Selim: Susun ya susun! Evet niyetim bu.
Berra: Az sık dişini önümüzdeki yaza evleniriz.
Ege: Furki nasıl tutuyor kendini?
Berra: Küçük temaslarda idare ediyoruz şimdilik.
Selim: Yuh! Bir ben safım bak valla.
Ege: Öylesin balım ama üzülme yarın sende bilgeler arasına katılıcaksın.
.
.
.
Bağ evi yolunda Selim stresten parmakları ile oynuyordu. Özgür de çok sessizdi ve ilk kez Selim'in bu halini fark etmemişti.Selim: Özgürüm.... Ekmek alalım köyden onu unuttum ben.
Özgür: Hıh dalmışım güzelim ne dedin?
Selim: Ekmek demiştim alalım. Neyin var senin? İstemiyorsan dönelim çok keyifsizsin!
Şimdide morali bozulmuştu. Neyi vardı bu çocuğun hadi onun stresinin sebebi malumdu.
Özgür arabayı sağa çekip kemerini açtı ve sevdiği çocuğun ellerini tutup öpmeye başladı.
Özgür: güzellik çok yorgunum uyuyanadım heyecandan istememek ne demek yavrum ya.
Selim: İstiyorsun yani....
Özgür dudaklarına sert bir öpücük kondurup göz kırptı sevgilisine ve yola devam etti.
Kısa sürede bağ evine ulaşmış Özgür üst kata valizleri çıkartırken, Selim de mutfakta malzemeleri yerkeştiriyordu. Beline dolanan kollar yaslandığı sert kaslı sırtla yüzünde istemese bile güller açıyordu.
Özgür: Bebeğimi doya doya sevmek için izin istiyorum efendim.
Selim: İzin verilmiştir sevgilim. Özgür indir Özgür başım döndü.
Birden Özgürün omuzunda bulunca kendini feryat etmişti tatlı tatlı. Sanırım o gece bu geceydi.
Bölüm Sonu......
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delikanlı
Novela JuvenilYazarınız paralel evren aşığı❤ Kimsenin kimseyi hor görüp cinsel kimliği için ezmediği muhteşem bir evrende geçiyor hikayemiz. Acıklı son, taciz, tevicavüz zorbalama bizde yok umudu olanı hiç tutmayalım💋 Konumuzsa şöyle efenim; Babası ölünce annes...